Ane.dk

Jeg elsker at elske dig - drømmebryllup 2011 ER TILBAGE

568 indlæg i dette emne

Annonce ♥

IHHHHHHH :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Hvor er den flot og du er jo gudindesmuk og laekker i den! Tror den skal blive flottere med dine aendringer, men det kan jo kun blive til bonus paa bonus :7himmel:

(Jeg er super glad for at have set den og saa er jeg ked af at have siddet i hak i en katolsk kirke indtil nu og foerst komme paa igen NU :blush: )

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

I varmer mit hjerte piger :loveboard:

Og når camilla nu endelig, langt om længe kunne fedte sig herind, bliver den pakket væk igen :tunge:

Man skulle tro du havde vigtigere ting at give dig til :wink:

Og nu er den fjernet, så må vi se hvornår det igen bliver tid til et sneak peak, om ik andet, så skal den pakkes i kuffert om præcis én måned fra idag, så der skal den være færdig :unsure:

Men tak for en rigtig hyggelig dag/aften herinde med masser af brudekjole sneak peaks (det var jo slet ikke så svært at overtale jer :griner:- )

Åh hvor jeg dog elsker bryllupsklar!! :heart:

0

Del dette indlæg

I varmer mit hjerte piger :loveboard:

Og når camilla nu endelig, langt om længe kunne fedte sig herind, bliver den pakket væk igen :tunge:

Man skulle tro du havde vigtigere ting at give dig til :wink:

Og nu er den fjernet, så må vi se hvornår det igen bliver tid til et sneak peak, om ik andet, så skal den pakkes i kuffert om præcis én måned fra idag, så der skal den være færdig :unsure:

Men tak for en rigtig hyggelig dag/aften herinde med masser af brudekjole sneak peaks (det var jo slet ikke så svært at overtale jer :griner:- )

Åh hvor jeg dog elsker bryllupsklar!! :heart:

Ak ja, katolsk aegteskabsskole... :pokey:

Men saa var det jo godt, jeg havde ventet paa dig til langt ud paa eftemiddagen :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh altså, hvorfor sidder jeg i Nordjylland på familieweekend uden computer og internet (smiley der skyder sig selv i hovedet) så mig og min iPhone er lige "inde og hvile en halv time" hm hm hm....

Men der er altså ikke så nemt og overskueligt på Tlf. Jeg kan ikke sætte smileys ind, og kan virkelig ik huske andre end -HA HA- og kan da ikke grine af det hele... Og kan ikke finde ud af at quote på en lang besked, for den vil ik scrolle ned, telefonen ringer pludseligt, lorte autokorrektur som ikke kender bk udtryk. Jeg kan ikke se underemnerne (som jo egentlig er næsten de vigtigste i vores planlægningstråde!) og kan ikke finde ud af at ændre mit underembe... Åh altså, jeg glæder mig til at komme hjem til min comp!

Men Camilla: jeg er dybt taknemmelig for at du ventede på mig, og selvfølgelig ville jeg vente på dig (en eller anden sød smiley)

Nå, men selvom den her weekend slet ik skulle handle om bryllup (udover at vi forhåbentlig skal have taget billeder til STD) ja så ringede musiker Søren Weiss lige. Men han nægtede at spille ved vores bryllup fordi akustikken er dårlig på det gamle Mejeri. Øv hvor synes jeg det udviklede sig til en træls samtale. Vi havde egentlig satset på nogle andre, men da han ringede snakkede han bare løs og jeg blev lidt hooked på det. Var lige pludselig meget interesseret, og til sidst sagde han nej. Det var altså noget mærkeligt noget. Og selvom det selvfølgelig er helt frit for ham at vælge fra, så var der bare nogle ting såsom "du lyder rask i hovedet" (sagt om mig) "det gider jeg simpelthen ik" (sagt om at spille udendørs) "det er enhver musikers mareridt" (sagt om at spille på vores feststed) som gjorde at jeg sad med en rigtig øv-følelse bagefter :-(

Nå, men jeg må videre i familiehyggen. Havde bare lige brug for at fortælle det til nogen son forstår sådan et zilla problem. Familien sagde "der findes da andre musikere".. Men det er jo slet ikke det det handler om. Godt jeg har jer :-)

Vi ses søndag aften piger...

Ps Synneborre jeg glæder mig til onsdag! (er først hjemme 21.30, så please hold den på så længe?!)

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Åh altså, hvorfor sidder jeg i Nordjylland på familieweekend uden computer og internet (smiley der skyder sig selv i hovedet) så mig og min iPhone er lige "inde og hvile en halv time" hm hm hm....

Men der er altså ikke så nemt og overskueligt på Tlf. Jeg kan ikke sætte smileys ind, og kan virkelig ik huske andre end -HA HA- og kan da ikke grine af det hele... Og kan ikke finde ud af at quote på en lang besked, for den vil ik scrolle ned, telefonen ringer pludseligt, lorte autokorrektur som ikke kender bk udtryk. Jeg kan ikke se underemnerne (som jo egentlig er næsten de vigtigste i vores planlægningstråde!) og kan ikke finde ud af at ændre mit underembe... Åh altså, jeg glæder mig til at komme hjem til min comp!

Men Camilla: jeg er dybt taknemmelig for at du ventede på mig, og selvfølgelig ville jeg vente på dig (en eller anden sød smiley)

Nå, men selvom den her weekend slet ik skulle handle om bryllup (udover at vi forhåbentlig skal have taget billeder til STD) ja så ringede musiker Søren Weiss lige. Men han nægtede at spille ved vores bryllup fordi akustikken er dårlig på det gamle Mejeri. Øv hvor synes jeg det udviklede sig til en træls samtale. Vi havde egentlig satset på nogle andre, men da han ringede snakkede han bare løs og jeg blev lidt hooked på det. Var lige pludselig meget interesseret, og til sidst sagde han nej. Det var altså noget mærkeligt noget. Og selvom det selvfølgelig er helt frit for ham at vælge fra, så var der bare nogle ting såsom "du lyder rask i hovedet" (sagt om mig) "det gider jeg simpelthen ik" (sagt om at spille udendørs) "det er enhver musikers mareridt" (sagt om at spille på vores feststed) som gjorde at jeg sad med en rigtig øv-følelse bagefter :-(

Nå, men jeg må videre i familiehyggen. Havde bare lige brug for at fortælle det til nogen son forstår sådan et zilla problem. Familien sagde "der findes da andre musikere".. Men det er jo slet ikke det det handler om. Godt jeg har jer :-)

Vi ses søndag aften piger...

Ps Synneborre jeg glæder mig til onsdag! (er først hjemme 21.30, så please hold den på så længe?!)

Ha ha, Ane, du er god for en omgang humor midt i en rengoeringdag med tordenvejr i Portico (og hvad sker der lige for det?) :unsure:

Oev, for en knold, altsaa.... der er visse ting, man ikke skal tage for naert, men denne her lyder ikke helt som saadan en, nu sprogbrug og reaktion er lige paa kanten af det, jeg kalder servicelavniveauet... Og familiens kommentar til en zilla i krise - ja, det svarer jo lidt til "DER ER ANDRE FISK I HAVET"-bemaerkningen, som vi heller aldrig har brudt os om :shooter:

:loveboard: kjoleflash-stimen :loveboard:

Fortsat god loerdag :kiss:

0

Del dette indlæg

Åh altså, nu synes jeg pludselig jeg bliver lidt stresset...

Der er imorgen 1 MÅNED til vi skal giftes og kun 3 uger til vi rejser til New York. Men der er jo sleeet ikke noget der er på plads endnu.

Vi mangler stadig hotel til den første uge, HTB har ikke noget tøj endnu, er vi sikre på at vi har alle papirer iorden? Vi skal have lavet visum, tjekket om rejseforsikringen er iorden, have bestilt togbilletter, fundet fotograf i New York (evt videograf?), muligvis have bestilt billeje eller bustur til Niagara Falls (bliver måske droppet) og sikkert en masse mere.

HTB er liiiige lidt for laid back synes jeg nok. Det er selvfølgelig fint at han giver mig frie tøjler til at bestemme så jeg får min vilje :thumbsupsmileyanim: Men synes jeg har rigtig meget om ørerne for tiden. Har også bare så meget at se til med arbejde, skole, helbred osv... Åh! livet som bridezilla er hårdt :rolleyes: Især når man har to bryllupper som skal planlægges.

Men igår var jeg ude og få tilpasset brudekjole igen (all alone, så ingen billeder :td: ) Og den skulle så gerne være helt færdig (hvis zillaén er tilfreds :rolleyes: ) d. 8/4. Så det er bare sååååååå spændende. Tror det bliver så godt. Elsker at der lige kom lidt strut ind med tyl i bunden, så den får rigtig havfruesnit :loveboard: Og den bliver syet ind og op og ned og under og over og og og... Uh I love it!!

Imorgen skal vi på Det Gamle Mejeri og snakke med dem. Det glæder jeg mig til. Det er længe ventet (pga HTB's lungebetændelse :shooter: ), så jeg kan få nogle ting på plads omkring den udendørs velsignelse, restauranten, maden, danse/kaffe lokalet, musikken osv osv.. Åh, jeg skal da også have lavet en liste :blink:

Og Imorgen skulle også meget gerne være dagen hvor vi hitter ud af hvad vi gør med de STD magneter. Må se om jeg kan finde noget magnetpapir (men hvor??) og så ned i et kopicenter og printe... Eller noget. De skulle bare frygtelig gerne ud inden vi skal afsted.

Men nu har cmtoft og jeg bestilt kasser så jeg har noget at transportere kjolen i på flyet

Travelbox :cheerleader3:

glæder mig til dagen imorgen er ovre, så der er UNDER en måned til vi skal giftes og der er en masse ting der forhåbentlig er tjekket af på huskelisten :loveflag:

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Jaaaa, travelbox :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil bare sige, at hatten af for at klare to bryllupper - det er jo et fuldtidsjob i sig selv og saa skal du passe paa dig selv nu, saa du nyder det hele :hug:

Og saa glaeder jeg mig for meget til at se din flotte kjole i aegte havfruesnit og saa med tyl :7himmel:

Tilbage til topfigurer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Milepæl! 1 måned til vielse i New York og 6 måneder til bryllupsfest i Århus :cheerleader3:

Åh sikke en masse der er kommet på plads idag :7himmel: Dejligt!

Feststed

Vi var ude at snakke med kokken/ejeren af Det Gamle Mejeri. Sikke et rart og varmt menneske... Han/de er simpelthen så medgørlige og villige til at gøre alt for at vi får den bedste dag i vores liv. Og vi må bruge alle deres ting og gøre som vi ønsker mht den udendørs velsignelse. Og de vil hjælpe alt det de kan! Det er simpelthen en fantastisk følelse. Og HTB fandt også ud af nogle ting, som han ikke vidste, fx hvad planen er med bordpynt, at vi skal have toiletkurve osv :griner:-

Og så tog vi lige en unødvendig natmadsdisskusion. HTB vil have hotdogs, men jeg synes da det er mere lækkert (når det nu alligevel er super dygtige kokke der skal lave det) med noget mad vi ikke bare selv kan lave. Men vi indgik et komprimis, som hedder noget i stilen af lækre hjemmebagte pizzaer. Nu må vi se...

Og vi skal til prøvemiddag derude i sommeren engang. Tror jeg tager min veninde med som er kok. Ih hvor er det bare skønt det hele!!

Det eneste vi fik nej til (og jeg havde ellers 2 A4 sider med spørgsmål :rolleyes: ) er at de helst ikke vil have at vi lader gaverne stå natten over. Men altså hvis vi alligevel kun ønsker os penge til bryllupsrejsen, så går det nok lige :wink:

Så idag er der indbetalt depositum, så der er ingen vej tilbage. Jeg er DYBT forelsket i stedet derude! Ih hvor jeg glæder mig...

-og forresten spurgte jeg ham mht akustikken (som Søren Weiss jo havde pointeret) og han sagde at der for nogle år tilbage var blevet sat nye plader i loftet og sådan noget som gjorde at akustikken var meget bedre. Han havde ikke hørt nogle klager, og han har været der 4-5 år ihvertfald :thumbsupsmileyanim: SKØNT!

STD

Ja, jeg var 7 forskellige steder i Århus og ringede til flere hobbyforretninger og papir/boghandlere rundt omkring. Men ingen kunne hjælpe med magnetpapir. Jeg var inde ved to forskellige kopicentre, de havde aldrig hørt om magnetpapir :blink: Og de kunne ikke lave magneter i mine mål (altså kun i A4, A5, A6 osv)

Så langt om længe bestilte jeg noget på nettet. Det var vildt svært at finde noget der ikke blev for dyrt. Men nu har jeg købt 12 ark for 120 kr med fragt fra Sverige. Så må vi se om jeg kan få printet noget pænt på dem.

New York

Vi har fået lavet en to-do liste for New York turen. HTB synes jeg stresser unødvendigt, men det er jo meget nemt for ham at sige når han ikke hjælper med noget :pokey: Men nu er der nogenlunde styr på det tror jeg. Altså på listen, og ikke på det der står på listen. Men det kommer nok.

HTB skal kigge på tøj imorgen, og idag startede vi projekt "gå ikke i ét med kjolen" ved at gå i solarie. Selvom jeg hader solarie! Men jeg er bare ligbleg :bunny_4: ... Man må lide for skønheden

Dejlig dag som gav en masse tjekker på listen :loveboard:

0

Del dette indlæg

Jaaaa, travelbox :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil bare sige, at hatten af for at klare to bryllupper - det er jo et fuldtidsjob i sig selv og saa skal du passe paa dig selv nu, saa du nyder det hele :hug:

Og saa glaeder jeg mig for meget til at se din flotte kjole i aegte havfruesnit og saa med tyl :7himmel:

Tilbage til topfigurer

Du er altid så sød Camilla. Total yndlings medzilla :loveboard:

0

Del dette indlæg

Sikke en super dag og alletiders at de er saa soede og tryghedsgivende derude! Jeg kan godt lide at din HTB nu har laert lidt om zilla-tendenser a la bordpynt og toiletkurve :thumbsupsmileyanim:

Jeg faar da ogsaa helt lyst til at bestille pizza til natmad hos os :lol:

Det kan vaere at det skal vaere en del af logen ogsaa :c166:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mmmm lyder lækkert med pizzaer :thumbsupsmileyanim: Det er da lige det, man har lyst til, når festen når derhen. Har jeg da også lyst til at høre hotellet om, om de kan lave til os :rolleyes:

Ja, det er da præcís det man trænger til når aften går på held og man har danset al bryllupsmaden af sig :bunny_4: (kan du se hvor jeg danser for dig?)

Sikke en super dag og alletiders at de er saa soede og tryghedsgivende derude! Jeg kan godt lide at din HTB nu har laert lidt om zilla-tendenser a la bordpynt og toiletkurve :thumbsupsmileyanim:

Jeg faar da ogsaa helt lyst til at bestille pizza til natmad hos os :lol:

Det kan vaere at det skal vaere en del af logen ogsaa :c166:

I only have one commet for you bella:

There are no Italy without pizza :griner:-

_________________________________________________________________________________________________

Åh, og så har diskobil lige fået mine tanker over på mit evige dilemma over om vi skal have musik under maden :unsure:

0

Del dette indlæg

Det bør være en gylden regel for enhver musiker, dj. ja aktør i det hele taget at man er til for kundernes, herunder brudeparrenes, skyld og ikke omvendt. Har de valgt at holde festen på et sted med dårlig akustik jamen så er det bare sådan. Man kan sige det til dem men derudover bare gøre sit bedste for at få lyden så god som mulig. '

Herudover kan man jo nævne det for stedet (på en pæn måde) hvis de ikke allerede selv er klar over det. Det gjorde jeg på Odd Fellow i Odense sidste år og svaret kom prompte. Lofterne skal bygges om fra og med næste uge og et stykke tid frem. Da jeg kom derover i slutningen af sidste år igen var det mærkbart bedre.

0

Del dette indlæg

Arrrrrrhhhh hvor lyder jeres bryllup bare DØD romantisk :loveboard::thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til næste kjolesneak kig! (Det er SÅ svært at læse alle kommentarerne og 'billede fjernet' :blink:

Held og lykke med at få skubbet lidt til den afslappede mand! :bearhug:

Redigeret af Guleroden1234
0

Del dette indlæg

Det bør være en gylden regel for enhver musiker, dj. ja aktør i det hele taget at man er til for kundernes, herunder brudeparrenes, skyld og ikke omvendt. Har de valgt at holde festen på et sted med dårlig akustik jamen så er det bare sådan. Man kan sige det til dem men derudover bare gøre sit bedste for at få lyden så god som mulig. '

Herudover kan man jo nævne det for stedet (på en pæn måde) hvis de ikke allerede selv er klar over det. Det gjorde jeg på Odd Fellow i Odense sidste år og svaret kom prompte. Lofterne skal bygges om fra og med næste uge og et stykke tid frem. Da jeg kom derover i slutningen af sidste år igen var det mærkbart bedre.

Ja. jeg var godt nok også tosset på ham Søren Weiss :pokey:

Men fedt når stederne hører efter dig som fagperson :thumbsupsmileyanim: Det er da også en vigtig ting at der er ordentlig akustik!

Arrrrrrhhhh hvor lyder jeres bryllup bare DØD romantisk :loveboard::thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til næste kjolesneak kig! (Det er SÅ svært at læse alle kommentarerne og 'billede fjernet' :blink:

Held og lykke med at få skubbet lidt til den afslappede mand! :bearhug:

Tak skal du have :hug:

Ja, ved godt det der med billederne. Bander og svovler også altid selv når jeg rammer en tråd der er så hemlighedsfuld :cowsleep:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja. jeg var godt nok også tosset på ham Søren Weiss :pokey:

Men fedt når stederne hører efter dig som fagperson :thumbsupsmileyanim: Det er da også en vigtig ting at der er ordentlig akustik!

Det var så ikke derfor de byggede om. Det var planlagt inden jeg kom hvor de skulle lukke ned i en periode allerede ugen efter. Musik under middagen sørger han vel for skulle man tro afhængig af hvad i har aftalt.

Men nej jeg bliver s** sur når jeg hører om udøvere som et eller andet sted giver udtryk for en opfattelse at det er på deres præmisser og ikke omvendt. Har gennem årene haft en DJ eller to som har gjort noget lignende og så kan vi bare ikke bruge dem :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til :cheerleader3:

Fantastisk med et NY-bryllup! Det er garanteret ligeså stort som et Las Vegas bryllup :rolleyes:

Jeg købte min kjole derovre - er egentlig temmelig heldig med at den passede perfekt..!

- Idag kan jeg godt se at jeg tog en chance for hvad hvis den skulle syes ind?!

Vi havde ikke nogen vidner til vores bryllup derovre, det var nok med ministeren som viede os og fotografen. Og så tror jeg nok at der var en receptionist..

Vi havde bestilt brylluppet hjemmefra sammen med en foto-pakke, ved ikke om i har tænkt på det samme?

Forresten ang. jakkesæt, så købte vi et calvin klein derovre som blev syet til så det passede manden min, det kostede ialt 1500 kr..

Vi undersøgte inden vi rejste til USA hvor der var outlet centre, og så gik jagten ellers igang da vi kom derover..

Mange af stederne har en oversigt over butikker, så man kan se om der er mulighed for at købe det man gerne vil have :)

Glæder mig rigtig meget til at følge med i din tråd!!

:cheerleader3:

Redigeret af Ladydee
0

Del dette indlæg

Yibeeeeeeeeeeeeee, så kan jeg blære mig med min aller første blærerække! Jeg er meget stolt, men hold da op hvor kostede det blod, sved og tårer :rolleyes:

Og desværre nåede jeg ikke at blive helt færdig. Der mangler 6, men jeg begyndte at blive sjusket og var helt kvæstet. Og nu er dem der skulle sendes smidt i postkassen, man er vel økonomisk bevidst (og i sidste øjeblik som altid :fløjt: )

Men her kommer den, jeg er meget stolt :cheerleader3:

post-44172-0-44259500-1301605725.jpg

Jeg har selv foldet kuverterne i karton, og bagpå sidder en lille adresselabel med vores nye fælles efternavn og et lille billede af os :loveboard:

Det er HTB der har sat "sløjfen" og billedet bagpå, han er også meget stolt!

Ja, så det er det hele min fridag er gået med. Hold fast et stort arbejde.

Vi har fået mail fra Det Gamle Mejeri med udkast til program for dagen, og det er bare SÅ godt. Der er nogle få detaljer, som lige skal på plads, men det hele lover rigtig godt! Dog kan du kun låne os 36 stole til vores udendørs vielse, selvom de havde sagt at de havde nok. Så vi skal lige finde et sted hvor vi kan låne de sidste 50 :blink: Men det kommer ikke i første række lige nu. Og kommentaren fra htb "så må folk da bare stå op" :shooter: Åh altså de mænd.

Nå, ikke mere update for nu. Skal jo lige rundt i jeres tråde og se hvad der er sket, ved da at frk toft skylder nogle billeder og noget :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ha ha, hvor er du god - lovede billeder og de kom ogsaa :thumbsupsmileyanim:

Flooooot blaereraekke der og det kan I roligt vaere stolte af - tillykke med din foerste af slagsen :denmarkflag:

Oh no, ja, de maend kan virkelig have en tankegang nogle gange :shooter:

Min ville til gengaeld saette blomster ude i siden af kirken, men den bliver jo proppet paa alle maader, saa ingen kan se det alligevel..... skaaat, det er jo penge ud af vinduet, sagde dansken :sm:

KH :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer