GoDiamond

Coco & Christians Bryllup

19 indlæg i dette emne

Jeg vil forsøge at oprette min/Vores planlægning her - håber det virker :bearhug:

Da jeg syr alt mit tøj selv, vil jeg selvfølgelig også sy min egen brudekjole :angry:

Dog vil jeg lade en af mine gode veninder sy det sidste :)

Jeg har fundet mønster, og stof er ikke svært at finde, da jeg arbejder i en stor stofbutik :bearhug:

Og da det højst sandsynligt bliver et aprilbryllup og dermed lidt koldt, så laver jeg også en jakke til kjolen

08-11-2010

I dag har jeg købt stof til min kjole :D

Glæder mig til at komme igang med at sy den, men venter lidt

Alle 4 piger er stadig i gang med at vælge model til deres brudepigekjoler, det er lidt sværere end jeg troede.....

3/11 Vi har i dag snakket om forskellige mulige steder vi kan holde festen - budgettet er ikke specielt stort, så det bliver nok forsamlingshus.

Dog har vi planer om at invitere mindst 81 personer - vi synes det er meget svært at skulle udelukke nogen.

Og så jeg hørt mine 4 piger om de ville være brudepiger og de vil de gerne

pigerne er min mands døtre Pernille på 24 og Karina på 23 og min datter Charlotte på 21 og så Karinas gode veninde, Benedikte på 23, som stadig kommer meget i vores hjem. Hende betragter vi også som vores datter

Så der skal jeg også igang med at sy

og så er der vores 2 sønner. Svend på 18 som er min mands og min søn Caspar på 18.

Svend håber vi på vil være Christians forlover og jeg bliver meget glad hvis Caspar vil føre mig til alter

Både Christians og mine forældre er her desværre ikke mere

30. januar 2011

puha det er vist længe siden jeg har været herinde

jeg er i fuld gang med at sy pigernes kjoler, de har været og prøve foerkjolen, og den sad perfekt på dem alle, så det er bare igang med stofkjolen, så de 2 dele kan sys sammen.

Og så er jeg gået igang med at sy min egen kjole i stout for at være sikker på at den passer inden jeg syr den i det rigtige stof (hvilket er 10 gange dyrere end stout)

BRYLLUP

DATO: 2. april 2011 kl. 15.00 (fik lavet en stor brøler i invitationerne - havde skrevet kl 15.30 )

STED: Fjenneslev Kirke (den med de 2 tårne)

FORLOVER FOR CHRISTIAN: Christians søn Svend

ALTERFØRER: Min søn Caspar

BRUDEPIGER: Christians 2 piger Pernille og Karina på 24 og 23 år, min datter på 22 år og Karinas veninde Benedikte på 23 år

FEST: Bringstrup Forsamlingshus "FRIHEDEN"

FOTOGRAF: Min lillebror Bjarne

KJOLE: jeg syr den selv fra pppp.dk cd 31 model 5530

BRUDEPIGEKJOLER: syr jeg også selv, pppp.dk cd 31 model 5529, dog 20 cm kortere

HÅR: bliver sat af Christians datter Pernille

NEGLE: laver jeg selv, enten i Gele eller Acryl

MAKEUP: lægger jeg selv ;)

BORDPYNT: gæt en gang ;) Jeg laver den selv af polyester og organza stof

BRUDEBUKET: laver den selv af hjemmelavede organza og polyester stof blomster ( min H2B synes det er helt fint )

RINGE: ikke valgt endnu, men bliver sikkert fra chanti.dk

MAD: buffet lavet af en god veninde til en rigtig god pris

BRYLLUPSKAGE: laves af nabokonen - og vi får den i gave :thumbsupsmileyanim:

BRUDGOM OG SVENDE TØJ: købes billigt - og jeg laver vest og slips til dem (samme stof som kjolefrakke)

BRUDESKO: 2 par sko og et par støvler er købt. har endnu ikke bestemt hvilke jeg skal have på på dagen, måske dem alle, det er rart at have noget at skifte med

STATUS PÅ INVITATIONER:

Sendt ud mandag d. 17. januar 2011

Antal inviterede gæster er 84

d. 30/1:

Antal gæster som kommer 29 Antal gæster som ikke kommer 0

Gæster som skal overnatte 5 Gæster som ikke har svaret 55

3/3

Antal inviterede gæster er 84

Antal gæster som kommer 73 Antal gæster som ikke kommer 11

Gæster som skal overnatte 9 Gæster som ikke har svaret 0

post-45770-1288800488.gif

post-45770-1288800500.jpg

Redigeret af GoDiamond
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :bearhug: Så fandt du alligevel ud af det... Husk, at når du skal skrive noget nyt i din tråd skal du trykke på BESVAR i stedet for nyt emne :bearhug: Jeg skal nok putte dig på listen nu.

Bliver super spændende at følge din kjoles udvikling :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil forsøge at oprette min/Vores planlægning her - håber det virker :angry:

Da jeg syr alt mit tøj selv, vil jeg selvfølgelig også sy min egen brudekjole :pokey:

Jeg har fundet mønster, og stof er ikke svært at finde, da jeg arbejder i en stor stofbutik :angry:

Og da det højst sandsynligt bliver et aprilbryllup og dermed lidt koldt, så laver jeg også en jakke til kjolen

3/11 Vi har i dag snakket om forskellige mulige steder vi kan holde festen - budgettet er ikke specielt stort, så det bliver nok forsamlingshus.

Dog har vi planer om at invitere mindst 81 personer - vi synes det er meget svært at skulle udelukke nogen.

Og så jeg hørt mine 4 piger om de ville være brudepiger :pokey: og de vil de gerne :angry:

pigerne er min mands døtre Pernille på 24 og Karina på 23 og min datter Charlotte på 21 og så Karinas gode veninde, Benedikte på 23, som stadig kommer meget i vores hjem. Hende betragter vi også som vores datter :bearhug:

Så der skal jeg også igang med at sy :bearhug:

og så er der vores 2 sønner. Svend på 18 som er min mands og min søn Caspar på 18.

Svend håber vi på vil være Christians forlover og jeg bliver meget glad hvis Caspar vil føre mig til alter :angry:

0

Del dette indlæg

Her har jeg vist ikke været forbi før.

Så først og fremmest velkommen til :bearhug:

Jeg glæder mig til at følge din planlægning.

Det bliver spændende at se det endelige resultat af kjolen, synes det ser lovede ud :)

Kærlig Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super at du lavede en planlægning så vi andre kan følge med :D Som sagt jeg synes det er fedt at du syr selv :thumbsupsmileyanim: er helt med på den vogn.

Hva så er du begyndt at kunne finde rundt herinde ? hehe Faldet til i vores brudeforum himmel :P

0

Del dette indlæg

Jeg vil forsøge at oprette min/Vores planlægning her - håber det virker :balloons:

Da jeg syr alt mit tøj selv, vil jeg selvfølgelig også sy min egen brudekjole :bearhug:

Jeg har fundet mønster, og stof er ikke svært at finde, da jeg arbejder i en stor stofbutik :thumbsupsmileyanim:

08-11-2010

Alle 4 piger er stadig i gang med at vælge model til deres brudepigekjoler, det er lidt sværere end jeg troede.....

30. januar 2011

puha det er vist længe siden jeg har været herinde :)

jeg er i fuld gang med at sy pigernes kjoler, de har været og prøve foerkjolen, og den sad perfekt på dem alle, så det er bare igang med stofkjolen, så de 2 dele kan sys sammen.

Og så er jeg gået igang med at sy min egen kjole i stout for at være sikker på at den passer inden jeg syr den i det rigtige stof (hvilket er 10 gange dyrere end stout)

BRYLLUP

DATO: 2. april 2011 kl. 15.00 (fik lavet en stor brøler i invitationerne - havde skrevet kl 15.30 :iloveyou: )

BRUDEPIGER: Christians 2 piger Pernille og Karina på 24 og 23 år, min datter på 22 år og Karinas veninde Benedikte på 23 år

FEST: Bringstrup Forsamlingshus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil forsøge at oprette min/Vores planlægning her - håber det virker :balloons:

Da jeg syr alt mit tøj selv, vil jeg selvfølgelig også sy min egen brudekjole :bearhug:

Jeg har fundet mønster, og stof er ikke svært at finde, da jeg arbejder i en stor stofbutik :thumbsupsmileyanim:

08-11-2010

30. januar 2011

puha det er vist længe siden jeg har været herinde :)

BRYLLUP

DATO: 2. april 2011 kl. 15.00 (fik lavet en stor brøler i invitationerne - havde skrevet kl 15.30 :iloveyou: )

FEST: Bringstrup Forsamlingshus

0

Del dette indlæg

Jeg vil forsøge at oprette min/Vores planlægning her - håber det virker :)

Da jeg syr alt mit tøj selv, vil jeg selvfølgelig også sy min egen brudekjole :iloveyou:

08-11-2010

Og så jeg hørt mine 4 piger om de ville være brudepiger og de vil de gerne

pigerne er min mands døtre Pernille på 24 og Karina på 23 og min datter Charlotte på 21 og så Karinas gode veninde, Benedikte på 23, som stadig kommer meget i vores hjem. Hende betragter vi også som vores datter

Så der skal jeg også igang med at sy

Svend håber vi på vil være Christians forlover og jeg bliver meget glad hvis Caspar vil føre mig til alter

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer