Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Grrr 24 timer med virus på computeren :pokey: Utroligt så ene og forladt man kan føle sig, bare fordi man ikke kan gå på nettet. Min elskede IT-H2B har nu løst problemet :loveflag:

... og alt jeg gjorde var bare at søge løs i googles billeder efter inspiration til lækker bryllupsfrisure. Det skal man åbenbart ikke gøre. Det hele crashede.

Har savnet at komme herind. Skal berette om mit bryllupsmareridt!! Det var forfærdeligt!

Det var dagen på brylluppet, og jeg har jo bestilt frisør + makeupdame til at komme herhjem. Men sådan var det ikke i drømmen. Der måtte jeg ud til frisørsalonen, men frisørsalonen viste sig at være et indisk værtshus, hvor alle havde våben, sad og bad og røg en masse. Og min frisør var bare mega forsinket. Jeg var rigtig utryg ved at vente i det mærkelige værtshus, og da der endelig kom en frisør ½ time inden vielsen, fik jeg bare redt håret igennem og klippet spidser.

Drømmen hoppede så frem til brudevalsen, hvor H2B skulle have sørget for den traditionelle brudevalsmusik. Men inden da skulle jeg lige have smidt de rygere udenfor, der stod og dampede og skoddede over det hele. Jeg tog dem i kraven og bogstaveligt kylede dem udenfor. Men lige så snart jeg havde smidt en ud, stod der to mere og røg, og jeg blev træt og frustreret over at folk absolut skulle stå der og ryge. Ingen af gæsterne var i øvrigt nogen, jeg kendte.

Anyways, jeg skulle danse brudevals med min elskede (i masser af cigaretrøg) - men han havde fundet sådan et mærkeligt medley, hvor kun 10 sekunder af musikken var den egentlige brudevals. Resten var sådan noget Giro 413-agtigt/Richard Ragnwald, og jeg var så ulykkelig og skældte og smældte over den ene gang, jeg nogensinde skulle danse vals, og så havde han fundet så underlig musik.

:blink:

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MILEPÆL!!

2 MÅNEDER TILBAGE I DAG. HVOR ER DET VILDT!

:cheerleader3:

Posten vækkede mig med en dejlig pakke. Fik min nye gamle taske. Godt nok hurtig levering :)

Og JA! Det er den sidste taske! 6. gang er lykkens gang. Den er lidt større, end jeg forventede. Nogle vil måske synes liiiiige i overkanten, men jeg synes faktisk, den er helt perfekt. Den passer super til kjolen, og så er der både plads til mobiltelefon og mentholatum :)

Og om to måneder skal jeg giftes. Hvad sker der for det. Det er jo helt vildt. Om to måneder lige nu sidder jeg og bliver dullet op af min stylist.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh, tillykke med milepælen :)

Og så må billeder af tasken vist være på sin plads! :wink:

True :griner:-

Her er billeder af min sidste nye precious, my one and only :heart: Den er så lækker at røre ved, blød og fin.

post-45668-0-20759500-1306142039.jpg

Mod min fod mht størrelsen.

post-45668-0-66365400-1306142083.jpg

Og op mod kjolen :heart:

post-45668-0-26822300-1306142090.jpg

I'm in looove :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:cheerleader3: TILLYKKE MED MILEPÆLEN :cheerleader3:

Fantastisk taske - hvor er den fin :thumbsupsmileyanim:

Taaak :bearhug: I'm so happy. Men føler mig underligt amputeret. Har godt nok brugt lang tid på taskesøgning.. hvad gør andre folk, når den tid er forbi :blink:

Mangler faktisk ikke så meget. Kun undertøj, men der tør jeg altså ikke bestille på nettet. Det bliver en dejlig dag i Magasin snart :shopping: - og så er jeg færdig med alt mit udstyr. Dét er agu mærkeligt efter over et halvt års manisk shopperi i jagten på det hele perfekte.

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhhh, soede pige, tillykke med milepaelen :cheerleader3:

Jeg er vild med din taske og den passer da bare perfekt til dit look :thumbsupsmileyanim:

Og hvad sker der lige for den droem :sm::blink:

Taaak :hug:

Ja tasken er skøn. Hvis ikke det var fordi H2B havde taget fri pga pokalfinaledruk og var hjemme havde jeg taget den med ned i stuen og siddet og kælet med den nu :biggrin:

Ja den drøm var virkelig sær. Og var i øvrigt helt lyshåret i den :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OMG, lyshaaret :blink:

Ha ha, aj, det er naturligvis ikke iorden at vaere det i din droem!

Undetoej paa nettet... hmmm, ja, jeg tog jo chancen, men kunne ligesaa nemt have vaeret noget bras, saerlig med stroploes BH. Jeg droemmer bare paa en maade om Calvin Kleins, som jeg smugproevede i Magadullen da jeg var i DK, for den var virkelig himmelsk at have paa...

Nice hair - og saa med dit BC :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OMG, lyshaaret :blink:

Ha ha, aj, det er naturligvis ikke iorden at vaere det i din droem!

Undetoej paa nettet... hmmm, ja, jeg tog jo chancen, men kunne ligesaa nemt have vaeret noget bras, saerlig med stroploes BH. Jeg droemmer bare paa en maade om Calvin Kleins, som jeg smugproevede i Magadullen da jeg var i DK, for den var virkelig himmelsk at have paa...

Nice hair - og saa med dit BC :cheerleader3:

Haha jamen tag ikke fejl, jeg synes virkelig lyst hår er meget smukt, og jeg har virkelig prøvet at få det nogle gange. Og jeg bliver simpelthen nødt til at vise det frygtelige resultat:

post-45668-0-26718100-1306155823.jpg

post-45668-0-41099200-1306155830.jpg

Var der nogen, der sagde Joan Ørting? :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

OMG, lyshaaret :blink:

Ha ha, aj, det er naturligvis ikke iorden at vaere det i din droem!

Undetoej paa nettet... hmmm, ja, jeg tog jo chancen, men kunne ligesaa nemt have vaeret noget bras, saerlig med stroploes BH. Jeg droemmer bare paa en maade om Calvin Kleins, som jeg smugproevede i Magadullen da jeg var i DK, for den var virkelig himmelsk at have paa...

Nice hair - og saa med dit BC :cheerleader3:

Haha jamen tag ikke fejl, jeg synes virkelig lyst hår er meget smukt, og jeg har virkelig prøvet at få det nogle gange. Og jeg bliver simpelthen nødt til at vise det frygtelige resultat:

post-45668-0-26718100-1306155823.jpg

post-45668-0-41099200-1306155830.jpg

Var der nogen, der sagde Joan Ørting? :blink:

Tsk, tsk, Joan Oerting - jooo, den er i hvert fald lige ved at vaere der :lol:

Der er faktisk mange italienske kvinder, der er ude i samme boldgade og render og bilder sig selv ind, at de er blonde, men det er den saerlige blonde med et staenk af gulerodssaft - Talk about denial :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

OMG, lyshaaret :blink:

Ha ha, aj, det er naturligvis ikke iorden at vaere det i din droem!

Undetoej paa nettet... hmmm, ja, jeg tog jo chancen, men kunne ligesaa nemt have vaeret noget bras, saerlig med stroploes BH. Jeg droemmer bare paa en maade om Calvin Kleins, som jeg smugproevede i Magadullen da jeg var i DK, for den var virkelig himmelsk at have paa...

Nice hair - og saa med dit BC :cheerleader3:

Haha jamen tag ikke fejl, jeg synes virkelig lyst hår er meget smukt, og jeg har virkelig prøvet at få det nogle gange. Og jeg bliver simpelthen nødt til at vise det frygtelige resultat:

post-45668-0-26718100-1306155823.jpg

post-45668-0-41099200-1306155830.jpg

Var der nogen, der sagde Joan Ørting? :blink:

Tsk, tsk, Joan Oerting - jooo, den er i hvert fald lige ved at vaere der :lol:

Der er faktisk mange italienske kvinder, der er ude i samme boldgade og render og bilder sig selv ind, at de er blonde, men det er den saerlige blonde med et staenk af gulerodssaft - Talk about denial :blink:

Haha det er skidt :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en rigtig elegant frisure, du har fundet - den vil passe rigtig godt til stilen :thumbsupsmileyanim:

Ja hvad skal du nu shoppe - det kan da ikke allerede være slut? :blink::lol: GLÆDER mig til at se hvad du finder af undertøj - er selv ude i at købe min 3. delleindstrammer :fløjt:

...hmmm, synes ikke, du skal eksperimentere mere med det røde hår der :griner:-

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Suuuuper flot frisure!

Det er en rigtig elegant frisure, du har fundet - den vil passe rigtig godt til stilen :thumbsupsmileyanim:

Ja hvad skal du nu shoppe - det kan da ikke allerede være slut? :blink::lol: GLÆDER mig til at se hvad du finder af undertøj - er selv ude i at købe min 3. delleindstrammer :fløjt:

...hmmm, synes ikke, du skal eksperimentere mere med det røde hår der :griner:-

Ja, tror den kommer til at fungere. Har ellers kigget meget på de der rigtig retro frisurer med finger waves, men kan slet ikke se mig selv sådan. Jeg ville sikkert gå amok med glattejernet, så snart frisøren var gået... :biggrin:

Men har det endnu mere mærkeligt nu, hvor jeg faktisk også har fundet frisuren. Hvad skal jeg lave? Eksamensopgave? Ej come on da.. boooring!

Glæder mig også rigtig meget til min undertøjsshoppetur :bunny_4:

Haha ja de delleindstrammere. Er så glad for, at min nye kjole fylder så meget om baller og lår så jeg alligevel ikke behøver det, men ellers ser Spanx meget lovende ud og har fået gode anmeldelser...var meget tæt på selv at købe det.

Hehehe nej, rødt hår var ikke nogen succes - slet ikke da målet faktisk var lækkert skandinavisk blond :blink:

Hvor er tasken bare fed! :)

Taaaak :cheerleader3: Jeg er også super glad for den. Bliver også mere og mere tilfreds med dens størrelse. Jeg får altid proppet mine små tasker, så de buler helt vildt, og så er de jo pludselig ikke så fikse mere :wink:

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kom der sgu Kinakjoler! Helt uventet, havde slet ikke fået besked om, at firmaet havde sendt dem.

Jeg er virkelig imponeret over kvaliteten. Meget smukke kjoler! Og er alligevel stadig så forelsket i min nye kjole, at det intet betyder.

Jeg eeeelsker min Justin Alexander :loveboard:

Har allerede lavet salgsannoncer på de to andre. Et par billeder er der dog plads til her:

Maggie-kopien... niiiice! Kunne dog overhovedet ikke finde ud af at lukke den med de der korsetelastikbånd og snører :blink: Fik dog en god idé om, at den ville sidde himmelsk, når den kom på.

post-45668-0-39866700-1306266596.jpg

post-45668-0-12185100-1306266610.jpg

post-45668-0-00326300-1306266732.jpg

Og den længe ventede Magia:

post-45668-0-70794700-1306266709.jpg

Jeg ville ikke være bange for at bestille en selskabskjole i Kina fremover. Det er rigtig smukke kjoler i lækker kvalitet. Men damn hvor er jeg glad for at jeg fuldstændig skiftede retning mht brudekjole. Min nye kjole er den helt rigtige. I feel it :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer