Kirstine02

P & K 10.9.2011

19 indlæg i dette emne

Hej allesammen,

Nu har jeg i flere måneder været flittig gæst i dette virvar af bryllupsplaner. Jeg har allerede kunne få en masse ideer til vores kommende bryllup i september 2011. Jeg kan ikke komme med længere beretninger om frieri, for det husker jeg ikke, der har været noget af...måske fordi der faktisk aldrig var noget. Vi er ikke rigtig gift, som jeg plejer at sige, for 1. marts 2010 tog min kæreste og jeg de tunge skridt til rådhuset. Så vi har papirer på hinanden, men ønsker at blive velsignet af en præst, hvis muligt. Det har efterfølgende vist sig ikke at være så nemt.

Vi har nu været sammen i syv år og har en dejlig dreng på 3 år. Vi købte for snart tre år siden et hus, der virkelig trængte til en kærlig hånd, derfor har der ikke været meget forkælelse. Derfor har vi besluttet at give den gas til vores bryllup og nyde en fest med familien og alle vores venner:-)

Jeg er ikke så teknisk, men nu vil jeg forsøge at danne et overblik over vores planlægning!

<div align='center'>Planlægningen:

Mangler

Igang

Styr på

Location for velsignelse & fest:

Feststed Her

Præst

Velsignelsen

Musik

Blomster til stedet

Beklædning & andet udstyr:

BrudekjolenHer

Sko til bruden

Håret

Make up

Slør

Brudebuket

Gommens tøj

Vielsesringe

De kreative ting:

Invitationer

Bordkort

Menukort

Bordplan

Duge

Blomster til bordet

Båthorn til toastmaster

Program for dagen

Stearinlys

Servietter

Menuen & hvad der hører sig til:

Bryllupsmiddagen

Bryllupskagen

1. prøvebagning

2. prøvebagning

Serveringspersonale

Andre vigtige mennesker:

FotografHer

Toastmaster

Forlover

Nu er det meget spændende om det her kommer op på siden som det skal:-)

Redigeret af Kirstine02
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kjolen er købt på udsalg, så den passede ikke helt som den skal. Så jeg skal have den lagt ind og op. Så det tør jeg ikke få gjort, før et par måneder før. Så der kommer ingen billeder før, jeg har næsten selv glemt, hvordan den så ud. Så det kunne have været rigtig godt at have haft et prøvebillede...Jeg har dog tænkt om det er for tidligt at have købt kjole, men den er bare så flot og så var prisen ret fordelagtig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige fundet lidt inspiration til øreringene. Er der nogen der har erfaringer med at handle på Etsy.com??...For kunne være fedt at finde en halskæde i samme stil.

Uhh flotte øreringe... Men har desvære ikke erfaring med Etsy.com, kun med ebay... ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer