Guest PrinsessePuk

Martin & Puk 12 August 2011

140 indlæg i dette emne

Vi har været sammen i lidt over fem år, og skal giftes den 12. august 2011!!!

Det hele startede da jeg flyttede til Aalborg i 2005.. Jeg mødte Martin kort efter og vi blev kærester efter en måneds tid :)

Vi havde snakket lidt om at blive gift, eller jeg havde i hvert fald, men vi syntes ikke lige økonomien var til det. Vi var jo eninge om at hvis det skulle være, skulle jeg have mit drømmebryllup.. Alligevel friede han til mig og jeg sagde selvfølgelig JA!!

Jeg får mit lyserøde prinsessebryllup den 12. august :)

Min Planlægning

Er egentlig rimelig langt med planlægningen, har bare først lige fundet ud af hvordan jeg startede min egen planlægningstråd :)

Vi skal giftes i frejlev krike og festen skal holdes på Sohngårdholm Slot..

Har også købt kjolen og skoene, lavet invitationer, fundet band og fotograf og er i øjeblikket ved at få styr på ringene..

Men det hele det kommer, med billeder og alt, når jeg lige har lært hvordan man laver links til de forskellige ting :loveboard:

Redigeret af PrinsessePuk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak tak.. Det er så dejligt når andre også går lige så meget op i planlægningen som en selv :loveboard: Har hørt mange sige at jeg er alt for tidligt ude med det hele, men syntes det er rart at få styr på det rimelig tideligt.. og kan jo slet ikke holde op når man først er gået i gang :) Kan se at der er mange andre der også køber deres kjole og ordner de andre småting i god tid, så er ikke helt alene om det.. Har fået så meget inspiration til alt herinde, er jo ved at blive helt afhængig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fik jeg tid til at lægge lidt billeder ind af min fine kjole :) De er godt nok ikke i så god kvalitet, men lægger nogle andre ind når jeg får dem..

..Okay.. Nogen der kan hjælpe mig med det??? Den vil ikke ligge billederne ind, eller også er det mog der gør det forkert :cheerleader3:

Redigeret af PrinsessePuk
0

Del dette indlæg

Så fik jeg tid til at lægge lidt billeder ind af min fine kjole :) De er godt nok ikke i så god kvalitet, men lægger nogle andre ind når jeg får dem..

..Okay.. Nogen der kan hjælpe mig med det??? Den vil ikke ligge billederne ind, eller også er det mog der gør det forkert :cheerleader3:

Husk de må ikke fylde mere end 90K, du kan evt lave dem mindre i paint, hvis de er for store...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak tak.. Men hvordan får man dem større når de kun må fylde 90 KB? Kan se at alle andres billeder stadig er store og flotte, men jeg var nød til at skære rigtig meget af billederne, sammetid med at sætte pixels ned så kvaliteten blev dårligere..

Du kan evt. prøve at uploade dem til f.eks. photobucket.com. Det bruger jeg og det er ret nemt at bruge :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer