Gittepit

H + G 14-05-11 - Skøn "lille" påskegave

546 indlæg i dette emne

Så skal jeg da også have en planlægningstråd :loveboard:

Vi kan starte med en kort introduktion af Henrik og Jeg (Gitte)

Vi mødte hinanden 26. Oktober 2004 gennem min søsters x-kæreste. Vores første indtryk af hinanden var ikke helt gode. Han synes jeg var en frisør der snakkede og fjantede for meget og jeg synes han var en smartass der følte han vidste for meget (Hvis vi bare på det tidspunkt vidste hvad tiden ville bringe :loveboard:

Jeg kom til at se rigtig meget til ham da vi tit sad hjemme vi min søster og hyggede (alle 4), numre blev udvekslet og vi begyndte at se hinanden lidt i det hemmelige :-D

Før jeg vidste af det havde jeg en super god ven. Jeg kunne godt mærke at vi begyndte at føle mere for hinanden end venner, men ignorerede de følelser da jeg på daværende tidspunkt var flyttet til en anden by.

En dag han var hjemme ved mig spurgte han igen om vi egentlig ikk bare var kærester, men jeg vidste ikke helt om det ville være en god ide, så gav intet svar (stakkels fyr).

Lige inden han skulle hjem stod han i døren og sagde "Forresten så er vi kærester nu" - så lukkede han døren og kørte hjem. så vi blev officielt kærester d 030705

:cheerleader3:

Frieriet

Kjoleprøvning 1

Kjoleprvøning 2

Indbydelser

Skoene

Bambiøjne

Negle

Trylle Trylle Langt hår

Prøveopsætning

Pa Beretning Pa Billede Pa billede

Min fine hårting

Den sidste dag

Boudoir af Tina Liv+Lidt flere

Bryllupsvideo

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Redigeret af Gittepit
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FRIERIET :)

Juleaften foregår altid ved at vi spiser frokost hjemme ved mine forældre - så tager han hjem til sine og holder jul der og henter mig så senere :-D

Efter frokosten spurgte Henrik om han lige måtte snakke med mine forældre "om min gave" Han trækker dem til side og er væk 10 minutters tid. Det er ikke noget nyt han skal sige noget med min gave, så tænker ikke mere over det (hvad jeg ikke vidste var at han spurgte dem om min hånd :thumbsupsmileyanim: )

Da jeg om aftenen fik min gave spurgte jeg min far hvad det var Henrik skulle snakke med dem om, og arme stakkels far skynder sig at sige at han skulle tage billeder når jeg fik min gave så Henrik kunne se om jeg blev glad for den. Og selvfølgelig blev jeg det, det var en fed Hilfiger Denim vinterjakke og en jewelsch hjerte halskæde. Men kunne stadigvæk ikke se hvorfor Henrik skulle snakke med dem om det :bearhug:

Min far blev ved at sige at jeg skulle tage jakken på når jeg skulle ned og lukke op for Henrik, for at vise jeg var glad for den. Men næ nej det mente jeg var total plat hehe.

Jeg går ned og åbner døren og Henrik står ude ved bilen (lyset er tændt på bilen, døren er åben og anlægget spiller Joey Moe (Du en ener) for fuld udblæsning. Han spørger om jeg ikke kommer ud, men jeg synes det er aalt for koldt så det er jeg ikk lige frisk på.

Han siger så at han tror han har ramt noget med bilen og vil gerne have jeg kigger på det (Han har lige fået en helt ny bil han er ret øm overfor) Mod min vilje smutter jeg ud i sneen i julekjole og bare arme.

Han har sat sig på hug ved siden af bilen, så det gør jeg også og mærker op under bilen. Der er kun masser af is og snavs, så fortæller ham bilen intet fejler og begynder så at gå ind.

Da jeg vender mig om ser jeg at han stadigvæk sidder på hug, da han så fikser en lille æske op er min eneste respons "Hvor er du dum skat :bearhug: " Heldigvis er han super modig og får spurgt om jeg vil giftes med ham og selvfølgelig vil jeg det :)

Og ringen er selvfølgelig super fin. Hvidguld, Rødguld og brillianter :-D

post-46600-1295351313.jpg

I får også lige et billede af det lykkelige par få timer før folovelsen :-D

post-46600-1295351447.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Velkommen til :)

Super dejligt frieri..

Kan godct se den med projektbaby er lidt svær. Jeg ville nok vente med babyen til jeg var blevet gift, eller starte en måned eller to før, men jeg vil heller ikke være gravid når jeg skal giftes. Men som du selv siger, så ved man jo aldrig hvor længe der går. Men tror stadig at jeg ville vente. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak :-D

Det vi pt er kommet frem til er nok at prøve om vi kan få arrangeret brylluppet til 7 - 5 - 11.

For bliver jeg så gravid inden kan det forhåbentlig ikke ses på det tidspunkt.

Pyha så skal man jo meget snart ud og prøve kjoler :-D][/font]

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan godt forstå i rykker brylluppet således I i hvert fald ikke skal vente til efter der forhåbentlig snart kommer en baby, det kan jo tage tid sådan noget... ja du må hellere skynde dig afsted og prøve kjoler, de fleste steder tager det 4-5 måneder at få kjolen hjem! ved du hvilken stil du går efter?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Er heller ikke sikker på jeg kunne vente og udskyde projekt baby eller brylluppet for den skyld - så længe. Skal selv giftes til maj og vi går i gang med projekt baby om 2 mdr. regner vi med :) så må vi se hvor længe det tager...

tror det ville være et rigtig godt alternativ at rykke brylluppet frem i år, og så fortsætte med at prøve :bearhug: så burde du jo ikke være så langt henne af det ikke kunne skjules ;)

Held og lykke - blir spændende at følge dig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Frieriet var lige som jeg havde ønsket det - Jeg blev overrasket og det passede lige til hans og min personlighed :-D

Åh er super glad for i har samme holdning som mig. For som jeg sagde til min H2B kunne jeg ikke vælge mellem bryllup og baby. Sammenlignede det med at han skulle vælge mellem cola og sushi :-P

Hele bryllupsbudgettet startede på 60.000, men ved jo ikke om vi kan nå at spare det sammen inden Maj. Men vi har besluttet at holde det på Resturant Merlot og han står også for receptionen. Så vi bliver ca 45 til festen og 80 til reception og det blir 30.000 med det hele.

Ringene har vi fundet på Chanti og koster kun 4000 så det er jo helt fantastisk billigt. Vi vil nemlig gerne have helt enkle hvidguldsringe - Og så skal jeg have sten i min når vi får børn (1 for hvert barn)

Mht kjole skal den da være helt fantastisk på, men da jeg kun skal bruge den 1 gang er jeg ikke klar til at give 10.000 for den. så håber at jeg kan finde en 2010 model til ca 5000 :-D

Her er drømmekjolen fra Lucca - Den koster dog 9.900 og det er jeg desværre ikke villig til at give.

post-46600-1295381906.jpg

Min plan er at finde en billigere kjole og få påsyet "diamantbæltet" for det er det jeg er helt solgt til :-D

Nu skal det også lige siges jeg er 178 høj og min H2B er 170 så det ville se meget dumt ud med en stor kjole ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:bearhug: Velkommen til :bearhug:

jeg synes det lyder som en god ide at rykke bryllupet frem, så I kan hygge jer til bryllupet også lave en baby på bryllupsnatten

:)

nu skal du så igang med alt det sjove på en gang :thumbsupsmileyanim: jeg skal også giftes i maj og der er kun 4 månder til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :) selvom jeg er lidt bagud hehe... Men velkommen til og hvor lyder det som et dejligt romantisk frieri. Og hvor ser i dejlige ud... Glæder mig rigtig meget til og følge dig og din planlægning.

Jeg vil også lige sige, at jeg også ville have taget den beslutning omkring projekt Baby som i har taget.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Med stor hjælp fra alle jer medbrude har vi besluttet at brylluppet rykkes her til starten af Maj. Indenfor de næste 14 dage blive den helt rigtige dato fastlagt ( vi skal lige sikre os at kirke og feststed er ledigt)

Så nu starter mission bryllup :-D

De næste 14 dage arbejder jeg 6 dage i ugen og har slet ikke mulighed for at komme ud og prøve kjoler, men derefter bliver ALLE kjolebutikker gennemgået :-D

Ringene er vi indtil videre også sikre på - vi vil dog gerne ned i en butik og prøve nogle der ligner for at se dem på.

post-46600-1295529736.jpg

Glæder mig bare så meget til at prøve kjoler :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Principielt mener jeg ikke at ens planlægning med hensyn til børn bør afhænge af bryllupsplanerne. Det at få et barn er for de fleste så meget større end at blive gift og i bund og grund kan man ikke planlægge at få et barn. For mange bliver det ved forsøget og man må ty til alternative metoder. Men 4 måneder er ingenting i den forbindelse og som du selv siger så vil det i givet fald næppe ikke kunne ses (og mærkes).

Til gengæld ville jeg så også få invitationerne sendt ud med det samme og iøvrigt få alt hvad der involverer eksterne leverandører på plads. Fordi der er så kort tid til og vi taler om et tidspunkt på året der falder sammen med alle konfirmationsfesterne.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil bare lige skrive at du ikke er alene. Vil også rigtig gerne i gang med projekt baby og glæder mig så meget. Vi skal imidlertid lige giftes først og så går det løs :badgirl: Håber sådan det lykkes i år :) Indtil da er der jo et bryllup der skal planlægges og så går tiden jo med det. :thumbsupsmileyanim: Ville dog hurtigst muligt få booket feststedet, fotograf og musik da vi også fandt ud af at det er konfirmationsmåned med forudbestilling i to år på visse restauranter. Var lige ved at måtte ændre datoen men var heldige til sidst og fandt et sted vi kan feste med plads til os i Store Bededags ferien :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-46600-1295560214.jpg

Så fik jeg bikset et par monogrammer sammen. i må meget gerne stemme for hvilken der er den bedste. Jeg stemmer for den til Højre og H2B for den til venstre.

Ved godt de ikke er så smarte som mange af jer andres, men det er lige hvad mine computeregenskaber kunne få det til hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sikke nogle fine nomogrammer du har lavet :thumbsupsmileyanim: Jeg kan bedst li det til venstre , da jeg synes at G'et i det til højre er lidt for lille i forhold til H'et

Det siger min H2B også. Jeg kan egentlig også godt se det, var bare såå stolt af jeg kunne få Gét til at gynge på Hét hehe :-P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer