lenemaj

Endelig blev det min tur

382 indlæg i dette emne

I får lige et billede af KJOLEN selvom underdelen endnu ikke er lavet om til sådan som jeg vil have den.

ja ja jeg ved godt jeg ikke lige ser så smart ud på billede :thumbsupsmileyanim: men det er det bedste af kjolen og det er jo det der tæller ;)

post-42566-1287699596.jpg

Redigeret af lenemaj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er en vild kjole du er endt ud med og er du den lidt vilde pige er den jo helt perfekt til dig. Uanset hvad man må synes om at stilen er lidt vild, så kan man ikke komme ud om at den sidder helt perfekt på dig :thumbsupsmileyanim: Og jeg synes da det er sejt at du tør skille dig lidt ud ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tudsen tak alle samme :cheerleader3: jeg er også super glad for mit lidt anderledes valg og over ikke længer at skulle tænke på om det skal være den. Jeg var nede og hente den i går :thumbsupsmileyanim: så jeg kan få den kikket rigtig igemmen, og set hvordan jeg lige vil sætte skørtet

0

Del dette indlæg

I får lige et par billeder af den kjole som var aller mindst mig :thumbsupsmileyanim: nogen synes nok den er helt fantastisk men jeg griner hver gang jer ser billderene :grin2: så den skal I også se

post-42566-1287924644.jpg

og bagfra hvor man kan se alt tyllet der vælter ud bag til :cheerleader3:

post-42566-1287924660.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I får lige et par billeder af den kjole som var aller mindst mig :thumbsupsmileyanim: nogen synes nok den er helt fantastisk men jeg griner hver gang jer ser billderene :grin2: så den skal I også se

Altså personligt synes jeg jo toppen er fantastisk! ;) ( ellers havde jeg jo nok ikke selv købt den dengang :cheerleader3: ) men jeg havde en anden underdel.

kan rigtig godt li den sort/hvide kjole til dig :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Altså personligt synes jeg jo toppen er fantastisk! ;) ( ellers havde jeg jo nok ikke selv købt den dengang :cheerleader3: ) men jeg havde en anden underdel.

kan rigtig godt li den sort/hvide kjole til dig :rolleyes:

Tænkte faktisk på dig og hvor fantastisk du så ud i din kjole - og faktisk også Bernard havde en lignende top - hun var da også så smuk i den. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Altså personligt synes jeg jo toppen er fantastisk! ;) ( ellers havde jeg jo nok ikke selv købt den dengang :( ) men jeg havde en anden underdel.

kan rigtig godt li den sort/hvide kjole til dig :)

jeg har set dine billeder og din kjole ser super flot ud på dig, lige til jeres stil, men den er stadig ikke lige mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg var oppe og prøve kjole ved lilly fandt jeg dette hårpyndt (den er ca 14 cm). jeg ved ikke om jeg kommer til at bruge den, men jeg kunne ikke stå for alt det bling bling :( og til den pris kun 50 kr. :thumbsupsmileyanim:

post-42566-1288205707.jpg

Redigeret af lenemaj
0

Del dette indlæg

Altså personligt synes jeg jo toppen er fantastisk! ;) ( ellers havde jeg jo nok ikke selv købt den dengang :rolleyes: ) men jeg havde en anden underdel.

kan rigtig godt li den sort/hvide kjole til dig :griner:-

Tænkte faktisk på dig og hvor fantastisk du så ud i din kjole - og faktisk også Bernard havde en lignende top - hun var da også så smuk i den. :(

taak Lena :)

I får lige et par billeder af den kjole som var aller mindst mig :rolleyes: nogen synes nok den er helt fantastisk men jeg griner hver gang jer ser billderene :grin2: så den skal I også se

Altså personligt synes jeg jo toppen er fantastisk! ;) ( ellers havde jeg jo nok ikke selv købt den dengang :hug: ) men jeg havde en anden underdel.

jeg har set dine billeder og din kjole ser super flot ud på dig, lige til jeres stil, men den er stadig ikke lige mig

:cheerleader3::) det ville da også være drøn kedeligt hvis vi alle blev gift i den samme kjole :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Altså personligt synes jeg jo toppen er fantastisk! ;) ( ellers havde jeg jo nok ikke selv købt den dengang :griner:- ) men jeg havde en anden underdel.

kan rigtig godt li den sort/hvide kjole til dig :hug:

Tænkte faktisk på dig og hvor fantastisk du så ud i din kjole - og faktisk også Bernard havde en lignende top - hun var da også så smuk i den. :(

taak Lena :)

I får lige et par billeder af den kjole som var aller mindst mig :rolleyes: nogen synes nok den er helt fantastisk men jeg griner hver gang jer ser billderene :grin2: så den skal I også se

Altså personligt synes jeg jo toppen er fantastisk! ;) ( ellers havde jeg jo nok ikke selv købt den dengang :) ) men jeg havde en anden underdel.

:cheerleader3::blink: det ville da også være drøn kedeligt hvis vi alle blev gift i den samme kjole :thumbsupsmileyanim:

det vil jeg gi dig helt ret i :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer