anette.kjar

Disko-bilen

17 indlæg i dette emne

Vi vil gerne anbefale Disko-bilen, hvis man søger musik til sit bryllup :thumbsupsmileyanim:

Vi holdt bryllup her den 16. Okt, og havde Disko-bilen til at spille for os :cheerleader3: Vi startede kl 14 med middagen hvor Disko-bilen spillede stille musik + spillede til de sange der kom under middagen :rolleyes: Derefter spillede han til kl ca 24-01 stykker hvor festen ebbede ud :tunge: Dansegulvet var bare fyldt hele aftenen :pokey: Vi kan helt klart anbefale, at man tager disko-bilen , han er bare helt i top og spille det gæsterne gerne vil høre og ønsker :) + han er ikke så dyr som mange andre ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Anette. Det var også en stor fornøjelse at være med til (glade festglade folk med god humor). Ikke mindst gommen og døtrene som var på gulvet konstant. :thumbsupsmileyanim:

Jeg har før spillet til bryllupsfester der starter så tidligt og det kan klart anbefales. Rent faktisk svarede sluttidspunktet til at festen skulle være sluttet kl. 5 hvis I havde valgt den "traditionelle" model med middag fra kl. 18 og så lang tid holder de færreste :cheerleader3:

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Har også kun de bedste roser herfra. Vi havde ligeledes booket diskobilen til vores bryllup d. 16 oktober.

Musikken under middagen var behagelig og velvalgt og dansegulvet var fyldt indtil festen lukkede og slukkede ved en 5. tiden.

René var bestemt med til at gøre vores bryllupsfest til en succes.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad har det kostet at få dem til at spille feks fra omkring kl. 18 og så til på et tidspunkt ud på natten?

Det koster 5.800, da vi bestilte dem og de spiller i 12 timer, men gerne længere hvis festen bliver ved længere ;) Kan kun anbefales, da de spiller lige det gæsterne vil have og danser til :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tak Anette. Det var også en stor fornøjelse at være med til (glade festglade folk med god humor). Ikke mindst gommen og døtrene som var på gulvet konstant. :tunge:

Jeg har før spillet til bryllupsfester der starter så tidligt og det kan klart anbefales. Rent faktisk svarede sluttidspunktet til at festen skulle være sluttet kl. 5 hvis I havde valgt den "traditionelle" model med middag fra kl. 18 og så lang tid holder de færreste :pokey:

Hej Bent ;)

Vi syntes det var dejligt at starte kl 14, da man ikke når at blive så træt, som hvis man festede til kl 5 om morgenen :thumbsupsmileyanim:

Du var super god til at spille det der fik gæsterne op på dansegulvet :cheerleader3: Og Ja mine døtre elsker at danse, men det har de jo ikke fra fremmede :) Det var bare så skønt at danse til 80 musik, det er meget lang tid siden at Gommen og jeg har danset så meget :rolleyes:

Endnu engang tak for, at du var med til at gøre dagen helt uforglemmelig for os :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad har det kostet at få dem til at spille feks fra omkring kl. 18 og så til på et tidspunkt ud på natten?

Det koster 5.800, da vi bestilte dem og de spiller i 12 timer, men gerne længere hvis festen bliver ved længere ;) Kan kun anbefales, da de spiller lige det gæsterne vil have og danser til :thumbsupsmileyanim:

Okay tusinde tak for det

0

Del dette indlæg

Jeg har fået oplyst af Diskobilen, at de ikke spiller længere end 12 timer - det er deres maksimum af hensyn til dj'sne.

Det er som sådan også korrekt og så alligevel ikke. Vores Dj's har mulighed for at stoppe efter 12 timer men det er jo ikke altid de gør det :thumbsupsmileyanim:

Konceptet hed oprindelig ubegrænset spilletid og det gør det sådan stadig. Vi havde bare for år tilbage en DJ (vi har ham stadig) som startede med at spille til en havefest fra kl. 14 (altså præcist som ved Anette og Andrews bryllupsfest). Han sluttede kl. 8 om morgenen eller ca. 18 timer efter. Det havde han det helt fint med men overbossen derhjemme fik så den tanke at der måske ved en lignende fest kunne sidde 3-4 personer tilbage som sad og hang men insisterede på at DJ'en spillede videre fordi de havde hørt det med ubegrænset spilletid.

Derfor har vi givet mulighed for at vores DJ's med god samvittighed skal have mulighed for at trække i håndbremsen efter de 12 timer, hvis folk alligevel er "helt døde" på det tidspunkt. I virkelighedens verden er det teoretisk for det er de færreste bryllupsfester der holder mere end 8-10 timer regnet fra middagens start og er vi en enkelt gang eller to ude for fester som ovenstående så er DJ'en som regel også frisk på at køre videre. I Anettes tilfælde havde jeg da været frisk på at spille videre hvis de var fortsat udover kl. 2.00.

Med hensyn til pris skal man være opmærksom på at vi ikke kan lave jobs i Jylland, på Fyn eller Sydsjælland/Lolland til 5.800 kr. på grund af transportfaktoren. Medmindre vi kan passe det ind og kobinere der med familiebesøg i det jydske så er prisene noget højere derovre. På e kanter henviser vi derfor ofte til Flashlight-grupppen eller Limelight.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Pjat Gokke. Jeg har selv et par gange præsteret at køre direkte videre til konfirmationer om søndagen, efter kun 2-3 timers søvn. Alternativet havde været at køre hjem først men så var det måske kun blevet til 1 times søvn. Som regel når jeg spiller i Jylland overnatter jeg dog derovre og jeg er da også et par gange strandet på Fyn på grund af stormvejr. Men det med at køre 100 km. i bil efter et langt spillejob har jeg ikke noget problem med (det ligger mere eller mindre på rygradden). Herudover har jeg altid en sovepose med i bilen in case.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jajaja, nu er du jo osse så "ung", Bent - og kan jo både køre, spise, spille og sove samtidigt :( Vi andre - SKAL have vores skønhedssøvn, ellers ;)

Ja det har du jo oplevet :thumbsupsmileyanim: Din skønhedssøvn ? Ja det har du klart behov for:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

musik er altid dejligt at have til sådan en dag

nogen der ved om der findes noget a´la disko bilen i det nordjyske og BILLIGT???

Billigt er jo et relativt begreb - en ting er jo ikke billig, hvis den ikke er mere værd, og netop derfor er det vigtigt også at vurdere på andre faktorer end prisen :thumbsupsmileyanim:

I Nodjylland plejer vi og Diskobil at henvise til Hans Lynnerup, www.limelight-disco.dk

0

Del dette indlæg

musik er altid dejligt at have til sådan en dag

nogen der ved om der findes noget a´la disko bilen i det nordjyske og BILLIGT???

Billigt er jo et relativt begreb - en ting er jo ikke billig, hvis den ikke er mere værd, og netop derfor er det vigtigt også at vurdere på andre faktorer end prisen :(

I Nodjylland plejer vi og Diskobil at henvise til Hans Lynnerup, www.limelight-disco.dk

hej hej

så fik jeg luret:O)

og har også sendt en mail.

det er lige efter vores smag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Billigt er jo et relativt begreb - en ting er jo ikke billig, hvis den ikke er mere værd, og netop derfor er det vigtigt også at vurdere på andre faktorer end prisen :thumbsupsmileyanim:

Jeg er helt enig Jesper. Jeg undrede mig faktisk da Anette skrev at vi ikke var så dyre som mange andre. Der er såmænd nok nogle som ligger højere prismæssigt eller hvor man betaler nogenlunde det samme for musik frem til kl. 2 (det er nok det sidste Anette har tænkt på ) men der er endnu flere "dj's" på markedet som tager noget nær det halve af hvad vi (og Jesper m.fl.) tager. Men hvis man har fulgt med på bryllupsklar her på det sidste så vil man også kunne læse at der bare her i september/oktober har været ikke mindre end 3 brude som direkte har givet udtryk for skuffelse over deres valg af musik. En af dem gik enddag så langt som at bede om et nedslag efterfølgende og det skal siges at det ikke var de allerbilligste såkaldte wanna be dj's de havde fat i men nogle halverfarne dj's (som dog tydeligt vis ikke havde gjort så meget i bryllupsfester).

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer