Ane.dk

Jeg elsker at elske dig - drømmebryllup 2011 ER TILBAGE

568 indlæg i dette emne

Hvor er det overvældende! Hvor er det helt ekstremt overvældende at komme herind og se alle jer der har skrevet tillykke til os på, hvad der må kaldes, VERDENS BEDSTE DAG!!! :7himmel:

Jeg ligger lige nu i Mexico og manden ser NFL, så der var lige tid til at jeg kunne smutte en tur herind.

Tusind tusind tak for alle jeres hilsner, de varmer mere end i overhovedet aner! Det er fantastisk at komme herind og føle så meget kærlighed. Og så har Tina Liv lagt nogle sønne bnilleder ind... Omg, how great can life get?!? :loveshower:

Tina - we need to get a talk!! :sm: Jeg forstår det stadig ikke helt, selvom du siger at du "bare" var til globryllup. What!? Og så havde jeg da lige en forklaringsproblem overfor Casper da du var der :rolleyes: "Hvem er det?" "hvor kender du hende fra" ---- "Jamen jeg kender hende ikke skat" :rolleyes:

Men sikke nogle fede billeder du har lagt ind - I want them all!!! :kiss:

Nå, nu bliver jeg tidspresset piger.. Og selvom I har fået skønne sneak peaks fra dagen fra Tina, så giver jeg jer lidt alligevel

post-44172-0-70434000-1317662272.jpgpost-44172-0-45501000-1317662316.jpgpost-44172-0-96986500-1317662362.jpgpost-44172-0-06403100-1317662402.jpgpost-44172-0-31551900-1317662432.jpgpost-44172-0-88779800-1317662487.jpg

og et enkelt fra New York og Mexico (og så blev jeg pludselig meget korthåret!)

post-44172-0-34449300-1317662721.jpgpost-44172-0-99992200-1317663905.jpg

Wauw hvor er det smukt det hele :loveshower:

Og hvor var I dog heldige med vejret! Det var dog utroligt at I havde bedre vejr end både juli og august brudene! Og sikke en honeymoon I er på!! :7himmel: Mexico ser skønt ud, især drinken :wink:

Jeg har lige et par spørgsmål: hvad er det du har om håndleddet som hænger? Er buketten ikke lidt lille hvis alle havde en blomst med? Hvad er det for nogle billeder der står på jeres bord? -HAHA-

Jeg synes forresten også at det ser rigtig godt ud med det nye hår :thumbsupsmileyanim:

Tak for de søde ord Susan :hug:

Ja vi var ekstremt heldige med vejret. Faktisk har der lige været et bryllup hernede i Mexico den anden dag hvor det øs-regnede. Det var SÅ synd for brudeparret!

Mht dine spørgsmål, så er det om armen en halskæde jeg har fået af min mormor. Det var mit something old. Hun fik den i konfirmationsgave af hendes faster som ligekedes havde fået den i konfirmationsgave. Så hvor gammel den er ved jeg ikke, men den er gammel! Der er to billeder i den. Et af min mormor og et af min morfar. Det havde hun i inden :7himmel:

Buketten er et helt kapitel for sig!! Det blev desværre slet ikke som jeg havde tænkt :pokey:

Billederne på bordet er fra noget underholdning vores venner lavede. Det var genialt sjovt! Glæder mig til at fortælle og forhåbentlig vise video af det når jeg kommer igang med beretningen..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er vi efterhånden ved at være landet bådet fysisk og psysisk.

Det er snart ved at være en uge siden vi kom hjem, men hvis der er noget der hedder posttraumatisk bryllupsstress, så tror jeg at jeg er ramt hårdt :rolleyes: Ellers er det bare en kombination af jetlag og min evigt dårlig ryg som har det rigtig dårligt for tiden. Jeg blev rigtig syg på vejen hjem i flyet (altså bare sådan noget luftsyge eller hvad det hedder) hvor jeg kastede op og bare var rigtig skidt. Siden da har jeg været lidt ved siden af mig selv.. Har endda taget en graviditetsprøve bare for en sikkerhedsskyld, selvom vi beskytter os. Men heldigvis var det ikke det...

Men hvad er det så? :huh:

Ihvertfald har jeg ikke rigtig noget overskud for tiden, og må desværre også udsætte min beretning lidt. Håber at jeg lige pludselig får overskud til at skrive den - hvis nogen er itvivl kan fortælle jer at vi havde en FANTASTISK OG UFORGLEMMELIG bryllupsdag og det samme gælder bryllupsrejsen :loveboard: :loveboard:

Jeg glæder mig til at komme tilbage herinde for fuld skrue og dele alle de fantastiske oplevelser med jer :7himmel:

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænk engang... Nu er det 3 måneder siden vi holdte bryllup! Wauw hvor tiden bare flyver afsted :o

Jeg har slet ikke været herinde siden. Kun nogle enkelte gange for at skrive mht nogle sko og dansekjolen osv.. Men ellers har jeg faktisk slet ikke haft overskud til noget. Der står stadig en kasse der hedder bryllup, som skal sorteres og de sidste billeder fra brylluppet er først ved at komme til os nu. Og takkekortene - uh, det er min dårlige samvittighed :blush:

Men jeg har savnet bryllupsklar og det jeg havde herinde med jer... :7himmel:

Men spørgsmålet er om der er nogen af jer tilbage som har fulgt mig og omvendt?! Jeg ved godt det er sent at skrive sin beretning 3 måneder efter brylluppet, men jeg synes lidt det hører sig til, og jeg vil rigtig gerne skrive den. Men er der overhovedet nogen der vil læse den? Ellers er det måske lidt tosset :unsure:

Hjælp mig piger. Skal jeg lave en fyldestgørende beretning, eller er min tid på bryllupsklar gone for good?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh Ane.... Endelig er der noget fra dig. :cheerleader3: I tiden efter brylluppet tjekkede jeg ofte hvornår beretningen mon kom fra dig.... På et tidspunkt gik jeg lidt død i det (brugte vist efterhånden mere tid på søster BK) Blev heller aldrig færdig med min egen beretning, men det kommer. Er jo ligesom igang, så bliver man jo nødt til at få den færdig - på et tidspunkt :wink:

Summasummarum - der er absolut nogen der læser din beretning, Jeg vil være en af dem :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej men tøser hvor er I altså skønne! Åh hvor har jeg savnet jer :loveshower:

Jeg lover at påbegynde min beretning asap!

Her er lige et link til beretningen Jeg elsker at elske dig - beretning

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer