Ane.dk

Jeg elsker at elske dig - drømmebryllup 2011 ER TILBAGE

568 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ihhhhh hvor blir det spændende! :D Hvis jeg ikke når forbi tråden her imorgen .... KÆMPE TELØK!! loveshower.gif Glæder mig til der kommer beretning med tonsvis af billeder! biggrin.gif

Tak skal du have - ja det bliver SÅ spændende :denmarkflag:

UHH - så er det I MORGEN!!

Husk at fokusere på alt det I har nået, istedet for at hænge dig i detaljer, omkring det du ikke når - det skal nok blive PERFEKT alligevel - og jeg er sikker på at du er den eneste som tænker over det der "mangler".

Og de melder dejligt vejr i weekenden - perfekt til et sensommer-bryllup! :cheerleader3:

Jeg håber I får en fantatisk dag, lige som I altid har drømt om - husk at nyde hvert et sekund!!

Tusind tak for de søde ord - ja, det er præcis som du beskriver det , dét jeg vil fokusere på. Og det har virkelig givet mig ro i sindet. Jeg har lidt hafferlaffer ( :wink: ) i maven, men er slet ikke febrilsk og stresser rundt. Det er en rigtig dejlig følelse :loveboard:

Imorgen formiddag gaar jeg selv rundt og ordner til et stort bryllup her hos os - med bordkort og confetti i overlod. Saa mine tanker skal nok ramme Smilets By ligesom solstraalerne skal det :7himmel:

Op til vores bryllupsdag havde jeg samme fornemmelse - ikke forberedt ret meget i ordentlig tid. Darling, som altid vil det perfekte kunne findes i det uperfekte!

Jeg hepper paa dig, soede pige, og sender smuk og blid bryllupskarma til dig :kiss:

Åh hvor spændende. Ja heldigvis ser det ud til at vejret er nogenlunde med os :loveshower:

Jeg kan faktisk huske da du sad og lavede glas i den sidste uge at jeg tænkte "hvorfor har hun ikke lavet dem lidt før?" og "det ser ikke ud til at være noget der tager så lang tid" ----> og så sidder man selv her torsdag før dagen og laver de sidste fordi det tager en hulens tid :oops:

Men det er utroligt så meget jeg har lærtaf det her. Det må jeg tage med videre. Men det er bare mærkeligt at man ikke kan tage ved lære af andres erfaringer, men at man virkelig tror at det selvfølgelig ikke sker for MIG :rolleyes:

Tak for dine søde ord darling :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære søde Ane

Så er det i morgen cheerleader3.gif

Som nogen af de andre har sagt, så er det perfekte også i det uperfekte. Og på selve dagen er det utroligt så lidt det fylder/betyder. Vi havde ikke et særlig godt vejr fx. Det styrt regnede da jeg kørte mod kirken. Det nåede heldigvis at stoppe med at regne inden vi nåede kirken, men det stormede som jeg ved ikke hvad. Mit sløt fløj af lige i det vi gik ud af kirken og det var ret koldt. Men som vi stod der og lige havde givet hinanden vores ja betød det ingenting loveshower.gifDer var yderligere et par småfejl i løbet af aftenen, men igen det betød ikke det fjerneste. Hotellet lavet endda en ordentlig bommert om søndagen, men vi var for glade i låget til at lade os mærke af det før nogle dage efter. (Har dog også fået en opringning med en undskyldning af den højeste herre på stedet!)

Summa Summarum - Vi havde den mest fantastiske dag man overhovedet kan forstille sig. SÅ bare husk at nyde dagen i dag og ikke mindst hvert minut i morgen. Det er den skønneste dag 00000858.gif

Og så lige et tillykke med i morgen loveflag.gif

Redigeret af sommerfugl83
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhhhh hvor blir det spændende! :D Hvis jeg ikke når forbi tråden her imorgen .... KÆMPE TELØK!! loveshower.gif Glæder mig til der kommer beretning med tonsvis af billeder! biggrin.gif

Tak skal du have - ja det bliver SÅ spændende :denmarkflag:

UHH - så er det I MORGEN!!

Husk at fokusere på alt det I har nået, istedet for at hænge dig i detaljer, omkring det du ikke når - det skal nok blive PERFEKT alligevel - og jeg er sikker på at du er den eneste som tænker over det der "mangler".

Og de melder dejligt vejr i weekenden - perfekt til et sensommer-bryllup! :cheerleader3:

Jeg håber I får en fantatisk dag, lige som I altid har drømt om - husk at nyde hvert et sekund!!

Tusind tak for de søde ord - ja, det er præcis som du beskriver det , dét jeg vil fokusere på. Og det har virkelig givet mig ro i sindet. Jeg har lidt hafferlaffer ( :wink: ) i maven, men er slet ikke febrilsk og stresser rundt. Det er en rigtig dejlig følelse :loveboard:

Imorgen formiddag gaar jeg selv rundt og ordner til et stort bryllup her hos os - med bordkort og confetti i overlod. Saa mine tanker skal nok ramme Smilets By ligesom solstraalerne skal det :7himmel:

Op til vores bryllupsdag havde jeg samme fornemmelse - ikke forberedt ret meget i ordentlig tid. Darling, som altid vil det perfekte kunne findes i det uperfekte!

Jeg hepper paa dig, soede pige, og sender smuk og blid bryllupskarma til dig :kiss:

Åh hvor spændende. Ja heldigvis ser det ud til at vejret er nogenlunde med os :loveshower:

Jeg kan faktisk huske da du sad og lavede glas i den sidste uge at jeg tænkte "hvorfor har hun ikke lavet dem lidt før?" og "det ser ikke ud til at være noget der tager så lang tid" ----> og så sidder man selv her torsdag før dagen og laver de sidste fordi det tager en hulens tid :oops:

Men det er utroligt så meget jeg har lærtaf det her. Det må jeg tage med videre. Men det er bare mærkeligt at man ikke kan tage ved lære af andres erfaringer, men at man virkelig tror at det selvfølgelig ikke sker for MIG :rolleyes:

Tak for dine søde ord darling :kiss:

Taenkite du virkelig det??? Og hvad med bordkortene, som der skulle syes knap paa, som jeg laessede paa min mor? :thumbsupsmileyanim:

Ja, det er faktisk en miniuddannelse i projektledelse, som indeholder stort set alle aspekter, maaske med undtagelse af IT... But anyway, vi tager ved laere, min pige GP

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Ane

Et KÆMPE stort tilykke med jeres store dag i morgen :loveshower:

Med fare for at gentage hvad andre har skrevet, synes jeg det er så rigtigt, og så smukt, det med at det perfekte findes i det uperfekte :thumbsupsmileyanim: Det var faktisk én af hovedbudskaberne i min mands tale til mig på vores bryllupsdag - at det perfekte findes i det uperfekte, og nok er vi ikke altid helt færdige til tiden - men vi er heller ALDRIG færdige med hinanden :loveshower:

Husk på det og NYD NYD NYD jeres fantastiske dag og de mennesker der er omkring jer :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kaere Ane, darling.

Saa er det idag!

Et stort, stort tillykke med jeres dag. Jeg oensker jer en smuk, vidunderlig og helt fantastisk dag og maa solen skinne paa jer :heart:

Jeg glaeder mig til den anden side :cheerleader3:

Kaerlig hilsen

Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med dagen! Hvor bliver det STORT! Her i Kbh er vejret fantastisk - håber det samme gør sig gældende i Århus :cheerleader3: Og hvis ikke, så bliver det nok fantastisk ligegyldig hvad :thumbsupsmileyanim:

Tillykke!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På dette tidspunkt må i være i fuld gang med vielsen (velsignelsen) eller måske tæt på at være færdige.

Håber I må få den bedste dag og nyder den i fulde drag. glæder mig til at høre om det hele og til at se billeder.

00000858.gif TILLYKKE TILLYKKE00000858.gif endnu engang

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer