Ane.dk

Jeg elsker at elske dig - drømmebryllup 2011 ER TILBAGE

568 indlæg i dette emne

Tillykke med den flotte karakterrespekt.gif og velkommen tilbage... Godt at høre, at i kunne få jeres præst :)

Tusind tak, ja det er virkelig en lettelse at have præsten på plads! :denmarkflag:

Tillykke med næsten bryllupsdagen -ha ha-

:griner:-

Tak, og selvom dagen lagde godt ud i Århus, så fik vi en ordentlig skylle ved fire tiden, så det var vist meget godt at vi ikke stod midt i en udendørs vielse!!

Uhhh, skoent med en soed praest :thumbsupsmileyanim:

I skal nok finde ud af musikken til jeres vielse - gospel ville vaere for vildt, altsaa, men kan godt se at det er dyrt... :unsure:

Naeste jeg er i DK, saa skal jeg nok sende dig tanken ved den anderledes helle. Jeg kan lige se det for mig - puuuuha, soede pige :shooter:

Ja, men det er virkelig en svær post det med musikken. For det betyder meget, men HVOR meget?! :unsure:

Tænker også at det kunne være hyggeligt med musik under "receptionen" hvor folk tuller rundt med et glas bobler og kanapeer og mingler. Men det er jo udendørs, og så bliver musik jo en ekstrem dyr post...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at præsten er på plads :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan godt forstå, du seriøst overvejer gospel - gospel er bare fantastisk :cheerleader3::cheerleader3: :cheerleader3: Men prisen :blink: uha!

Pachelbel er bare det mest vidunderlige præludium - det var helt perfekt at gå op ad kirkegulvet til ...og en rigtig sød historie med, at I hørte den i NY :loveflag:

Jeg er helt enig i det med Pachelbel :7himmel: Sad og lyttede til den mens jeg så dine billeder, og den sang gør altså bare noget i mit hjerte, så jeg er bare NØDT til at finde en løsning. Htb sagde idag "kan vi ik bare bruge Simons boomblaster?" Og han var dybt seriøs :rolleyes: Men altså jeg må jo prøve at se hvordan og hvorledes.. Ellers må jeg jo følge htb's råd :blink:

Åårrrrh jeg nåede ikke at se billeder, piiiv!

OG mega tillykke med karakteren!

Nej, men så kan man lære ikke at være væk fra bk :tunge: Ej, jeg skal nok flashe igen.. Og tak :hug:

ORV, hvor fedt - tillykke :cheerleader3::cheerleader3:

Tak, er også bare viiiiildt glad :bunny_4:

Men her kommer (luksus!)problemet så: Hvordan får jeg lige mit birdcage og jb's hårsmykke til at gå op i en højere enhed?! Skal jeg have birdcage fra start og så skifte til jb? Og så skal jeg vel nærmest også skifte kjole så det er total makeover... Men vil jeg det? :huh:

0

Del dette indlæg

Fredag aften og BK. You gotta love it!! :7himmel:

Tror invitaionerne skal begyndes på idag, og ellers er det vist bare ren afslapning.

Har dog en lille smule :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: i maven fordi det er store bryllupsdag imorgen og frk cmtoft bliver frue :loveboard: Ja og Mette og Charite og mange flere. Ih hvor er det vildt piger, stort stort tillykke :denmarkflag:

Og så vil jeg bare lige sige at jeg er rigtig ked af at have forsømt BK den sidste uge, men de næste 4 uger bliver på samme måde, så det er mest weekenderne jeg er aktiv!

Håber I alle har det skønt derude, og til morgendagens brude: alt det bedste for dagen imorgen og jeg har danset en omvendt regndans for at I får godt vejr :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan I ikke lige hjælpe mig med at vælge lidt i de kjoler her? Jeg skal bruge kjolen til bryllup i Italien i juli. (alle kjolerne er med bare skuldre, så jeg tager et eller andet over mig i kirken)

Kravene til kjolen:

Må ikke være sort eller hvid

Skal være helt lang (skal have flade sko på)

Må ikke være for varm

Farverig

unik

Max 1200

Første kjole er jeg heeelt vild med. Men ved ikke om den er for bar til et bryllup? (min egen brudekjole er dog ligeså bar, men vi skal jo heller ikke i katolsk kirke)

post-44172-0-40250700-1308475966.jpg

Denne synes jeg er helt vild sød. Overvejer dog om det skal være uden bælte eller med et andet bælte

post-44172-0-37762200-1308476033.jpg

Denne minder meget om den ovenover. Jeg er dog lidt bange for at den er lidt metallic i stoffet, så måske har jeg allerede droppet den?!

post-44172-0-04982000-1308476120.jpg

Og så lige en jumpsuit som jeg synes er fantastisk, men som nok ikke lige passer til brylluppet

post-44172-0-03340700-1308476238.jpg

Og det bedste er næsten htbs kommentar: "jeg synes du skal bestille nogle stykker når de er så billige" :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan rigtig godt lide 1 og 2, og jump suitet er virkelig lækkert, men som du siger nok ikke så bryllupsagtigt, men mere dagen derpå :)

Så følg dog H2B's råd og tag nogle stykker :cheerleader3:

Og hvor er det så lige du finder billige kjoler?

0

Del dette indlæg

Jeg kan bedst li den nederste - og så synes jeg altså jumpsuitet er genialt! :cheerleader3: Hvem siger man ikke kan ha det på til et bryllup? :wink:

Tak for din mening :hug: desværre blev det jo ikke aktuelt da jeg (åbenbart!) var for sløv :td:

Har lige læst din planlægning igennem, og må sige at det hele lyder rigtig fedt!

Og sikke nogle billeder fra New York :loveboard:

Glæder mig til kjolebilleder på et tidspunkt!

Mht kjolerne synes jeg den mange farvet med bar ryg ser skøn ud, men hvordan ser den ud forfra?

Tak for de søde ord, der skal nok komme kjolebilleder :wink:

Kan rigtig godt lide 1 og 2, og jump suitet er virkelig lækkert, men som du siger nok ikke så bryllupsagtigt, men mere dagen derpå :)

Så følg dog H2B's råd og tag nogle stykker :cheerleader3:

Og hvor er det så lige du finder billige kjoler?

Ja det blev jo så nummer 1, da de to andre ikke var på hjemmesiden da jeg snøvlede mig ind for at bestille :shooter: Og jumpsuitet var der heller ikke... Så jeg skyndte mig at bestille den første kjole i 3 størrelser, så jeg er sikker på at der er én der passer :rolleyes:

Men så kom jeg ind på hjemmesiden senere fordi jeg skulle se om kundeservice havde svaret mig på om de ku oplyse mærket på kjolerne så jeg kunne se om den kunne fåes andre steder, og så var jumpsuitet der lige pludselig :cheerleader3: (hvilket jo så betød at jeg var nødt til at sende endnu en bestilling afsted, og så nåede jeg da lige at finde lidt mere!) Det må være fordi de får varer retur, så nu tjekker jeg hjemmesiden med jævne mellemrum hvis nu den abricos farvede skulle komme retur :thumbsupsmileyanim:

Det er forresten på Nelly.com

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Aaaargh hvorfor spurgte jeg hvor... min konto kan simpelthen ikke klare flere spontane idéer! Men hvor ville det være skøøønt med en ny brunchkjole til dagen efter :7himmel:

Det lyder i øvrigt som nogle rigtig gode køb. Og den første kjole er utrolig smuk, og vi ved jo alle, at du sagtens kan bære sådan en dyb ryg :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Den første er også bare fantastisk fin :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Og du har jo den perfekte ryg til sådan en kjole :thumbsupsmileyanim:

...jeg har også købt kjole til min venindes bryllup i dag (både til hende og til mig selv :griner:- ) og mangler virkelig "et sted" at vise den frem. Det er ikke nemt at trappe ud af BK :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aaaargh hvorfor spurgte jeg hvor... min konto kan simpelthen ikke klare flere spontane idéer! Men hvor ville det være skøøønt med en ny brunchkjole til dagen efter :7himmel:

Det lyder i øvrigt som nogle rigtig gode køb. Og den første kjole er utrolig smuk, og vi ved jo alle, at du sagtens kan bære sådan en dyb ryg :cheerleader3:

Ja, men det er en skøøøn side :7himmel:

Sig lige til hvis du finder en kjole der passer til brylluppet i Italien. Jeg har bestilt jumpsuitet, og må sige at jeg tror det ville passe perfekt som brunch outfit :fløjt:

Men jeg skal nok lægge billeder ind så snart jeg har alt tøjet!

Den første er også bare fantastisk fin :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Og du har jo den perfekte ryg til sådan en kjole :thumbsupsmileyanim:

...jeg har også købt kjole til min venindes bryllup i dag (både til hende og til mig selv :griner:- ) og mangler virkelig "et sted" at vise den frem. Det er ikke nemt at trappe ud af BK :griner:-

Jamen du kan (læs: skal!) dele den her sammen med os :7himmel:

Og så skal du fortælle hvad den har kostet og hvor du har købt den.

Eller måske skulle vi lave en tråd som hedder kjole som gæst til bryllup, hvor vi så allesammen kunne lægge ind med billede, pris og hvor vi har købt den.

Det var måske ikke en helt tosset idé?! :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Ja, men det er en skøøøn side :7himmel:

Sig lige til hvis du finder en kjole der passer til brylluppet i Italien. Jeg har bestilt jumpsuitet, og må sige at jeg tror det ville passe perfekt som brunch outfit :fløjt:

Men jeg skal nok lægge billeder ind så snart jeg har alt tøjet!

Jamen du kan (læs: skal!) dele den her sammen med os :7himmel:

Og så skal du fortælle hvad den har kostet og hvor du har købt den.

Eller måske skulle vi lave en tråd som hedder kjole som gæst til bryllup, hvor vi så allesammen kunne lægge ind med billede, pris og hvor vi har købt den.

Det var måske ikke en helt tosset idé?! :bunny_4:

Det var da en rigtig god idé :cheerleader3: Skal den mon ligge i brudekjoler og tilbehør?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ane, darling, du er for soed - sidder helt roert over al den spaending paa min dag, men det var jo ogsaa velbegrundet - du kan love for at jeg var nervoes ved 15:30-tiden og vold svedte i kirken og lige efter :o Det gik bare saa godt og var smukkere end smukt, saa ingen grund til bekymring :rolleyes:

Den kjole med dyb ryg kan du sagtens have paa i kirken og tag et tyndt sjal med, saa er du bare top kirkelaekker med din figur i den kjole :super:

(Min veninde, som var vidne, var i ret kort kjole og praesten sagde ikke et ord!)

:bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ane, darling, du er for soed - sidder helt roert over al den spaending paa min dag, men det var jo ogsaa velbegrundet - du kan love for at jeg var nervoes ved 15:30-tiden og vold svedte i kirken og lige efter :o Det gik bare saa godt og var smukkere end smukt, saa ingen grund til bekymring :rolleyes:

Den kjole med dyb ryg kan du sagtens have paa i kirken og tag et tyndt sjal med, saa er du bare top kirkelaekker med din figur i den kjole :super:

(Min veninde, som var vidne, var i ret kort kjole og praesten sagde ikke et ord!)

:bearhug: :bearhug: :bearhug:

Jeg glæder mig ubeskriveligt til beretning min pige! Er glad for at høre at I have en fantastisk dag :7himmel:

Jeg savner dig meget herinde, og håber virkelig du bliver aktiv når i er ovre hvedebrødsdagene. Om ikke andet. så bare indtil på den anden side af 24 september :loveboard:

0

Del dette indlæg

Lige et boudior sneak. Det er de samme to billeder som jeg har vist før I boudior tråden, men der er flere der har efterlyst dem, så viser dem lige igen, denne gang i min tråd :thumbsupsmileyanim:

Håber på snart at få flere fra Tina, da jeg kan se hun sender til andre, men ikke mig :shooter: Men jeg har jo selv sagt at jeg bare skal have dem senest midt august, og at de andre brude som skal giftes før mig, selvfølgelig skal priotiteres højest. Men derfor er man jo stadig nysgerrig :biggrin:

SLETTET

Det er dette billede hvor jeg synes det ligner en ældre dames ædlere dele i min armhule :rolleyes:

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer