Guest toat

Anderledes vielsesring- mon jeg

19 indlæg i dette emne

Jeg går aldrig med ring og vi har kigger SÅ mange steder, men vi er endnu ikke faldet over nogen ring der bare siger WAUW...... indtil jeg så min venindes, en som hun havde fået lavet specielt til hende. Jeg var solgt og total forelsket i den.

Hendes ser sådan ud:

dmz9de.jpg

2135v9.jpg

Jeg har så været ude ved ham idag og fået ham til at "designe" en til mig. Han skrev "Thomas-to hjerter flettet ind i hinanden-en firkløver-sommerfugl" hvor sommerfuglen vil hænge sammen med "T'et" i Thomas. Den skal være i guld. De 2 hjeter symbolisere Thomas og jeg. Firkløvret skal symbolisere vores lille familie på 4. Jeg er allerede total forelkset i ringen og får kriller i maven ved tanken om alt den symbolik for mig. Det er virkelig den eneste ting ved dette bryllup, hvor jeg bare føler suset i maven, altså udover tanken om at dele resetn af livet med Thomas. Festen, planlægning, kjolen osv. er slet ikke oppe på det stadie af sus i maven.

Thomas vil designe sin egen ring sammen med ham, men den bliver ikke i guld.

MEN er det en dum ide, altså min ring?? Jeg KAN ikke se mig dem en "standard" ring.

Kom gerne med jeres ærlige mening, jeg kan godt klare det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig ville det være et no go, men omvendt så har jeg også fundet den ring som siger WAU til mig så det er nok derfor.... Jeg synes da at sådan som du beskriver, så kan det da ikke være anderledes, det er da bare den ring du skal have :thumbsupsmileyanim:

Det absolut vigtigste er at den siger dig noget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
For mig ville det være et no go, men omvendt så har jeg også fundet den ring som siger WAU til mig så det er nok derfor.... Jeg synes da at sådan som du beskriver, så kan det da ikke være anderledes, det er da bare den ring du skal have :thumbsupsmileyanim:

Det absolut vigtigste er at den siger dig noget.

Nej føler virkelig ikke, at det kan være anderledes, den ring, MIN ring, skriger på mig. Men jeg vil heller ikke katogerisere mig som den klassiske pige. Thomas og jeg lever ikke efter de klassiske regler, men mon vi gør det om 10 år??

Jeg syntes det er møg svært, for jeg sad og prøvede en masse guld ringe med forskellige snit, eller hvad man kalder det, der var bare ingen der sagde WAUW- de var for kedelige til mig. For normale.

Redigeret af toat
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også have specielle ringe, men er nu (i hvert fald i øjeblikket) nået frem til at jeg gerne vil have en klassisk ring. MEN jeg er også generelt ret "klassisk" og traditionsbunden og sådan...

Sådan som du taler om den ring, så lyder det som om, at det er det eneste rigtige. :thumbsupsmileyanim: Man kan jo aldrig vide om man fortryder, men det kan du jo heller ikke, hvis du valgte en traditionel ring.

Overvej evt. om den kan blive upraktisk ud fra hvad I arbejder med, men altså ud fra hvad du skriver, ville jeg helt klart vælge ringen, hvis det var mig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvis du føler at det er den rigtige ring for dig, så er det jo den rigtige ring for dig :-) Tror mere at du vil fortryde hvis du vælger en ring, hvor du ikk for det sus i maven.

Så hvis jeg var dig, ville jeg vælge den ring der giver mig det sus i maven :-)

Enig....

Hvorfor købe en der ikke er dig?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tilslutter mig koret; Vælg den, du brænder for. Jeg ville aldrig vælge noget så markant/specielt som vielsesring, (selvom vi nu heller ikke valgte en hel typisk en) fordi jeg ville være bange for at blive træt af den. Men sådan som du beskriver at ingen andre ringe siger dig noget og det sus denne giver dig - tja, så er sagen da vist soleklar :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er da helt klart! du skal vælge den der giver dig den bedste frnemmelse! og hvis det ikke er en traditionel ring.... who cares....!? Jeg syntes nogen gange man går så meget op i traditioner at man glemmer at spørge sig selv hvad man egentlig gerne vil og så ender man med at gøre som alle andre... Jeg syntes du skal vælge den unikke og utraditionelle ring som du jo helt klart er super vild med! og så lad være med at tænkr på om du mon om 10 år også gerne vil have den... selvfølgelig vil du det... det jo din vielses ring

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

selvfølgelig skal du gøre det, ingen kan tage hensyn til hvem de er om 10 år, måske man ikke engang lever om 10 år, hvem ved. gør hvad der gør dig lykkelig lige nu, og med al den symbolik der ligger i den vil den jo betyde en masse for dig hele livet :thumbsupsmileyanim: Hvor er den fra?? den er rigtig fin.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må også tilslutte mig, og synes du har gjort det rigtige i at købe den ring, som på nuværende tidspunkt giver dig et sug i maven.

Jeg har selv leget med tanken om at vælge noget, som er lidt utraditionelt, og hvis det viser sig, at man om 10 år ikke synes at den er lige så fantastisk som nu, kan man jo altid få smeltet den om. For mig at se vil det stadig være min vielsesring, blot i en ny form. (min kommende mand ligner jo heller ikke sig selv om 10 år ;o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det lyder som en fantastisk ring og jeg synes det er et meget nemt valg : en ring der giver et sug i maven eller en du fra starten synes er kedelig. jeg kan ikke tro du nogen sine bliver træt af den med alt det den symboliser.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
MEN er det en dum ide, altså min ring?? Jeg KAN ikke se mig dem en "standard" ring.

Jeg synes det ser helt fantastisk ud - jeg siger: "Go for it!"

Er heller ikke selv til det meget klassiske og leder også efter en lidt mere utraditionel ring. Hvor er det du får ringen lavet?

Hilsen Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spring ud i det...

og har du total ændret stil om 10 år, er det stadig fantastisk at have noget som var DIG/JER dengang i sagde det store ja første gang.

Jeg tror ikke du fortryder, højest i små øjeblikke som hurtigt passer.

og om 100 år når I ikke er mere, så er ringen så meget mere en historie i sig selv.

Sagde hende med en klassisk ring, som hum også er glad for.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror allerede godt at du selv ved svaret, det er ringen for dig, det er der ingen tvivl om på måden du skriver om den og den følelse den giver dig. Så jeg tror ikke du skal bekymre dig om det er en dum idé, selvfølgelig er det ikke det.

:thumbsupsmileyanim:

Jeg går aldrig med ring og vi har kigger SÅ mange steder, men vi er endnu ikke faldet over nogen ring der bare siger WAUW...... indtil jeg så min venindes, en som hun havde fået lavet specielt til hende. Jeg var solgt og total forelsket i den.

Hendes ser sådan ud:

dmz9de.jpg

2135v9.jpg

Jeg har så været ude ved ham idag og fået ham til at "designe" en til mig. Han skrev "Thomas-to hjerter flettet ind i hinanden-en firkløver-sommerfugl" hvor sommerfuglen vil hænge sammen med "T'et" i Thomas. Den skal være i guld. De 2 hjeter symbolisere Thomas og jeg. Firkløvret skal symbolisere vores lille familie på 4. Jeg er allerede total forelkset i ringen og får kriller i maven ved tanken om alt den symbolik for mig. Det er virkelig den eneste ting ved dette bryllup, hvor jeg bare føler suset i maven, altså udover tanken om at dele resetn af livet med Thomas. Festen, planlægning, kjolen osv. er slet ikke oppe på det stadie af sus i maven.

Thomas vil designe sin egen ring sammen med ham, men den bliver ikke i guld.

MEN er det en dum ide, altså min ring?? Jeg KAN ikke se mig dem en "standard" ring.

Kom gerne med jeres ærlige mening, jeg kan godt klare det :balloon:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes det er en fantastisk ide. Særlig når du ikke bruger ring i hverdagen, så vil du komme til at bruge den ring fordi den har en vigtig betydning for kun dig. Jeg er ikke lige så vild med den terning ting som er i din venindes, men det betyder jo noget særlig for hende. Så viste man hvad lige præsis det betød for hende kunne man få en anden mening. Jeg syntes din lyder rigtig sød og med en dyb mening. Jeg har en ringe jeg fik at kæresten da jeg fødte vores datter, en med 3 diamanter i. Den blev så udvidet da jeg fødte vores søn. Den ringe betyder alt for mig...

Det er jo det der er vigtigst...

SÅ kan jeg også godt lide at lige gyldig hvordan den køre rundt om fingeren så ser man noget og ikke som dem som har en alm sten, når den er drejer rundt så kan man ikke se stenen.

Men jeg siger da go go. Må man spørge hvad det koster at få lavet sådan en ring og hvor laver de dem?

Knus janni

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er en superfin ring. Er billed 1 og 2 den samme ring? Sådan som du beskriver dine følelser for ringen, er det da selvfølgelig den du skal have. Jeg tror ikke du kommer til at fortryde det.. Det er jo din vielsesring. Selv om du måske en dag ikke synes den er så pæn mere, betyder den jo noget helt specielt for dig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer