Risen

Ønskelisten

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har skrevet at vi ønsker os bidrag til en campingvogn og et par ting. Men jeg syntes at det er svært at ønske sig ting, når man syntes at man har alt hvad man har brug for, så jeg syntes godt man kan ønske sig penge. Det har jeg set flere steder.

0

Del dette indlæg

Det syntes jeg sagtens man kan... Vi har kommer også til at ønske os penge, men vi står også overfor snart at vil købe hus. Derudover vil vi finde ud af hvor vi gerne vil have nye møbler fra, og så ønske os gavekort derfra... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er helt fair med at give penge...

Var til et dansk/australsk bryllup sidste år o de ønskede sig kun penge...

De have lavet en kiste med hul i toppen til at putte pengene ned i, de kaldte det De Gode Ønskers Kiste og det fungerede super idet at folk kunne give hvad de synes uden at pengene lå frit fremme så alle kunne snage hvilket beløb man havde givet.

Har også hørt andre der har skrevet deres konto nummer så de bare fik kort med hilsner på bryllupsdagen så var det kun parret selv derpå kontoen kunne se hvad hver især havde givet, medmindre gæsten selv havde skrevet beløbet i kortet.

Så der er muligheder :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af bryllupsbanditten
0

Del dette indlæg

Min fætter blev gift for nogle år siden, og de ønskede sig kun penge da der var nogle ting de gerne ville have.

Vi har snakket om at gøre det samme.

Hvis I skriver I ønsker jer penge fordi der er nogle ting i godt kunne tænke jer, evt så skriv hvilke ting for så ved folk hvad pengene er gået til

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer