Tingtilkager.dk

Klaus og Lottes´s bryllup

48 indlæg i dette emne

Jeg har læænnggee gået og haft sus i maven, over hvordan jeg skulle fri til min skønne kæreste. (Han ville først fri når pengene står på kontoen til brylluppet, og vi skal i den nærmeste fremtid have ny bil, vi vil gerne flytte til noget større og have ny motor til båden...LANGE udsigter). Men så en dag besluttede jeg mig, jeg ringede til min kæreste´s allerbedste kammerat, for ligesom at høre om min kæreste gik i frieri-tanker, for hvis han ikke gjorde, ville jeg gøre noget ved det;-)

Fredag d. 15 okt. 2010 lavede jeg en kage hvorpå jeg ville fri til ham, puha.. mange tanker blev vendt og drejet i hovedet på mig.. Men jeg følgte det var det rigtige at gøre... Lørdag morgen (det skal siges at jeg sov næsten ikke natten til lørdag, vågnede med kvalme et par gange løbet af natten, pga. jeg var nervøs) nå men lørdag morgen, fik vi et dejligt måltid morgenmad, med rundstykker, æg, bacon ja det helt store. Da min kæreste havde fødselsdag om mandagen og jeg havde søndagen før, havde vi inviteret gæster til bolle og kakao mm. til kl. 13. Efter morgenmaden fik han sine gave fra mig og ungerne (11 og 3 år) an fik en rygeovn, til at ryge fisk i, for vi skulle nemlig have fisk om aften;-) her fik han et kort hvir på jeg havde skrevet hvor meget han betyder for mig og alt det der man nu skriver i et kærlighedskort. Kort tid efter han havde åbnet sin gave, sagde jeg til ham: jeg har os en "lille" ting til dig.. åh nej sagde han..jeg kom ind med kagen til ham, der gik lidt før han fandt ud af hvad der stod, og så sagde han: ja selvfølgelig vil jeg det min skat... og så tudede vi begge;-)))

Da gæsterne kom kl. 13, og vi havde sat os til bords, spurgte vores store datter sin far(uden gæsterne hørte det) må jeg godt vise din kage?? og det gjorde hun så, så var der dømt tudning fra dem alle næsten, men heldigvis glædeståre..

Det var en rigtig dejlig dag;-)

Jeg kan desværre ikke finde ud af at sætte billeder ind som ligger på min computer??? Måske noegn vil hjælpe??

Tak fordi i har læst med, der kommer mere af det godt med tiden. Vi har endnu ikke fundet en dato, men tror det bliver engang til næste sommer;-)

Knus fra Lotte;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så er der brudepigekjolerne.. syns de er RET så søde :thumbsupsmileyanim:

Måske liiidddttt tidligt;-) Men jeg ku ikk lade vær, hvis pigerne ikke kan passe dem til brylluppet, så har de en prinsesse kjole;-) (men det satser jeg stærkt på)

post-45542-1288451100.jpg

post-45542-1288451107.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Piger

Hold da op det tager ens tid det her planlægning, men for den da hvor er det skægt :)

Jeg har de sidste par dage haft ringet til præsten, musikeren, og det sted hvor vi gerne vil holde den STOORREE dag.. ALLE sammen kunne d. 20. august 2011, så det er dagen hvor vi skal sige JA til hindanden i kirken :bearhug: OMG.. følger næsten det er li om lidt;,-)

Nå men jeg har kigget lidt på bla. borddækningen, vi har lavet vores farve-"tema" lidt om, det bliver lilla, hvid og sort (sort i stedet for sølv)

Her er en mulighed for vores borddækning:

post-45542-1288814776.jpg

Dyns selv det er ret flot, dog tror jeg bordkortene skal være den der søøde sommerfugl der sidder på glasset;-)

Blomster på bordene bliver nok en tynd (ikke for tynd) vase med vand i og en flot blomst, det er her vi spare lidt, og det vi gerne vil ha ser os ganske pænt ud;-)

Kagen uuu.. den laver jeg selv :bearhug: men den skal se nogenlunde sådan ud, der skal bare lige nogen lilla blomster på:

post-45542-1288815139.jpg

Og Topfiguren:

post-45542-1288815197.jpg

Det var lidt fra mig denne gang.

Knus fra Lotte ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fine inspirationerbilleder, satser osse på en borddækning i nærheden af den du viser - æææælsker lilla :)

Måske i kan bruge dette inspirationsbillede til kagen:

post-40019-1288815669.jpg

Så sejt at du laver kagen selv :bearhug:

Redigeret af louisetina
0

Del dette indlæg

Så har jeg fundet mine sko.. måske, nu må vi se hvordan jeg betaler dem;-) Jeg er HET ny på Ebay og kan SLET ikk finde ud af at betale.... troede man kunne bruge et ganske alm. dankort..

men her er de i hvert fald:

post-45542-1288876234.jpg

post-45542-1288876223.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fik jeg ENDELIG lavet et monogram.. mange tak til min lille søster :thumbsupsmileyanim:

Hvad syns i nr. 1 eller nr. 2??

Nr 1

post-45542-1288985376.jpg

Nr 2

post-45542-1288985407.jpg

Hej

Jeg synes de begge 2 er rigtig fine. Det skulle ikke være muligt at måtte få en fil med dem ? hvis din søster eller du ikke har lavet/har copyright på dem.

Jeg og min kæreste hedder også K og L - og har egentlig fundet et herinde, men synes dit/jeres hverkne er for enkelt eller for for meget.

På forhånd tak:)

Kath.

0

Del dette indlæg

1000 tak for de fine ord piger :thumbsupsmileyanim:

Kath1: hvis du sender mig din mail skal jeg nok mail dem til dig, men kan du ikke kopier herinde fra??

Lotte

Hej

Systemet vil ikke give mig lov til at sende beskeder til dig - men min email er 0704 @ skalsletteslive.dk slet skalslettes.

Vist jeg kopire fra forummet for jeg en meget lav opløsning, derfor jeg gerne vil have på e-mail.

Takker:)

Kath.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer