lillens

Prøvemiddag

9 posts in this topic

Hej piger.

Lige et par hurtige spørgsmål fra mig...

Har i selv skulle betale for prøvemiddagen? Og hvad har i eventuelt givet for det?

Mvh Anne

0

Annonce ♥

Hej piger.

Lige et par hurtige spørgsmål fra mig...

Har i selv skulle betale for prøvemiddagen? Og hvad har i eventuelt givet for det?

Mvh Anne

Hejsa.

Vi giver ikke noget for prøvemiddagen. :thumbsupsmileyanim:

0

Tja i sidste ende betaler I selv. Enten betaler I når I spiser eller også bliver det simpelthen gemt i den store regning.

KH fru R

0

Vi havde en lidt omvendt prøvemiddag... vi ville nemlig ikke booke før vi havde smagt maden, da det ikke er en restaurant vi holder det på, og derfor kendte vi jo intet til maden. Vi synes det var mange penge at bruge hvis maden var noget hø....

Så vi købte en prøvemiddag i sommers. Fik simpelthen en madboks, med en 4 retters menu (som de havde lavet til et andet bryllup den dag), og det var så godt. Så vi bookede selvfølgelig stedet.

Så sådan har vi gjort det og det er jeg virkelig glad for.

Vi gav 600kr for det, men det var jo også ligesom at gå på restaurant.

Edited by MH2730
0

Annonce ♥

Samtidig er det jo en skudsikker (og en god) løsning. Jeg tror bestemt ikke det er tilfældet men man kunne jo teorien forestille sig den situation at en restaurant o.l. "opper" sig i relation til en prøvemiddag og niveauet så viser sig at være lavere når maden serveres ved bryllupsfesten. Her har I fået det produkt som de har serveret ved en anden bryllupsfest "uden omsvøb" og kan endda forvente et bedre resultat fordi maden ikke er anrettet på samme måde som ved egentlig servering.

0

Samtidig er det jo en skudsikker (og en god) løsning. Jeg tror bestemt ikke det er tilfældet men man kunne jo teorien forestille sig den situation at en restaurant o.l. "opper" sig i relation til en prøvemiddag og niveauet så viser sig at være lavere når maden serveres ved bryllupsfesten. Her har I fået det produkt som de har serveret ved en anden bryllupsfest "uden omsvøb" og kan endda forvente et bedre resultat fordi maden ikke er anrettet på samme måde som ved egentlig servering.

Præcis.

0

Vi betalte ikke for vores prøvemiddag. Og den var bestemt lige så lækker til brylluppet som til prøven

0

Vi betaler ikke for prøvemiddagen. Men jeg ville nu også synes det var lidt underligt, hvis vi skulle betale ekstra for det.

0

Annonce ♥

Vi skal ikke betale for vores prøvemiddag... Tilbuddet var at prøvemiddagen gælder for to og vil man have flere med giver man 200 pr person.

Jeg har dog fået snakket mig frem til gratis prøvemiddag incl vin for alle vores forældre også... Dvs 8 i alt (Skilsmissefam.)

0