Fru Holm Bech Jensen

Hvor skal festen holdes? (gerne østjylland)

13 indlæg i dette emne

Hej.

Min mand og jeg blev gift på rådhuset d.29.6.2009, og skal så giftes i kirke og holde rigtig bryllup d.29.6.2013. Er så småt begyndt at snuse rundt efter steder at holde festen, men sys ikke lige det er nemt at finde noget. Er der nogen som har nogle gode forslag eller oplevelser. Det skal gerne holdes i østjylland. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helnan Marselis i Århus kan jeg klart anbefale. Det er dog et par år siden jeg var derovre men der er sjældent man på et feststed får lov til at køre på fuld skrue til kl. 5 om morgenen uden at personalet griber ind eller har sure miner på.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg vil klart anbefale Hotel Pejsegården i Brædstrup. Der holdte vi bryllup, og det var bare supert, der var ikke det, som de ikke kunne gøre for os, og så var prisen ikke for høj. Du kan læse om vores bryllup, der er et link i min signatur i bunden af min besked.

ellers er der:

Pøt Mølle ved Hammel

Kongensbro kro, der holdte min veninde deres bryllup, og det var også ret godt.

ellers er der jo sabro eller nilles kro i og ved sabro.

Fru Larsen i laurbjerg, hvilket skulle være ret godt mad, har dog aldrig været der.

Der er også Hørning Kro, Låsby kro eller ry kro.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

eller skanderborg hus kunne også være en mulighed.

Odder park hotel, der holdte det første par i hvad bruden ikke ved, deres bryllup.

Sophiendal gods eller veng kloster kro kunne også være en mulighed.

0

Del dette indlæg

Vi har den sidste måned været rundt om kigge på næsten alt i og omkring Silkeborg, derfor vil jeg da gerne li komme med mine anbefalinger..

Hvis man er til det helt store romantiske bryllup skal man helt klart vælge Sophiendal Slotshotel, hvor der serveres velkomsdrink i lobby, middag i riddersal, kaffe ovenpå i loungen og natmad i vinkælderen. Super flot og romantisk, og rigtig flink personale, dog lidt dyr kuvert pris på 920 uden øl og vand.

En mellemting er de 2 hoteller ved himmelbjerget, hotel Himmelbjerget og Julsø, hvor jeg helt klart vil foretrække det sidste som har en charme uden lige. Fordelen ved disse steder er, at de kan kombineres med sejltur på søerne ex. fra Ry.

Derudover er der også disse steder som er idelle til bryllup:

Svostrup kro

Kongensbro kro

Ny hattenæs

Gammelskovriddergaard

Pøt mølle

Håber dette giver lidt inspiration :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi har selv kiggede på:

Sabro Kro

Helnan Marselis Hotel

Tranbjerg Kro

Svostrup Kro

Kollerup Mølle

Den kan jeg i hvert fald VARMT anbefale... jeg er opvokset i Sabro og mine forældre bor der stadig så jeg kommer ofte oå kroen... og de er super søde og maden er fantastisk og så har de lige bygget om her i år det er blevet så flot.

Der er også Nilles Kro i Sabro som er ejet af den samme dame og drevet af hende den kender jeg ikke nær så godt som Sabro Kro, men den har et fantastisk ry.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var på kursus på Hotel Marselis i februar og var ærlig talt ikke imponeret. Ikke fodi det var møg dårligt eller noget, men syntes maden var ret ligegyldigt. Møbleringen og lyset i konferencelokalet var elendig og det var en underlig stilforvirring i møblementet generelt. Men de har en udsigt over Århus Bugten der siger spar to til alt.

Men måske er de gode på festsiden, selvom de ikke er ret gode til konferencer.

KH fru R

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer