Ane.dk

Jeg elsker at elske dig - drømmebryllup 2011 ER TILBAGE

568 indlæg i dette emne

Tillykke med blærerækken!!! Det ser supergodt ud!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

(Kommer der snart sneak-peak på kjolen igen? :fløjt: Jeg nåede nemlig ikke at se den sidst :cowsleep: )

Tak tak :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal hente min kjole om 1 uge, hvor den (forhåbentlig) er færdig, så skal der nok komme smugkig igen... Åh hvor jeg glæder mig!!

Ha ha, hvor er du god - lovede billeder og de kom ogsaa :thumbsupsmileyanim:

Flooooot blaereraekke der og det kan I roligt vaere stolte af - tillykke med din foerste af slagsen :denmarkflag:

Oh no, ja, de maend kan virkelig have en tankegang nogle gange :shooter:

Min ville til gengaeld saette blomster ude i siden af kirken, men den bliver jo proppet paa alle maader, saa ingen kan se det alligevel..... skaaat, det er jo penge ud af vinduet, sagde dansken :sm:

KH :)

Sååååååååååå frk Toft, så fik jeg slæbt de kæmpe kasser hjem (kæmpe fordi de var i hver sin kasse som var en del større end travelboxen. Og de ku lige klemmes ind i min lille swift :rolleyes: )

Her er et pictures

post-44172-0-90791300-1301679892.jpg post-44172-0-22139200-1301680337.jpg

post-44172-0-98607200-1301680519.jpg post-44172-0-70659100-1301679553.jpg

Det sidste med flasken er bare for at du kan se størrelsen :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aj, de er da fine, er de ikke? I am happy :cheerleader3:

- Sig mig, er der en lille kasse indeni?

Du er en darling at klemme dem ind i din Swift - kan kun alt for godt forestille mig scenariet, men smaa biler skal man nu ikke kimse af, sagde punto-ejeren :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Åh altså :ilovebryllupsklar:

I have missed you sooo much! -men du bør opdateres med flere sjove smileys, gerne inspireret af søster bk :cheerleader3:

Nå, jeg skylder en ordentlig opdatering med mini PA, sidste kjoleprøvning, hotel som er bestilt til den første uge og meget meget mere...

MEN! Jeg kan desværre ikke nå det iaften, da jeg har en opgave hængende over hovedet :shooter:

Jeg skal nok opdatere ligeså snart jeg har tid, og komme med kjole sneakpeak :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Og så skylder jeg vist også en update...

I fredags holde 5 af mine veninder en mini PA for mig :cheerleader3:

Troede lige jeg kunne vedhæfte det jeg skrev i nødforummet i lørdags, da jeg ikke kunne vente med at fortælle det! Men forummet er væk :blink:

Nå, men jeg var ude og hente min kjole i fredags, og så skulle min svigerinde som var med liiiige op forbi vores veninde, og jeg skulle med fordi veninden var så spændt på at høre om kjolen :rolleyes:

Nå, men da jeg så kom ind, var der SURPRISE til mig med amerikansk/New York tema :cheerleader3: Åh hvor var det bare dejligt!! Der var hygge, drinks, lækker mad (rigtig amerikaner) og sjov og ballade. De havde lavet en quiz om bryllup, New York og min htb. Det var bare SÅ SÅ skægt :thumbsupsmileyanim:

Og så havde de bestilt bord inde i byen hvor vi gik hen senere. Ja jeg kom hjem 6.15, i et vældigt humør (som htb der stod og skulle på arbejde sagde!) Så det var bare en helt igennem fabtastisk aften! :loveboard: Og bedst af alt, så blev jeg bare mega overrasket, og havde absolut INTET på fornemmelsen eftersom at vi havde sagt at vi ikke forventede PA inden NY, pga en kort tidsfrist. Så det var jo dejligt med en lille "opvarmning" for den rigtige PA :cheerleader3:

Nå, men altså vi har jo fået bestilt værelse til den første uge i New York.

Vi skal bo her

post-44172-0-13459700-1302723756.jpg

Det er et hostel, men med eget bad og alt det. Vi var desværre så sent ude, så alt var blevet viiildt dyrt! Så vi måtte tage noget billigt, men så længe vi har hinanden :bed:

Og vi skal jo først giftes i den uge hvor vi bor på det andet værelse, så ingen probs der. Orv ja, vi har fundet ud af at vi ikke kan blive gift d. 24 da de ikke har åbent i weekenderne. Så vi regner med at det bliver tirsdag d. 26/4 istedet for.. Men nu må vi se. Vi har jo heldigvis ikke andre end os selv at tage hensyn til..

Oh altså, synes der sker så meget, men nu kan jeg ik lige komme i tanke om det hele.

Men nu nærmer det sig sandelig! Vi rejser på mandag :unsure: Er så nervøs for om vi har styr på det hele! Og så dukker der hele tiden nye spørgsmål op.. Hvad gør jeg med kjolen når vi kommer til NY? Den kan jo ikke ligge i kassen eller hænge i dragtposen uden at blive krøllet. Og jeg kan jo ikke have den hængende fremme på værelset hvis htb ikke skal se den. Og den bliver jo nok krøllet på vej derover, så skal finde et sted hvor den kan blive dampet...

Imorgen skal vi veksle penge og have styr på de sidste detaljer...

Glæder mig bare helt vildt meget!

0

Del dette indlæg

Ane, Ane, Ane, du er saa smuk i den ikke mindre end fantastisk flotte, vidunderlige kjole :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg tror jeg ville sende HTB ud i byen og tage et laaaaaaaaaaangt bad med kjolen haengt op et sted i badevaerelset, saa den dampes! Og saa ind i en dragtpose... eller..?

Det er hammerspaendende og jeg kan ikke vente til I kommer tilbage og fortaeller om det :7himmel:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

wauw hvor sidder den flot på dig :cheerleader3:

Tak søde Mette!

WAUW :toot: er vild med blandingen så super sexet ryg og rigtig elegant front :fløjt:

Tak, eeeelsker selv ryggen, og er bange for at jeg kommer til at vende ryggen til på alle billeder :rolleyes:

WOW, mangler ord. Super smuk kjole, den klær dig helt fantastisk :c166:

Tusind tak!

Må vi ikke se et af "før" billederne, før alle ændringerne blev lavet?

Måske før/efter billeder næste gang.

Du er supersmuk i den kjole:) Tillykke med den!

Tak for de søde ord

Ane, Ane, Ane, du er saa smuk i den ikke mindre end fantastisk flotte, vidunderlige kjole :cheerleader3:

Jeg tror jeg ville sende HTB ud i byen og tage et laaaaaaaaaaangt bad med kjolen haengt op et sted i badevaerelset, saa den dampes! Og saa ind i en dragtpose... eller..?

Det er hammerspaendende og jeg kan ikke vente til I kommer tilbage og fortaeller om det :7himmel:

:bearhug:

Du er altid så sød min egen :kiss: Dampe på badeværelset? Jeg troede da at jeg måtte finde et "renseri" eller ligende?

Hoooold da op, hvor er du flot! :toot:

Wow... kjolen er meget elegant og fremhæver bare dig. Man ser, hvor smuk du er.

Sikke en dejlig kommentar, betyder bare rigtig meget!

Hold da magle (- man må ikke bande på bryllupsklar :bunny_4: )!!!!!! Du er godt nok lækker i den kjole!!!

Tak, og hyggeligt med lidt.... sønderjysk?! :wink:

Sikke en flot ryg. Rigtig fin kjole :thumbsupsmileyanim:

Mange tak :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, så ligger man på sofaen med tømmermænd når man har 1000 ting at lave. Vi skal afsted fra Aarhus Banegård kl 7.28 imorgen tidlig :blink:

Der er ikke pakket endnu, og der er vasketøj i hele lejligheden.

Jeg mangler at samle alle papirene (billetter, visum, bokkingbekræftelser osv)

Jeg mangler at hente min kjole ude ved svigerinden

htb har i fuldskab glemt sin telefon ved en kammerat igår, den skal hentes

Vores bil skal hentes i Nordjylland (ja htb har fået på nakken over at sende bilen til langbortistan til undervognsbehandlig lige idag! :shooter: )

Vi skal ud til svigerforældrene og sige farvel, min bror og svigerinde (og skal huske videokamera!) og htb's bedsteforældre.

Og fik jeg sagt at vi endnu ikke har pakket

Og alligevel sidder man og bruger tiden på at updatere på bk :blush:

0

Del dette indlæg

Åh, så ligger man på sofaen med tømmermænd når man har 1000 ting at lave. Vi skal afsted fra Aarhus Banegård kl 7.28 imorgen tidlig :blink:

Der er ikke pakket endnu, og der er vasketøj i hele lejligheden.

Jeg mangler at samle alle papirene (billetter, visum, bokkingbekræftelser osv)

Jeg mangler at hente min kjole ude ved svigerinden

htb har i fuldskab glemt sin telefon ved en kammerat igår, den skal hentes

Vores bil skal hentes i Nordjylland (ja htb har fået på nakken over at sende bilen til langbortistan til undervognsbehandlig lige idag! :shooter: )

Vi skal ud til svigerforældrene og sige farvel, min bror og svigerinde (og skal huske videokamera!) og htb's bedsteforældre.

Og fik jeg sagt at vi endnu ikke har pakket

Og alligevel sidder man og bruger tiden på at updatere på bk :blush:

-HAHA-

Og klokken er halv fem!!!!!

Aj, det er bare typisk og saa har man totalt undervurderet antallet af goeremaalene og troede ikke, at dagen ville foeles saa vaemmelig med toemmermaendene... Du maa have fat i noget snask-mad eller et godt raad - spis banan, det giver lykke og ro i foelelserne dagen derpaa :griner:-

I skal nom naa det og han maa oppe sig, nu han har sendt den bette Swift saa langt vaek :shooter:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer