Guest jeanettejuul

Personlig chokolade OG CD lommer

173 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er du bare SØØØØD at du stadig gider sidde og sende mails til alle os zillaer, kunne jeg måske også be' om en mail til begge ting hvor der er skrift og billeder på? Ellers tror jeg ikke jeg kan se mig ud af hvordan jeg skal skrive på dem.. :)

På forhånd tak.. :)

hmoset7000@hotmail.com

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er jeg begejstret. Men vil gerne give konstruktiv kritik; synes det er overpyntet, især hvis det skal indgå som en del af større omgang bordpynt synes jeg det kan blive lidt vildt. Men jeg synes det fremstår rigtig fint enkeltvis... Må man få skabeloner? Mail: heidi.privat@hotmail.com 

0

Del dette indlæg

Ej hvor er jeg begejstret. Men vil gerne give konstruktiv kritik; synes det er overpyntet, især hvis det skal indgå som en del af større omgang bordpynt synes jeg det kan blive lidt vildt. Men jeg synes det fremstår rigtig fint enkeltvis... Må man få skabeloner? Mail: heidi.privat@hotmail.com 

0

Del dette indlæg

TUSIND TAK for kritikken :thumbsupsmileyanim: Den sætter jeg pris på :)

Mailen er sendt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor giver du cd-lommerne til gæsterne henne? Eller ligger de på bordene?

Og hvor har du købt dem henne? Er de dyre?

Sikke mange spørgsmål du her fik:)

Hilsen Malene

Jeg bruger ikke CD-lommerne alligevel, men derimod har jeg lavet et itui til USB-stik, som jeg har tænkt mig at ligge i en lille kurv et sted, måske på gavebordet og få vores toastmaster til at gøre opmærksom på dem ..

Jeg har selv lavet CD-lommerne, så de kan ikke købes..

Håber det gav lidt mening :)

Redigeret af jeanettejuul
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer