MarieMS

Ønskeliste

7 posts in this topic

Hej Piger.

Ja, som overskriften beskriver kunne jeg godt tænke mig at høre om jeres erfaringer med ønskelister i ex. inspiration, imerco eller lignende...

Hvad har i selv gjort, og hvad fungerede godt/skidt??

Vi skal snart i gang med ønskelisterne og synes at koncepterne er praktiske både for os og gæsterne, så der skal byttes mindre efter festen - men vil helst undgå at falde i en fælde... Og bor i Århus, så hvis nogle har erfaringer med butikkerne der, er det bare ekstra bonus :thumbsupsmileyanim:

Håber på jeres hjælp og input - vh Marie :jul 15:

0

Annonce ♥

Super tråd, sad selv med en del af de spørgsmål... Håber der er nogle der kan dele nogle erfaringer :thumbsupsmileyanim:

0

Hejsa.

Jeg vil da lige komme med min mening her.. Jeg arbejdede for en del år siden i Inspiration, og jeg synes personligt det var en god ide. Jeg ville selv gerne have en sådan ønskeliste, hvis jeg havde mange ønsker fra de butikker som Imerco og Inspiration.

Min erfaring med de ønskelister, som jeg stod for var at det virkede, og parrene kun fik dobbelt gaver, hvis der blev købt det samme på samme tid i forskellige butikker.

Ellers er det jo et smart koncept, og på de lister står der priser, så det er nemt som gæst at få overblik over hvad man skal give.

Min H2B og jeg har dog valgt vores mødre som gavekoordinatorer, så de klarer den for os :thumbsupsmileyanim:

0

Tror kun jeg har hørt om enkelte problemer med Inspiration, hvor gaverne ikke var blevet krydset af listen, når en gæst købte dem, hvilket betød brudeparret fik flere ens gaver- men mener det endte med at Inspiration gav et gavekort eller lignende i kompensation.. Har ihvertfald læst historien herinde..

Vi har ihvertfald planer om, at anvende deres ønskeseddel-system, syns det er en super god ide..

0

Annonce ♥

Er ikke blevet gift endnu, men vi har da planer om at lave ønskeseddel i Inspiration, fordi der er mange ting vi ønsker os derfra og fordi vi synes det er en smart og overskuelig måde for gæsterne at købe gave, og så satser vi jo på at slippe for dobbelt gaver. ;) Vi har dog også valgt at have en gavekoordinator da vi også ønsker os ting der ikke kan fås i Inspiration, så vi skulle være nogenlunde dækket ind :loveboard:

Synes også jeg har hørt rygter om at man får et gavekort af butikken til brug samme sted, hvis man har haft ønskeseddel i Inspiration og man efter brylluppet kommer ned og viser vielsesattesten, så det er da næsten dumt at lade være hvis man ønsker sig ting der kan købes der :)

Edited by Line Back
0

Vi havde ønskeliste i Inspiration - og det fungerede rigtig fint. Vi tog ind i en butik (Holstebro) og fik en håndscanner, og så gik vi ellers bare rundt og fandt det vi ønskede os. Gæsterne var rigtig gode til at bruge den - og efter brylluppet fik vi et gavekort på 500 kr :loveboard:

0

Hopper lige med på en kigger, overvejer nemlig selv om man skal oprette de famøse lister eller ej. Og i så faldt hvor.

0