Sidsel R

toiletbesøg til brylluppet?!

23 indlæg i dette emne

Hej..

Ja jeg ved ikke om det har været oppe før men jeg har overvejet meget hvordan hulen det lader sig gøre at komme på toilettet med sådan en stor kjole?

Jer der har prøvet det hvad gjorde I og hvordan gik det?

Jeg har set et billede af en brud på et tidspunkt der sidder på toilettet mens brudepigen holder kjolen. Er det også sådan det er foregået for jer eller?

Hvad med menstruation? er der nogen der har haft det til deres bryllup og hvad gjorde I i den situation? Jeg er lidt bange for at jeg godt kan risikere at få det op til vores bryllup og det er jo ikke super optimalt. Gode råd modtages gerne.. :thumbsupsmileyanim:

- Sidsel.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej..

Ja jeg ved ikke om det har været oppe før men jeg har overvejet meget hvordan hulen det lader sig gøre at komme på toilettet med sådan en stor kjole?

Jer der har prøvet det hvad gjorde I og hvordan gik det?

Jeg har set et billede af en brud på et tidspunkt der sidder på toilettet mens brudepigen holder kjolen. Er det også sådan det er foregået for jer eller?

Hvad med menstruation? er der nogen der har haft det til deres bryllup og hvad gjorde I i den situation? Jeg er lidt bange for at jeg godt kan risikere at få det op til vores bryllup og det er jo ikke super optimalt. Gode råd modtages gerne.. :)

- Sidsel.

Hvis du har en meget stor kjole med slæb og skørt med slæb, kan det være en fordel at sidde omvendt på toilettet :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes ikke det var et stort problem for mig at komme på toilet selvom min kjole var rimelig stor.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

har også fået anbefalet den med at side omvendt på toilettet!

Jeg tager p-piller så kan selv bestemme og jeg vil have menstruation eller ej på min bryllupsdag, så derfor ligger jeg bare min mens så det ikke rammer lige der :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
[Hvis du har en meget stor kjole med slæb og skørt med slæb, kan det være en fordel at sidde omvendt på toilettet :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes ikke det var et stort problem for mig at komme på toilet selvom min kjole var rimelig stor.

har også fået anbefalet den med at side omvendt på toilettet!

Jeg tager p-piller så kan selv bestemme og jeg vil have menstruation eller ej på min bryllupsdag, så derfor ligger jeg bare min mens så det ikke rammer lige der :)

Det var jeg aldrig selv kommet i tanke om.. ;) tak for tippet..

Jeg har spiral så jeg kan desværre ikke selv styre min menstruation og det irritere mig egentlig ikke til dagligt, men jeg tænker bare at på den dag er det nok ikke super fedt at have det. Det er vel besværligt nok i sig selv at komme på toilettet.. ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde en A-formet kjole på, som var ret stor, men havde faktisk ikke problemer med at komme på toilettet. Jeg havde en veninde med i starten, til at hjælpe med at holde kjolen oppe, men det handler bare om at gribe godt op i kjolen, så man har den oppe, når man skal på wc... Og jeg havde ovenikøbet en slimsuit på under kjolen, og havde ikke rigtig nogle problemer...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
jeg havde en A-formet kjole på, som var ret stor, men havde faktisk ikke problemer med at komme på toilettet. Jeg havde en veninde med i starten, til at hjælpe med at holde kjolen oppe, men det handler bare om at gribe godt op i kjolen, så man har den oppe, når man skal på wc... Og jeg havde ovenikøbet en slimsuit på under kjolen, og havde ikke rigtig nogle problemer...

Det var da betrykkende at vide, min kjole er nemlig også A-formet.. :thumbsupsmileyanim: så det er godt at det kan lade sig gøre... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
jeg havde en A-formet kjole på, som var ret stor, men havde faktisk ikke problemer med at komme på toilettet. Jeg havde en veninde med i starten, til at hjælpe med at holde kjolen oppe, men det handler bare om at gribe godt op i kjolen, så man har den oppe, når man skal på wc... Og jeg havde ovenikøbet en slimsuit på under kjolen, og havde ikke rigtig nogle problemer...

Det var da betrykkende at vide, min kjole er nemlig også A-formet.. :thumbsupsmileyanim: så det er godt at det kan lade sig gøre... :)

:-) det er lidt svært at forklare, hvordan du skal gøre, men det handler om at få kjolen godt op i armene:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde en A-formet kjole på, som var ret stor, men havde faktisk ikke problemer med at komme på toilettet. Jeg havde en veninde med i starten, til at hjælpe med at holde kjolen oppe, men det handler bare om at gribe godt op i kjolen, så man har den oppe, når man skal på wc... Og jeg havde ovenikøbet en slimsuit på under kjolen, og havde ikke rigtig nogle problemer...

Det var da betrykkende at vide, min kjole er nemlig også A-formet.. :thumbsupsmileyanim: så det er godt at det kan lade sig gøre... :)

:-) det er lidt svært at forklare, hvordan du skal gøre, men det handler om at få kjolen godt op i armene:-)

Jeg må prøve at lave en tester næste gang jeg prøver kjolen.. ;) for det er nok ikke til at undgå at skulle på toilettet en hel dag... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde en A facon på med slæb.... slæbet blev samlet og smidt over den ene skulder, så klarede jeg toiletbesøg alene.

Jeg var i den "heldige" situation at jeg fik min menstruation dagen før brylluppet :) Farvel bryllupsnat :thumbsupsmileyanim: Normalt bruger jeg tampon, men turde ikke kun bruge den at hensyn til kjolen, så jeg valgte at tage bind på den dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej hej..

Jeg vil ligesom de første også anbefale at sidde omvendt..

Så har du helt styr på at der ikke er noget der kommer i "vejen" :thumbsupsmileyanim:

Det virkede perfekt for mig, havde også stor kjole med slæb på :)

Mht mens, så krydser jeg fingre for dig, at det ikke ramler sammen... Men hvis det var sket for mig, ville jeg klart bruge tampon, som jeg plejer og er vandt til... :)

Heldigvis fik jeg min 2 uger før ca, plejer at kunne styre det med p-piller også, men de var droppet fordi vi forsøgte at blive gravide... Vi blev gift 7aug ´10 og vi har termin 1 maj ´11... Næsten præcis 9mdr senere :bearhug:

Håber I får en fantastisk dag ;)

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal selv giftes i juni og har taenk over samme problemer :)

Derfor er det betryggende at hoere, at det sagtens kan lade sig goere ved at sidde omvendt paa toilettet med en stor, dyr kjole oppe under armene ;-)

Mit kunne ogsaa lige netop risikere at ramle sammen med dagen og jeg er stoppet med p-piller, saa den er ikke helt regelmaessig endnu... Lad os haabe, vi gaar fri!

MEN, hvis der er over 3 maaneder til brylluppet, saa du lige har tid til at laere alle tricks og vaenne dig til den, saa skal du altsaa koebe dig en menstruationskop. Jeg bruger LadyCup og det er virkelig en fantastisk opfindelse - hatten af for den! Men man skal liige have et par cyklus'ses til at laere den at kende. Fordelen er at du kan tage den paa, selvom du ikke har din mens endnu, hvis du nu venter paa den og saa skal du ikke rende og kontrollere hele tiden! Jeg sover ogsaa med den... Du skal bare have et lille trusseindlaeg paa og vupti, saa er du en naesten ikke-menstruerende brud :thumbsupsmileyanim:

Ciao

Camilla - der glaeder sig til at vaere brud :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg klarede selv toiletbesøg, det største problem var at jeg ikke kunne lukke døren, men er heldigvis ikke så blufærdig at det betød noget.

Med hensyn til menstruation, så kan du jo tage p-piller i måneden op til brylluppet så du slipper for det, jeg fik ddem da vi skulle på bryllupsrejse i ugen efter brylluppet og det var jo dejligt at slippe for at have menses der også. De fleste læger vil nok ikke have noget problem med at give en recept på dem, og det har ingen betydning at du har spiral, de virker alligevel.

Held og lykke....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg skal selv giftes i juni og har taenk over samme problemer :)

Derfor er det betryggende at hoere, at det sagtens kan lade sig goere ved at sidde omvendt paa toilettet med en stor, dyr kjole oppe under armene ;-)

Mit kunne ogsaa lige netop risikere at ramle sammen med dagen og jeg er stoppet med p-piller, saa den er ikke helt regelmaessig endnu... Lad os haabe, vi gaar fri!

MEN, hvis der er over 3 maaneder til brylluppet, saa du lige har tid til at laere alle tricks og vaenne dig til den, saa skal du altsaa koebe dig en menstruationskop. Jeg bruger LadyCup og det er virkelig en fantastisk opfindelse - hatten af for den! Men man skal liige have et par cyklus'ses til at laere den at kende. Fordelen er at du kan tage den paa, selvom du ikke har din mens endnu, hvis du nu venter paa den og saa skal du ikke rende og kontrollere hele tiden! Jeg sover ogsaa med den... Du skal bare have et lille trusseindlaeg paa og vupti, saa er du en naesten ikke-menstruerende brud :thumbsupsmileyanim:

Ciao

Camilla - der glaeder sig til at vaere brud :-)

Jeg har godt hørt om de der skåle man kan sætte op, jeg tænker bare at min mens den er så svag på grund af hormonspiral at jeg næsten ikke kan fylde en mini tampon og er de der cupper ikke mere til hvis man bløder kraftigt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg klarede selv toiletbesøg, det største problem var at jeg ikke kunne lukke døren, men er heldigvis ikke så blufærdig at det betød noget.

Med hensyn til menstruation, så kan du jo tage p-piller i måneden op til brylluppet så du slipper for det, jeg fik ddem da vi skulle på bryllupsrejse i ugen efter brylluppet og det var jo dejligt at slippe for at have menses der også. De fleste læger vil nok ikke have noget problem med at give en recept på dem, og det har ingen betydning at du har spiral, de virker alligevel.

Held og lykke....

Ja det kan man men jeg tænker bare at p-piller + hormonspiral giver mange hormoner og det er måske lidt for meget. fik nemlig spiralen for ikke at skulle tage p-piller, da de giver lige lovligt meget hormoner som har en effekt på mit humør også. hormon spiralen holder det mere lokaliseret til det område hvor de faktisk skal bruges...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal selv giftes i juni og har taenk over samme problemer :)

Derfor er det betryggende at hoere, at det sagtens kan lade sig goere ved at sidde omvendt paa toilettet med en stor, dyr kjole oppe under armene ;-)

Mit kunne ogsaa lige netop risikere at ramle sammen med dagen og jeg er stoppet med p-piller, saa den er ikke helt regelmaessig endnu... Lad os haabe, vi gaar fri!

MEN, hvis der er over 3 maaneder til brylluppet, saa du lige har tid til at laere alle tricks og vaenne dig til den, saa skal du altsaa koebe dig en menstruationskop. Jeg bruger LadyCup og det er virkelig en fantastisk opfindelse - hatten af for den! Men man skal liige have et par cyklus'ses til at laere den at kende. Fordelen er at du kan tage den paa, selvom du ikke har din mens endnu, hvis du nu venter paa den og saa skal du ikke rende og kontrollere hele tiden! Jeg sover ogsaa med den... Du skal bare have et lille trusseindlaeg paa og vupti, saa er du en naesten ikke-menstruerende brud :thumbsupsmileyanim:

Ciao

Camilla - der glaeder sig til at vaere brud :-)

Jeg har godt hørt om de der skåle man kan sætte op, jeg tænker bare at min mens den er så svag på grund af hormonspiral at jeg næsten ikke kan fylde en mini tampon og er de der cupper ikke mere til hvis man bløder kraftigt?

Nej, nej, koppen er til alle tidspunkter i menstruationen. Paa min kraftigste dag er den faktisk mindst smart af alle dage, fordi den skal skiftes oftere. Ellers kan den sidde op til 12 timer. Paa almindelige dage saetter jeg den op om morgenen og tager den ud om aftenen, vasker den og saetter den op igen. saa sover jeg med den og samme rutine naeste morgen. Du kan ikke maerke den. Minitampon udtoerrer jo slimhinderne og jeg foeler mig faktisk langt mindre generet af udflaad osv efter at jeg er begyndt med den. Proev at kigge her www.ladycup.dk og her http://menstrualcups.wordpress.com/. Proev det :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg skal selv giftes i juni og har taenk over samme problemer :)

Derfor er det betryggende at hoere, at det sagtens kan lade sig goere ved at sidde omvendt paa toilettet med en stor, dyr kjole oppe under armene ;-)

Mit kunne ogsaa lige netop risikere at ramle sammen med dagen og jeg er stoppet med p-piller, saa den er ikke helt regelmaessig endnu... Lad os haabe, vi gaar fri!

MEN, hvis der er over 3 maaneder til brylluppet, saa du lige har tid til at laere alle tricks og vaenne dig til den, saa skal du altsaa koebe dig en menstruationskop. Jeg bruger LadyCup og det er virkelig en fantastisk opfindelse - hatten af for den! Men man skal liige have et par cyklus'ses til at laere den at kende. Fordelen er at du kan tage den paa, selvom du ikke har din mens endnu, hvis du nu venter paa den og saa skal du ikke rende og kontrollere hele tiden! Jeg sover ogsaa med den... Du skal bare have et lille trusseindlaeg paa og vupti, saa er du en naesten ikke-menstruerende brud :thumbsupsmileyanim:

Ciao

Camilla - der glaeder sig til at vaere brud :-)

Jeg har godt hørt om de der skåle man kan sætte op, jeg tænker bare at min mens den er så svag på grund af hormonspiral at jeg næsten ikke kan fylde en mini tampon og er de der cupper ikke mere til hvis man bløder kraftigt?

Nej, nej, koppen er til alle tidspunkter i menstruationen. Paa min kraftigste dag er den faktisk mindst smart af alle dage, fordi den skal skiftes oftere. Ellers kan den sidde op til 12 timer. Paa almindelige dage saetter jeg den op om morgenen og tager den ud om aftenen, vasker den og saetter den op igen. saa sover jeg med den og samme rutine naeste morgen. Du kan ikke maerke den. Minitampon udtoerrer jo slimhinderne og jeg foeler mig faktisk langt mindre generet af udflaad osv efter at jeg er begyndt med den. Proev at kigge her www.ladycup.dk og her http://menstrualcups.wordpress.com/. Proev det :-)

Nu er jeg lige allerførst nysgerrig.. Har nemlig også hørt om den der diva cup.. Det lyder skisme smart!! Men.. Hvor langt kommer den op, er den nem nok at få fat i igen..? Og.. Er det ikke underligt at være på toilet når man har den i..? Synes at når man har tampon i er det en lille smule som om den vil falde lidt ud når man er på toilet...

Men nu til emnet - min kjole var også ret stor, og jeg havde en veninde med ude på toilettet hver gang, og måtte så lade døren være åben :P En enkelt gang var jeg dog ude alene, og fik grebet godt op i kjolen, så jeg kunne sætte mig - det kunne sagtens lade sig gøre, meeen var nu nemmere når man fik hjælp ;) Var lige inde og kigge din kjole - suuuper flot med de sorte detaljer!! ;)

- Sidsel

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde ogsaa foerst en DivaCup, men kunne ikke faa den til at fungere for mig. Den pressede paa blaeren og laekkede. Saa skiftede jeg til LadyCup, og den fungerer bare godt. Den er lidt kortere i laengden og bloedere i materialet. Og saa faas den i forskellige farver, saa den tager ikke farve, medmindre den er natural.

Jeg kan ikke maerke min, medmindre den sidder forkert eller sidder paa toilet og laver en "nummer 2", som de siger i Sex and The City :) Den foldes og saa skal den bare lige ind og lidt bagover - ikke langt op. Jeg laver gerne en kniber :bearhug: mens jeg saetter den ind, saa finder den selv paa plads. Saa har den en tap, som man kan hive let i for at faa den ud igen(kan klippes lidt ad gangen, hvis den generer), men saa trykker jeg den ind paa forsiden, saa den er nem at faa ud.

Og koster jo ikke en pind i det lange loeb!

Rundstyk, men, det bliver gerne lidt direkte snak, naar det drejer sig om den kop :)

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg havde ogsaa foerst en DivaCup, men kunne ikke faa den til at fungere for mig. Den pressede paa blaeren og laekkede. Saa skiftede jeg til LadyCup, og den fungerer bare godt. Den er lidt kortere i laengden og bloedere i materialet. Og saa faas den i forskellige farver, saa den tager ikke farve, medmindre den er natural.

Jeg kan ikke maerke min, medmindre den sidder forkert eller sidder paa toilet og laver en "nummer 2", som de siger i Sex and The City :) Den foldes og saa skal den bare lige ind og lidt bagover - ikke langt op. Jeg laver gerne en kniber :bearhug: mens jeg saetter den ind, saa finder den selv paa plads. Saa har den en tap, som man kan hive let i for at faa den ud igen(kan klippes lidt ad gangen, hvis den generer), men saa trykker jeg den ind paa forsiden, saa den er nem at faa ud.

Og koster jo ikke en pind i det lange loeb!

Rundstyk, men, det bliver gerne lidt direkte snak, naar det drejer sig om den kop :)

:thumbsupsmileyanim:

Jeg er helt klar på direkte snak, ellers forstår man det jo heller ikke rigtigt! :bearhug: Men.. "falder" det så ikke ud, altså blodet, når man tager den ud...?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ogsaa foerst en DivaCup, men kunne ikke faa den til at fungere for mig. Den pressede paa blaeren og laekkede. Saa skiftede jeg til LadyCup, og den fungerer bare godt. Den er lidt kortere i laengden og bloedere i materialet. Og saa faas den i forskellige farver, saa den tager ikke farve, medmindre den er natural.

Jeg kan ikke maerke min, medmindre den sidder forkert eller sidder paa toilet og laver en "nummer 2", som de siger i Sex and The City :) Den foldes og saa skal den bare lige ind og lidt bagover - ikke langt op. Jeg laver gerne en kniber :bearhug: mens jeg saetter den ind, saa finder den selv paa plads. Saa har den en tap, som man kan hive let i for at faa den ud igen(kan klippes lidt ad gangen, hvis den generer), men saa trykker jeg den ind paa forsiden, saa den er nem at faa ud.

Og koster jo ikke en pind i det lange loeb!

Rundstyk, men, det bliver gerne lidt direkte snak, naar det drejer sig om den kop :)

:thumbsupsmileyanim:

Man kan vidst ikke komme uden om direkte snak når man skriver i en toilettråd.. ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa!

Min kjole havde et langt slæb, og det lykkedes mig nu alligevel at gå "normalt" på toilettet alene, ikke noget med omvendt opstigning eller andre krumspring. :) Jeg havde en brudepige med de første par gange, men det var slet ikke nødvendigt, jeg var bare usikker, og havde fået indtryk af, at det var en umulig opgave at tisse alene iført brudekjole. :thumbsupsmileyanim:

- Så; not to worry, det kan sagtens lade sig gøre på egen hånd. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer