popze

Total utraditionelt bryllup

27 indlæg i dette emne

Haha, ok.. Tænkte bare at trådstarter nok ikke svarer i hvert fald. Jamen steam punk er fortsat ikke særlig udbredt i Danmark, og bliver herhjemme ofte blandet sammen med goth communitiet, en stor fejl hvis man spørger mig. Jeg elsker selv steam punk, men har ikke valgt det til brylluppet, da det bliver for meget, for mig, som absolut ikke er fan af at være midtpunkt i forvejen, hvis jeg så skulle holde en fest, som 3/4 af gæsterne ikke ville forstå temaet til, det kan jeg slet ikke kunne forlige mig med. Så nej, jeg tror ikke du finder voldsomt mange danske bryllupper/fester med udgangspunkt i steam punk. Men hvis det er fordi du mangler inspiration, så prøv Pinterest, der er sikkert blevet afholdt en del amerikanske bryllupper med det tema.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det kan være ligegyldigt hvad man kalder det, og om der er vielse med eller ej… Vi skal giftes på rådhuset først i år, og så holder vi rigtig kirkebryllup til næste år! Og jeg har i hvert fald tænkt at kalde det bryllup, og lade som om det er et helt rigtigt bryllup på trods af at vi er blevet gift på rådhuset året før… Så jeg synes I skal kalde det hvad I har lyst til - det vigtigste er jo hvad det betyder for jer…

Har du prøvet at søge på Pinterest? Har hurtigt prøvet at søge på "steampunk wedding" og "steampunk DIY", og der kommer da nogle ideer frem både til kage og bordkort og hvordan andre har gjort…

Mht. påklædning - nu ved jeg jo ikke hvem I vil invitere, men man kan forestille sig at der vil være gruppen af gæster, som synes det er mega fedt og går fuldt med på ideen om udklædning. Så kan der være dem som synes det er plat, pinligt ect. og som slet ikke vil være med (og dem synes jeg der skal være plads til). Og så kan man forestille sig at der vil være dem, som egentlig gerne ville, men som ikke helt kan overskue hvordan de kunne få et godt kostume, og derfor lader være med at klæde sig ud… Så jeg tænkte… hvad med at I sørger for et bord eller noget, hvor I har sørget for nogle hatte, briller, smykker eller lign. som passer ind i temaet? Så kan dem som ikke selv har fået lavet et kostume, men som gerne ville være med, låne nogen af jeres props - og dem som først ikke gad være med, men som måske får lyst når festen går i gang…

Og det er altid sjovt med flere rekvisitter når der først er kommet rigtig gang i festen…

Synes det lyder som et spændende projekt.. held og lykke med det :)

Men jeg synes man skal acceptere at bedsteforældre og andre ikke har lyst til at være med…

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer