sofie b

Sofie og Martin 22/10 2011 (billeder)

386 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Eii nu sidder htb og klager, han er skidt og føler der er influenza på vej, med ømme muskler.. og så tænker jeg bare at tænk hvis han smitter mig. Han når jo nok selv at komme på toppen inden næste weekend, men hvad så hvis jeg bliver syg om nogle dag. Tænk hvis man er syg den dag man skal giftes :o det er da nok det vildeste mareridt

0

Del dette indlæg

Min dato-sammensvorne :-)

Skynd dig at snave godt igennem med ham og bliv syg, så det kan blive overstået! I befinder jer alligevel i det samme hjem, så du bliver udsat for virussen lige meget hvad. Jeg sidder selv lige nu uden stemme og forkølelse. I begyndelsen af ugen var det feber og hoste. Min kæreste går også rundt og snøfter og hoster. Virkelig kønt par! :-D

Men vi joker med, at hvis min stemme ikke kommer tilbage, så må jeg lave thumps-up, når jeg bliver spurgt.

Skynd dig ud i morgen og køb echinaforce og dope dig godt op. Lad være med at gøre dumme ting, hvor du fryser eller udmatter dig selv. Så skal det nok gå, hvis du har et godt immunforsvar:-)

0

Del dette indlæg

Nå htb er blevet rask igen og jeg er ikke syg... 7-9-13 ik? :wink: I går fik jeg afleveret bordpynten til feststed, snakket med dem om de sidste detaljer og lige nu sidder jeg med hårfarve i. Min far ringede i weekenden for at høre hvor han skal stå og gå, han er så spændt og glæder sig så meget. Det er ret sødt.

Det eneste jeg ikke er helt klar på er talen.. uha tror jeg bliver noget nervøs.

Og i morges gik jeg så rundt i mine sko og de skal jo lige gås til. Men jeg må erkende at det slet slet ikke fungerer. De klemmer og jo længere jeg går med dem jo værre bliver det :o Så jeg tror ikke der er nogen vej udenom. Jeg har heldigvis et par gamle hvide sko jeg kan ty til og så må lilly skoene jo sælges. Det er bare aldrig nemt når man bruger str 42. troede det ville gå- de er str 41. Men jeg gider altså bare ikke gå med sko der klemmer og kjolen går jo heldigvis helt ned til gulvet så man ser jo stort set ikke skoene. Men det er da lidt øv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå htb er blevet rask igen og jeg er ikke syg... 7-9-13 ik? :wink: I går fik jeg afleveret bordpynten til feststed, snakket med dem om de sidste detaljer og lige nu sidder jeg med hårfarve i. Min far ringede i weekenden for at høre hvor han skal stå og gå, han er så spændt og glæder sig så meget. Det er ret sødt.

Det eneste jeg ikke er helt klar på er talen.. uha tror jeg bliver noget nervøs.

Og i morges gik jeg så rundt i mine sko og de skal jo lige gås til. Men jeg må erkende at det slet slet ikke fungerer. De klemmer og jo længere jeg går med dem jo værre bliver det :o Så jeg tror ikke der er nogen vej udenom. Jeg har heldigvis et par gamle hvide sko jeg kan ty til og så må lilly skoene jo sælges. Det er bare aldrig nemt når man bruger str 42. troede det ville gå- de er str 41. Men jeg gider altså bare ikke gå med sko der klemmer og kjolen går jo heldigvis helt ned til gulvet så man ser jo stort set ikke skoene. Men det er da lidt øv.

øv, hvorærgeligt, mine sko gik jeg også til i over et halvt år for at være sikker på det gik... men godt du i det mindste ikke er blevet smittet emd sygdom :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Lige et tip: koeb Urtepencil i Matas eller helsekost. Tag doppelt dosis, hvis du maerker noget forkoelelse i oploebet og lav te med ingefaer i. Det skal nok klare en hel del for dig :)

Nyd det, sko eller ej, det er nu, det bliver ekstra skoent :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar piger- det er dejligt der er nogle der følger med :)

Kom til at tænke på at vi måske lige skulle øve den der brudevals her de sidste aftner :bunny_4: Selvom htb mener det er så let som ingenting, måske meget godt alligevel lige at øve en smule.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det i morgen!!!!! :cheerleader3: :cheerleader3:

Det føles på en måde helt uvirkeligt, man har glædet sig i sååå lang tid og nu er det nu. Kan slet ikke fatte at jeg i morgen skal have kjolen på og opleve alle de itng man nu har gået og planlagt hele året.

I dag synes jeg også der er mange ting vi skal nå, bilen skal gøres rent, tasker skal pakkes, der skal handles, vi skal ud og vælge et sted vi skal fotograferes, mangeler stadig at danse den brudevals... og der er sikker mere.

såå piger- vi skrives ved når jeg er blevet fru Birk Bendix :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer