Mallara

Anbefal en creme...

27 indlæg i dette emne

Jeg har desværre lidt en teenagehud nogle gange, hvor jeg slår ud med alverdens urenheder :cheerleader3:

Jeg synes at jeg har ledt overalt efter en god creme der fjerner, samt forebygger uren hud og som samtidig plejer og fugter....men jeg har ikke kunnet finde CREMEN :bestwishes:

Jeg har prøvet en masse forskellingt, men ikke noget der virkelig har virket synes jeg :denmarkflag:

Er der nogle af jer skønne zillaer der kan anbefale en god og effektiv creme? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en jeg bruger som er fra apoteket, men den udtørrer rigtigt meget.

Men tror de har en andet mærke noget med V som skulle være godt.

Måske det er Vichy du mener - har hørt det skulle være godt, men ikke selv prøvet det.

0

Del dette indlæg

Jeg kender godt problemet. Jeg har aldrig haft decideret akne, men jeg har tendens til urenheder ret ofte. Det er sgu bare ikke i orden, når man snart fylder 28 år, men når jeg ser på min mor, så ved jeg, at det er et problem jeg vil døje med i mit voksenliv også. Til gengæld er der en kosmetolog, der på et tidspunkt har fortalt min mor, at når man har den slags hud, der udvikler urenheder langt op i voksenalderen, så får man ofte færre rynker og rynkerne ankommer senere. Om det er sandt eller ej skal jeg ikke kunne sige, men min mor og jeg lever højt på denne udtalelse - fordele ved uren hud er da værd at tage med ;) For de fleste stopper problemet jo omkring de 20 år.

Umiddelbart ville jeg jo anbefale, at du bruger en hel serie af produkter, hvor de forskellige delelementer af hudplejen understøtter hinanden.

Jeg har en lang overgang brugt exuviance. Det er nogle virkelig fantastiske produkter og der findes forskellige ansigtsrens, skin tonics og cremer alt efter din hudtype. Der er jo desværre en såkaldt udrenselsesproces, hvor huden bliver værre for en kort periode, men det er fordi der bliver renset ud i dybden. De har en ansigtsrens (Moisturizing Antibacterial Facial Cleanser), der gjorde underværker for min hud og efterfølgende skiftede jeg så til Purifying Cleansing Gel og den holdt miine urenheder fint nede. Jeg må dog sige, at jeg ikke er vild med deres dagcreme, så der har jeg brugt et andet mærke.

De seneste år har jeg brugt ansigtssrub, ansigtsrens og skin tonic fra Derma og det fungerer faktisk ret godt. Jeg bryder mig heller ikke om deres cremer, så jeg bruger en dagcreme fra Matas, der er parfume-og alt muligt andet-fri. Jeg tror måske, at det drejer sig om at vaske sit ansigt HVER morgen og aften og så i øvrigt tænke lidt over, hvad man indtager af mad og drikke. Jeg kan tydeligt se en forværring af min hud, når jeg har spist chips eller drukket alkohol. Jeg tager de perioder med, for jeg egner mig simpelthen ikke til at have regler for, hvad jeg må spise :)

Hov det blev en rimelig lang smøre.... Håber du finder en løsning, for uren hud er virkelig et frustrerende problem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar :denmarkflag: Desværre synes jeg at jeg har prøvet det meste fra apoteket og Vichy (hvis det er det du mener) har ikke haft den store effekt på min hud, selvom jeg synes at det er nogle lækre produkter.

Måske det er Vichy du mener - har hørt det skulle være godt, men ikke selv prøvet det.

Tak for svar :bestwishes: Vichy er desværre ikke en mulighed

Jeg kender godt problemet. Jeg har aldrig haft decideret akne, men jeg har tendens til urenheder ret ofte. Det er sgu bare ikke i orden, når man snart fylder 28 år, men når jeg ser på min mor, så ved jeg, at det er et problem jeg vil døje med i mit voksenliv også. Til gengæld er der en kosmetolog, der på et tidspunkt har fortalt min mor, at når man har den slags hud, der udvikler urenheder langt op i voksenalderen, så får man ofte færre rynker og rynkerne ankommer senere. Om det er sandt eller ej skal jeg ikke kunne sige, men min mor og jeg lever højt på denne udtalelse - fordele ved uren hud er da værd at tage med ;) For de fleste stopper problemet jo omkring de 20 år.

Umiddelbart ville jeg jo anbefale, at du bruger en hel serie af produkter, hvor de forskellige delelementer af hudplejen understøtter hinanden.

Jeg har en lang overgang brugt exuviance. Det er nogle virkelig fantastiske produkter og der findes forskellige ansigtsrens, skin tonics og cremer alt efter din hudtype. Der er jo desværre en såkaldt udrenselsesproces, hvor huden bliver værre for en kort periode, men det er fordi der bliver renset ud i dybden. De har en ansigtsrens (Moisturizing Antibacterial Facial Cleanser), der gjorde underværker for min hud og efterfølgende skiftede jeg så til Purifying Cleansing Gel og den holdt miine urenheder fint nede. Jeg må dog sige, at jeg ikke er vild med deres dagcreme, så der har jeg brugt et andet mærke.

De seneste år har jeg brugt ansigtssrub, ansigtsrens og skin tonic fra Derma og det fungerer faktisk ret godt. Jeg bryder mig heller ikke om deres cremer, så jeg bruger en dagcreme fra Matas, der er parfume-og alt muligt andet-fri. Jeg tror måske, at det drejer sig om at vaske sit ansigt HVER morgen og aften og så i øvrigt tænke lidt over, hvad man indtager af mad og drikke. Jeg kan tydeligt se en forværring af min hud, når jeg har spist chips eller drukket alkohol. Jeg tager de perioder med, for jeg egner mig simpelthen ikke til at have regler for, hvad jeg må spise :cheerleader3:

Hov det blev en rimelig lang smøre.... Håber du finder en løsning, for uren hud er virkelig et frustrerende problem.

Tak for svar :a1093: Det lyder rigtig interessant det du skriver og jeg vil bestemt undersøge de forskellige produkter :) og ja...det er superfrustrende ikke at have pæn hud i en alder af 29! Det er ikke fordi jeg render rundt med bumser hele tiden, men min hud er aldrig helt pæn, så jeg vil bestemt gerne gøre noget ved det :balloons:

0

Del dette indlæg

Jeps det er den jeg mener.

0

Del dette indlæg

Du må lige skrive hvis du finder noget der er godt.

Jeg døjer ikke sådan med det andet end lige lidt en gang imellem, men ville da være rart med noget der kunne tage det.

Det skal jeg gøre :cheerleader3: Jeg tror at jeg vil forsøge med exuviance-produkterne :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super 3 Boosteren fra Beauté Pacifique. Det er en danskproduceret natcreme, som man bare smører på om aftenen. Du kan evt få en prøve i Matas. Men den virker for mig :balloons:

Jeg skulle lige til at anbefale den samme :cheerleader3: Det er altså lidt af en mirakelcreme, hvis du spørger mig - man skal bare være forberedt på en grim udrensningsperiode, men bagefter, wow, den er god :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Min hud har aldrig været så pæn som nu, løsningen er.. ingenting!

Jeg smed alle mine renseprodukter ud, alt hvad der er tilbage er dag- og natcreme fra Derma uden parfume.

Ser jeg fedtet ud, så klasker jeg bare noget iskoldt vand i hovedet

0

Del dette indlæg

Super 3 Boosteren fra Beauté Pacifique er åbenbart en MIRAKELKUR :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg har brugt den i et par måneder nu og min hud er så fin! Jeg kan stadig få lidt hist og pist, men det er ikke noget man ser og min hud ser frisk ud hver dag! Tusind tak for det gode råd piger og nu er rådet hermed givet videre :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super 3 Boosteren fra Beauté Pacifique er åbenbart en MIRAKELKUR :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg har brugt den i et par måneder nu og min hud er så fin! Jeg kan stadig få lidt hist og pist, men det er ikke noget man ser og min hud ser frisk ud hver dag! Tusind tak for det gode råd piger og nu er rådet hermed givet videre :thumbsupsmileyanim:

Det er super at høre :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

...og nå nu, din hud er ved at blive fin, så vil jeg anbefale denne vidundercreme fra acne.org. Det er en AHA-creme, så man skal passe på ikke at gå ud i direkte sol, når man har brugt den. Den peeler huden og efterlader den rigtig flot og uden tørre flager. Derudover hjælper den også til at mærker/skygger efter urenhederne forsvinder hurtigere. Jeg bruger Super3 Booster hver aften og AHA-cremen om dagen, engang imellem, når jeg synes, huden trænger til et ekstra skub :thumbsupsmileyanim:

post-29855-0-23242900-1305830207.jpg

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Elva, darling, som du kan :thumbsupsmileyanim:

Jeg er helt med paa beaute pacifique og bruger flere produkter fra serien. Jeg kan tydeligt maerke forskel, hvis jeg en overgang ikke har ansigtsrensen og bruger for skrappe produkter og jeg er afhaengig af nat- og oejencreme, som jo er super droeje i brug.

Maa se paa AHA-cremen, men det bliver nok foerst efter brylluppet :blush:

0

Del dette indlæg

Elva, darling, som du kan :thumbsupsmileyanim:

Jeg er helt med paa beaute pacifique og bruger flere produkter fra serien. Jeg kan tydeligt maerke forskel, hvis jeg en overgang ikke har ansigtsrensen og bruger for skrappe produkter og jeg er afhaengig af nat- og oejencreme, som jo er super droeje i brug.

Maa se paa AHA-cremen, men det bliver nok foerst efter brylluppet :blush:

Desværre har jeg haft en anelse problemhud i mange år :td: Men BP Super3 + AHA-cremen er den perfekte kombination for mig :thumbsupsmileyanim:

...som dagcreme bruger jeg tit bare ren jojobaolie :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Beauté Pacifique har jo også lavet en AHA creme -men den har vel ikke noget at gøre med den som er vist her.....? Den bruges ofte som kurcreme og er til de første fine linier...

Om dagen bruger jeg defy damage som serum og efterfølgende oilfree moisteriser... -og så super 3 boosteren om natten :)

0

Del dette indlæg

Min hud har aldrig været så pæn som nu, løsningen er.. ingenting!

Jeg smed alle mine renseprodukter ud, alt hvad der er tilbage er dag- og natcreme fra Derma uden parfume.

Ser jeg fedtet ud, så klasker jeg bare noget iskoldt vand i hovedet

Min hud blev også meget meget pænere efter at jeg kun bruger rensegel i badet om morgenen + en dagcreme uden parfune om morgenen. Resten af døgnet plejer jeg ikke min hud længere. Det har hjulpet på hormon-bumserne omkring hagen og munden som jeg fik i perioden omkring mens og ægløsning. Før rensede jeg to gange om dagen, brugte natcreme og skintonic.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

...og nå nu, din hud er ved at blive fin, så vil jeg anbefale denne vidundercreme fra acne.org. Det er en AHA-creme, så man skal passe på ikke at gå ud i direkte sol, når man har brugt den. Den peeler huden og efterlader den rigtig flot og uden tørre flager. Derudover hjælper den også til at mærker/skygger efter urenhederne forsvinder hurtigere. Jeg bruger Super3 Booster hver aften og AHA-cremen om dagen, engang imellem, når jeg synes, huden trænger til et ekstra skub :thumbsupsmileyanim:

IHH TAK :bearhug: Den skal jeg SÅ meget prøve :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har også brugt BP super 3 Booster i et par måneder, fordi jeg havde hørt så meget godt om den. Men jeg blev svært skuffet. Vi har jo alle sammen forskellige hud, så derfor er det måske meget logisk, at noget der virker på nogle, ikke virker på andre. Men jeg spildte i hvert fald lige 570 kroner eller deromkring på den creme.

Mit bedste fif er egentlig, at man ikke skal bruge produkter specielt rettet mod uren hud, men derimod cremer til tør og sart hud. Det har i hvert fald hjulpet for mig. Jeg vasker mit ansigt så lidt som muligt (selvom det strider imod alle råd fra damerne i Matas og Magasin) og så smører jeg med en fed creme. Vi taler fed som i den runde blå dåse fra Nivea eller kopattesalve. I hvert fald om natten, for så vågner jeg op med babyhud dagen efter.

0

Del dette indlæg

Hvis jeg renser hud i andet end Organic Pharmacys rosenrens eller Beaute Pacifiques renseskum, saa slaar jeg bare ud omkring munden og faar toer, toer, sviende hud.

Jeg bruger ogsaa creme til meget toer hud og det er alfa omega at det ikke er skrapt og parfumeret, saa enten Avene til vildt sart hud uden noget bras i eller Beaute pacifique til toer hud, som ikke stopper porerne.

Pt. ogsaa en solcreme, fordi jeg tenderer til pigment-pletter og de skal bare holdes vaek op til brudemakeuppen!

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg

gør jer evt den tjeneste at ta til en hudplejeklinik, jeg gjorde det i sidste uge 3 uger før mit bryllup, da jeg pludselig fik bumser hvilket jeg aldrig har (sikkert pga stress) hun analyserede min hud, og jeg fik 4 forskellige cremer med hjem, rense tam tam og pleje mm. gratis- altså prøve cremer. det kostede 250 kr og er godt givet ud o forhold til at købe et hav af forskellige cremer som ikke passer til ens hud alligevel.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer