Mallara

K & S' store dag 6/8-2011

398 indlæg i dette emne

Annonce ♥

IHH ELSKER min H2B lidt mere for hver dag :heart: Bedst som jeg troede at han var kørt lidt surt i planlægningen, fordi hans svar til alting var: "mmm...ja det er fint" :pokey: ...så overrasker han mig lige med at sige at han MEGET gerne vil stå for brudebuketten...faktisk forventer han det :loveboard:

Hvor blev jeg altså bare glad - har jo hele tiden tænkt at jeg selv skulle stå for den :cheerleader3:

Som græsenke i disse dage, vil jeg nok forsøge at fået lavet lidt bryllupsrelateret - når ungerne sover selvfølgelig :wink: Så forhåbentlig kommer der en god praktisk update sidst på ugen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tillykke med det kommende bryllup! Jeg skal også giftes i Jelling kirke :cheerleader3:

Hvor hyggeligt at følge lidt med hos dig.. Det er jo lige om lidt for jer! :thumbsupsmileyanim:

Skal selv giftes i september. Bor til daglig i Kbh men har valgt Jelling kirke fordi mine forældre bor der, og jeg selv har haft mine "unge år" i byen.. Så vi holder festen på Hopballe Mølle og sørger for at det meste er arrangeret for os og vi ikke skal stå med så mange praktiske ting. Det er lidt svært når vi bor i den anden ende af landet :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så vi holder festen på Hopballe Mølle og sørger for at det meste er arrangeret for os og vi ikke skal stå med så mange praktiske ting.

Naaarj hvor lækkert at du skal holde festen på Hopballe Mølle. Det er bare så skønt et sted, og de har den BEDSTE mad! Mindre sidespring i forhold til trådstarter, men nøøøøj!

0

Del dette indlæg

Tillykke med det kommende bryllup! Jeg skal også giftes i Jelling kirke :cheerleader3:Hvor hyggeligt at følge lidt med hos dig.. Det er jo lige om lidt for jer! :thumbsupsmileyanim: Skal selv giftes i september. Bor til daglig i Kbh men har valgt Jelling kirke fordi mine forældre bor der, og jeg selv har haft mine "unge år" i byen.. Så vi holder festen på Hopballe Mølle og sørger for at det meste er arrangeret for os og vi ikke skal stå med så mange praktiske ting. Det er lidt svært når vi bor i den anden ende af landet :rolleyes:

Det var da sjovt :) Jeg elsker Jelling kirke! Den har en masse historie og så er den samtidig meget moderne...det bliver fantastisk at skulle giftes i den :loveboard: Og Hopballe....det er SÅ lækkert dernede!! Vi overvejede det også selv, men vi blev enige om at vi hellere ville feste et sted hvor vi selv kunne bestemme hvornår festen skulle slutte og hvor der er sovepladser til alle gæsterne, så det blev Hammer lejrskole i stedet for. Men det bliver da helt fanastisk for jer at holde det dernede og især nu hvor I kommer så langvejs fra og ikke lige har mulighed for at arrangere en masse selv. Jeg glæder mig til at høre mere om jeres planlægning :thumbsupsmileyanim:

Det er også sjovt ikke at vide hvordan buketten ser ud. Jeg glædede mig meget til at se den i kirken

Det gør jeg virkelig også! Jeg vil slet ingenting vide og så glæder jeg mig bare til at finde ud af hvad han kan finde på :)

Så vi holder festen på Hopballe Mølle og sørger for at det meste er arrangeret for os og vi ikke skal stå med så mange praktiske ting.
Naaarj hvor lækkert at du skal holde festen på Hopballe Mølle. Det er bare så skønt et sted, og de har den BEDSTE mad! Mindre sidespring i forhold til trådstarter, men nøøøøj!

Fuldstændig enig her :wink: Det er virkelig lækkert mad de har dernede....vi har flere gange fået derfra nytårsaften.

0

Del dette indlæg

Det var da sjovt :) Jeg elsker Jelling kirke! Den har en masse historie og så er den samtidig meget moderne...det bliver fantastisk at skulle giftes i den :loveboard: Og Hopballe....det er SÅ lækkert dernede!! Vi overvejede det også selv, men vi blev enige om at vi hellere ville feste et sted hvor vi selv kunne bestemme hvornår festen skulle slutte og hvor der er sovepladser til alle gæsterne, så det blev Hammer lejrskole i stedet for. Men det bliver da helt fanastisk for jer at holde det dernede og især nu hvor I kommer så langvejs fra og ikke lige har mulighed for at arrangere en masse selv. Jeg glæder mig til at høre mere om jeres planlægning :thumbsupsmileyanim:

Ihhh altså hvor godt at høre gode ting om Hopballe. Vi er også meget glade for stedet... Vi var faktisk også meget i tvivl da vi skulle vælge sted, da vi i første omgang gerne ville have noget hvor der var noget overnatningsmuligheder i nærheden, da langt størstedelen kommer langt fra. Men da vi så så Hopballe mølle og omgivelserne var vi ikke et øjeblik i tvivl.

Derudover har de været meget large med sluttidspunkt osv. Vi skal f.eks. ikke betale ekstra for de sene nattetimer, og vi har ikke fået et tidspunkt hvor folk skal gå hjem... Men med det sagt tror jeg ikke vi får lov til at feste til kl. 4... :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og et af frisuren :-)

post-45827-0-09736800-1305225315.jpg

Ihhh må jeg spørge hvilken frisør og makeupartist du bruger???

Ja det må du da :) Makeupartisten hedder Ida Lauersen og er fra Make-up Store i Kolding storcenter. Frisøren hedder Adisa og er fra samme sted :)

Tak :thumbsupsmileyanim: Kommer hun så hjem til dig på dagen eller kører du til Kolding?

Jeg har endnu ikke 100 % besluttet mig for frisør, men jeg har da lavet en aftale med Frisør Greenhouse i Jelling, den organiske frisør, der ligger ved siden af blomsterbutikken. Hun virker super sød og det virker til vi har samme smag i frisurer, så jeg har en god fornemmelse - men det kunne jo laves om hvis der dukkede noget andet op som var lige i øjet :rolleyes:

Dit hår og makeup er super flot og naturligt! Synes det passer vildt godt til kjolen, som i øvrigt er super smuk til dig! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Og et af frisuren :-)

post-45827-0-09736800-1305225315.jpg

Ihhh må jeg spørge hvilken frisør og makeupartist du bruger???

Ja det må du da :) Makeupartisten hedder Ida Lauersen og er fra Make-up Store i Kolding storcenter. Frisøren hedder Adisa og er fra samme sted :)

Tak :thumbsupsmileyanim: Kommer hun så hjem til dig på dagen eller kører du til Kolding?

Jeg har endnu ikke 100 % besluttet mig for frisør, men jeg har da lavet en aftale med Frisør Greenhouse i Jelling, den organiske frisør, der ligger ved siden af blomsterbutikken. Hun virker super sød og det virker til vi har samme smag i frisurer, så jeg har en god fornemmelse - men det kunne jo laves om hvis der dukkede noget andet op som var lige i øjet :rolleyes:

Dit hår og makeup er super flot og naturligt! Synes det passer vildt godt til kjolen, som i øvrigt er super smuk til dig! :thumbsupsmileyanim:

Tak for de søde ord :loveboard: Jannie hos Green House er også et godt valg...hun er supersød og virkelig dygtig! Jeg valgte Ida fordi hun er min bedste venindes svigerinde og hun lagde også make-up på min veninde, som blev så smuk. Derfor var valget ikke så svært for mig, men havde jeg ikke haft den mulighed var det også blevet Green House her :) De kommer begge to hjem til mig på dagen, så jeg skal heldigvis ikke ud at køre. Det er ikke kun mig de kører for...de kører generelt gerne ud, så du må sige til hvis du vil ha' et nummer på dem :)

0

Del dette indlæg

MINIOPDATERING:

Ikke så meget nyt under "solen" (hvor den så end er henne!!), men vil dog lige fortælle at vi skal ha' møde med præsten i dag og jeg glææææder mig! Jeg er lidt i tvivl om hvad der er vigtigt at spørge om, men mon ikke det kommer helt af sig selv :) Vi har besluttet os for præ - og postludium som bliver følgende:

Præludium: Bachs air on g string (Synes at den er fantastisk smuk!)

Postludium: Mendelssohn bryllupsmarch (Lidt traditionel må det jo godt være) :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde det bedste møde med præsten, som i øvrigt er HELT VILDT FANTASTISK :cheerleader3: Ung kvinde med forståelse for at vi ikke vil have det hele så stift - virkelig sød og imødekommende!! Ihh...hvor er jeg glad for at det er hende der skal vie os :thumbsupsmileyanim:

4 Salmer blev også valgt:

I østen stiger solen op

I blev skabt som mand og kvinde

Spænd os over dit himmelsejl

Kærlighed er lysets kilde

Fantastiske salmer allesammen og præsten godkendte vores ønske om at de skal spilles på flygel, så det kunne ikke være mere perfekt :loveboard:

Og puha hvor kommer det tæt på når man sidder og snakker om hvordan det hele foregår i kirken...only 51 days to go untill the greatest day ever :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så er det i dag den står på boudoir-fotografering :blink: Jeg er mildest talt nervøs for hvordan det kommer til at gå, men jeg sætter min lid til Tina Liv, for har jo set hvor dygtig hun er til det :thumbsupsmileyanim: Kryds fingre for mig piger...glæder mig til at vise sneak-peak af billeder til jer :)

0

Del dette indlæg

Så er det i dag den står på boudoir-fotografering :blink: Jeg er mildest talt nervøs for hvordan det kommer til at gå, men jeg sætter min lid til Tina Liv, for har jo set hvor dygtig hun er til det :thumbsupsmileyanim: Kryds fingre for mig piger...glæder mig til at vise sneak-peak af billeder til jer :)

SPÆNDENDE!!! glæder mig også til sneak peaks, hils Tina ;)

0

Del dette indlæg

SPÆNDENDE!!! glæder mig også til sneak peaks, hils Tina ;)

Det skal jeg gøre :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt det gik godt ved Tina, jeg fik taget billeder af hende for ca en måned siden. Har dog kun fået to sneak peak billeder indtil videre, så du må hellere væbne dig med tålmodighed selvom det er svært :rolleyes:

Glæder mig rigtig meget til at se dine billeder (hvis du da deler dem her?!)

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Dejligt det gik godt ved Tina, jeg fik taget billeder af hende for ca en måned siden. Har dog kun fået to sneak peak billeder indtil videre, så du må hellere væbne dig med tålmodighed selvom det er svært :rolleyes:

Glæder mig rigtig meget til at se dine billeder (hvis du da deler dem her?!)

:denmarkflag:

1 MÅNED!!????! Jamen, det går jo slet ikke!!! Skal jo giftes om lidt over en måned... hvis jeg skal nå at få noget fremkaldt... aaaarhg!! :shooter:

Må sweet talke hende lidt.. men hun sagde da også, dengang jeg bestilte tid, at det sagtens kunne nås til bryllup. Håber sandelig ikke, det var gas.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde det bedste møde med præsten, som i øvrigt er HELT VILDT FANTASTISK :cheerleader3: Ung kvinde med forståelse for at vi ikke vil have det hele så stift - virkelig sød og imødekommende!! Ihh...hvor er jeg glad for at det er hende der skal vie os :thumbsupsmileyanim:

4 Salmer blev også valgt:

I østen stiger solen op

I blev skabt som mand og kvinde

Spænd os over dit himmelsejl

Kærlighed er lysets kilde

Fantastiske salmer allesammen og præsten godkendte vores ønske om at de skal spilles på flygel, så det kunne ikke være mere perfekt :loveboard:

Og puha hvor kommer det tæt på når man sidder og snakker om hvordan det hele foregår i kirken...only 51 days to go untill the greatest day ever :cheerleader3:

Jeg er enig i at det er nogle fantastiske salmer I har valgt. Personligt kan jeg rigtigt godt lige "I blev skabt som mand og kvinde".. Synes faktisk den er bedre end "Det er så yndigt at følges ad", og så er den også nemmere at synge med på end "det er så yndigt..."

Hvor dejligt at præsten er er sød og lidt moderne.. Hvem skal vie jer? Er det præsten fra Jelling Kirke eller fra en af de andre kirker i sognet?

0

Del dette indlæg

Ej, hvor godt. Jeg skal fotograferes af Tina i dag og er sååå spændt!!

Glæder mig til at se dine billeder og høre om din oplevelse var ligeså god som min!

Dejligt det gik godt ved Tina, jeg fik taget billeder af hende for ca en måned siden. Har dog kun fået to sneak peak billeder indtil videre, så du må hellere væbne dig med tålmodighed selvom det er svært :rolleyes: Glæder mig rigtig meget til at se dine billeder (hvis du da deler dem her?!) :denmarkflag:

Jeg har ikke så meget tålmodighed...men jeg må give det et forsøg :fløjt: Jeg skal nok lave et lille sneak peak herinde :wink: Har du haft dine lagt ind?...jeg kan slet ikke lige huske at have set dem...

Dejligt det gik godt ved Tina, jeg fik taget billeder af hende for ca en måned siden. Har dog kun fået to sneak peak billeder indtil videre, så du må hellere væbne dig med tålmodighed selvom det er svært :rolleyes: Glæder mig rigtig meget til at se dine billeder (hvis du da deler dem her?!) :denmarkflag:
1 MÅNED!!????! Jamen, det går jo slet ikke!!! Skal jo giftes om lidt over en måned... hvis jeg skal nå at få noget fremkaldt... aaaarhg!! :shooter: Må sweet talke hende lidt.. men hun sagde da også, dengang jeg bestilte tid, at det sagtens kunne nås til bryllup. Håber sandelig ikke, det var gas.

Hun virker bestemt som typen der holder sit ord, så jeg ville tage det roligt hvis jeg var dig :bearhug:

Havde det bedste møde med præsten, som i øvrigt er HELT VILDT FANTASTISK :cheerleader3: Ung kvinde med forståelse for at vi ikke vil have det hele så stift - virkelig sød og imødekommende!! Ihh...hvor er jeg glad for at det er hende der skal vie os :thumbsupsmileyanim: 4 Salmer blev også valgt:I østen stiger solen opI blev skabt som mand og kvindeSpænd os over dit himmelsejlKærlighed er lysets kildeFantastiske salmer allesammen og præsten godkendte vores ønske om at de skal spilles på flygel, så det kunne ikke være mere perfekt :loveboard: Og puha hvor kommer det tæt på når man sidder og snakker om hvordan det hele foregår i kirken...only 51 days to go untill the greatest day ever :cheerleader3:
Jeg er enig i at det er nogle fantastiske salmer I har valgt. Personligt kan jeg rigtigt godt lige "I blev skabt som mand og kvinde".. Synes faktisk den er bedre end "Det er så yndigt at følges ad", og så er den også nemmere at synge med på end "det er så yndigt..."Hvor dejligt at præsten er er sød og lidt moderne.. Hvem skal vie jer? Er det præsten fra Jelling Kirke eller fra en af de andre kirker i sognet?

Vi har faktisk udskiftet "Kærlighed er lysets kilde" med "Det dufter lysegrønt af græs", men ellers er vi også virkelig glade for vores valg af salmer :) Det er Tina Iversen fra Hvejsel Kirke der skal vie os og det er vi bare ovenud lykkelige for...har bare hørt så meget godt om hende og nu har vi også set det selv - at hun er en fantastisk præst :thumbsupsmileyanim: Ved du hvem der skal vie jer?

0

Del dette indlæg

Havde det bedste møde med præsten, som i øvrigt er HELT VILDT FANTASTISK :cheerleader3: Ung kvinde med forståelse for at vi ikke vil have det hele så stift - virkelig sød og imødekommende!! Ihh...hvor er jeg glad for at det er hende der skal vie os :thumbsupsmileyanim: 4 Salmer blev også valgt:I østen stiger solen opI blev skabt som mand og kvindeSpænd os over dit himmelsejlKærlighed er lysets kildeFantastiske salmer allesammen og præsten godkendte vores ønske om at de skal spilles på flygel, så det kunne ikke være mere perfekt :loveboard: Og puha hvor kommer det tæt på når man sidder og snakker om hvordan det hele foregår i kirken...only 51 days to go untill the greatest day ever :cheerleader3:
Jeg er enig i at det er nogle fantastiske salmer I har valgt. Personligt kan jeg rigtigt godt lige "I blev skabt som mand og kvinde".. Synes faktisk den er bedre end "Det er så yndigt at følges ad", og så er den også nemmere at synge med på end "det er så yndigt..."Hvor dejligt at præsten er er sød og lidt moderne.. Hvem skal vie jer? Er det præsten fra Jelling Kirke eller fra en af de andre kirker i sognet?

Vi har faktisk udskiftet "Kærlighed er lysets kilde" med "Det dufter lysegrønt af græs", men ellers er vi også virkelig glade for vores valg af salmer :) Det er Tina Iversen fra Hvejsel Kirke der skal vie os og det er vi bare ovenud lykkelige for...har bare hørt så meget godt om hende og nu har vi også set det selv - at hun er en fantastisk præst :thumbsupsmileyanim: Ved du hvem der skal vie jer?

Ihh... "det dufter lysegrønt af græs" er kun endnu bedre... Det er en af mine absolutte yndslings.. :heart: den er simpelthen så smuk. Den eneste anke jeg har, er, at jeg synes den er lidt for højsommer-agtig til et sensommerbryllup, som vores jo bliver i september...

Vi skal vies af Birigtte Rosager Møldrup fra Kollerup og Vindelev. Jeg kender ikke så meget til hende, men har naturligvis googlet hende, og hun ser heller ikke ud til at være af "den gamle skole".. så det bliver rigtigt spændende, når vi skal mødes med hende :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så er der et lille sneak-peak fra min boudoir-session :cheerleader3: Jeg synes at det er blevet godt...men glæder mig også meget til at se de andre billeder, da jeg er ret sikker på at der er nogle feeeeeede imellem :wink: Men nu får I da lige dette billede :)

SLETTET

Redigeret af Mallara
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer