ung mor

Andre end mig der venter

33 indlæg i dette emne

Ja som overskriften lyder, så vil jeg da gerne vide om der er andre end mig der er begyndt at planlægge selvom manden IKKE har friet endnu og der ikke er afsat en dato?? :bearhug:

Det lyder måske helt hen i hegnet at jeg sidder og bruger en masse tid herinde når jeg ikke engang ved om det bliver i år, næste år eller først om 4 år.

Vi er dog forlovet, har snart været sammen i 4 år og har tvillingepiger sammen. Er medlem på søstersiden (BX) hvor jeg i køb og salg tråden faldt over Miss_Lena helt igennem fantastiske tyl kjole, som jeg simpelthen bare måtte eje og prisen var til at have med at gøre når man er på SU - så kæresten sadge ja til at jeg må købe den (han ser jo at der er penge at spare ;-) ) :) Så nu er jeg jo ejemand af 1 stk kjole, som jeg bare venter på at kunne tage i brug! Den skal selvfølgelig styles osv osv.

Han har lovet mig at det sker inden jeg bliver 30 år, så jeg slipper for peber :thumbsupsmileyanim: Men der er jo stadig 4 år at løbe på, og da han har været gift før har han ikke travlt.

Pga dette år bliver temmelig stramt økonomisk og det er lidt surt, har han så sagt at jeg godt må bruge dette år på at planlægge + lægge budget, så jeg har noget at glæde mig til og dermed gør dagene lidt lysere - og alle udgifter jo ikke kommer på engang hvis jeg små køber hist og her, når jeg falder over noget. :)

Synes det er dejlig at planlægge selvom der ikke er nogen dato - men piger, mon ikke han har noget i tankerne når man får lov til at købe kjole og planlægge??

Undskyld et rodet indlæg

Ps:

Igår fik jeg lige bestilt mine støvler til kjolen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

man kan aldrig have for meget tid til at planlægge :thumbsupsmileyanim:

men forstår dog ikke helt... i er forlovet, men han har ikke friet?? når man er forlovet er det vel fordi man skal giftes og enten er blevet enige om det eller han har friet? er det ikke det forlovet betyder?

0

Del dette indlæg

men forstår dog ikke helt... i er forlovet, men han har ikke friet?? når man er forlovet er det vel fordi man skal giftes og enten er blevet enige om det eller han har friet? er det ikke det forlovet betyder?

Jeg studsede lidt over det samme..?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror det er ringforlovelse der er tale om :)

0

Del dette indlæg

Tror det er ringforlovelse der er tale om :)

Ja vi er ringforlovet - vidste ikke at der var forskel på at være forlovet og ringforlovet! Der har altid været tale om at vi skal giftes en dag - så det er jo frieriet jeg mangler og venter på :-)

Men blev da lidt klogere på at man ser "forskelligt" på hvad forlovelse egentlig er :)

0

Del dette indlæg

ER ringforlovet og forlovet ik det samme?????

Vi gav hinanden ringe for 6 år siden, og blev enige om at det vel var det samme, som at vi gerne ville giftes med hinanden engang.

I august 2010 blev vi så enige om at nu ville vi gerne giftes og fandt en dato 13.aug.2011 :thumbsupsmileyanim:

Men endnu har han ikke været på knæ, og heller ikke jeg.

Det vel bare et udtryk for at der er mange måder at gøre det på......

0

Del dette indlæg

Smiler og hygger mig over dit indlæg.

Min kæreste og jeg blev for 2 år siden enige om at vi skulle giftes inden han blev 30. Men tiden gik og kunne pludselig se at vi ikke helt kunne nå det. Men jeg ELSKER at planlægge så selvom Bryllup var udsat på ubestemt tid, begynde jeg så småt at købe når jeg fandt noget, som jeg bare VILLE ha til bryllup. Så som diadem (SÅ SMUKT), strømpebånd, smykker, Sko mv.

Han friede ENDELIG julemorgen, det kom fuldstændig bag på mig. Er ikke så god til ting jeg ikkehar kontrol over så tuede i to timer, kunne først ta ringen på efter 4 timer (et helt under jeg ikke endte på sygehusket ;) ) Men jeg fik mit frieri og gav ham selvf. et JA :thumbsupsmileyanim:

Så det skal nok komme, når du mindst venter det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smiler og hygger mig over dit indlæg.

Min kæreste og jeg blev for 2 år siden enige om at vi skulle giftes inden han blev 30. Men tiden gik og kunne pludselig se at vi ikke helt kunne nå det. Men jeg ELSKER at planlægge så selvom Bryllup var udsat på ubestemt tid, begynde jeg så småt at købe når jeg fandt noget, som jeg bare VILLE ha til bryllup. Så som diadem (SÅ SMUKT), strømpebånd, smykker, Sko mv.

Han friede ENDELIG julemorgen, det kom fuldstændig bag på mig. Er ikke så god til ting jeg ikkehar kontrol over så tuede i to timer, kunne først ta ringen på efter 4 timer (et helt under jeg ikke endte på sygehusket ;) ) Men jeg fik mit frieri og gav ham selvf. et JA :thumbsupsmileyanim:

Så det skal nok komme, når du mindst venter det :)

uhhh hvor jeg får kuldegysning over at læse det du har skrev :cheerleader3: Og hvor er det dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der planlægger uden at ha en dato

0

Del dette indlæg

Jeg synes bare det lyder til, at I er forlovet uden at have planer om at skulle giftes?

Har måske ikke fået det skrevet ret tydeligt, men jo vi skal skam giftes - det har været planen hele tiden - men venter bare på at han falder på knæ så vi kan finde en dato :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh jeg kender det - jeg ventede og ventede og ventede...

Vi blev gift i 2009 - men for mit vedkommende kunne det være sket laaaaang tid før. Manden havde dog hele tiden sagt, at han ville have vi sparede op til det, så det blev først, da vi arvede nogle penge, at vi planlagde bryllup.

Han havde i alle årene sagt, at han ville fri - for det var det eneste han var sikker på, det var ham der bestemte :cheerleader3:

MEN da vi så snakkede om, at nu skulle være det til sommer, kunne jeg jo ikke lade være med at lægge en masse planer. Og en dag havde jeg fundet den mest fantastiske kjole på guloggratis, og jeg gik lidt og tænkte på hvad jeg skulle, hvor jeg til sidst sagde - nu har jeg fundet en kjole, så mangler vi bare en dato. Og han sagde - jamen så lad os finde en dato....

Og det var det :) lidt skuffet er jeg nogle gange stadig - da jeg rigtig gerne ville have været friet til - ikke noget stort - men bare at han spurgte...

Håber for dig, du får dit frieri - hvis du ønsker det lige så højt som jeg gjorde :thumbsupsmileyanim:

Men det vigtigste er selvfølgelig at jeg fik den aller bedste dag og blev gift med manden jeg elsker.

0

Del dette indlæg

Jeg står lidt i samme situation - at jeg ved vi skal - men hvornår ved jeg ikke :)

Faktisk er vi hverken forlovet eller noget, men vi har alligevel været sammen nede og se på ringe. Vi er nok ikke helt normale :cheerleader3:

Dejligt at jeg ikke er den eneste der er unormal så :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Uh jeg kender det - jeg ventede og ventede og ventede...

Vi blev gift i 2009 - men for mit vedkommende kunne det være sket laaaaang tid før. Manden havde dog hele tiden sagt, at han ville have vi sparede op til det, så det blev først, da vi arvede nogle penge, at vi planlagde bryllup.

Han havde i alle årene sagt, at han ville fri - for det var det eneste han var sikker på, det var ham der bestemte :)

MEN da vi så snakkede om, at nu skulle være det til sommer, kunne jeg jo ikke lade være med at lægge en masse planer. Og en dag havde jeg fundet den mest fantastiske kjole på guloggratis, og jeg gik lidt og tænkte på hvad jeg skulle, hvor jeg til sidst sagde - nu har jeg fundet en kjole, så mangler vi bare en dato. Og han sagde - jamen så lad os finde en dato....

Og det var det :badgirl: lidt skuffet er jeg nogle gange stadig - da jeg rigtig gerne ville have været friet til - ikke noget stort - men bare at han spurgte...

Håber for dig, du får dit frieri - hvis du ønsker det lige så højt som jeg gjorde :cheerleader3:

Men det vigtigste er selvfølgelig at jeg fik den aller bedste dag og blev gift med manden jeg elsker.

Hej Marianne

Jeg ved at jeg får et frieri engang - han først bryllup var nemlig uden et frier, hvor de så bare havde bestemt sig for en dato.

Han har sagt at denne gang skal det være med et ordenligt frieri - så ved det kommer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ikke altid de ting hænger sammen..

Min søster er fx forlovet, men de har ingen planer om at blive gift. De vil bare gerne være "mere end kærester". Hun er også kun 17, så kan godt forstå hun ikke vil giftes, men jeg synes alligevel ikke at jeg vil kalde den en forlovelse så.

I mit hoved er en forlovelse en måde at sige "vi skal giftes" på - og ikke en måde at være "mere end kærester" ..

0

Del dette indlæg

Jeg meldte mig også ind her på siden INDEN min kæreste friede til mig. Så jeg synes ikke du er mærkelig :cheerleader3: Vi har altid vidst vi gerne vil giftes og har snakket rigtig meget om det. Især det sidste halve års tid. Han hev mig ud for at kigge på forlovelsesring i august måned, så der vidste jeg, at der nok ikke ville gå så længe inden han friede. Men der skete ikke noget og jeg måtte ligesom for udløb for min trang til bryllupsplanlægning ved at snuse rundt herinde på BK og få gode idéer og bare glæde mig :) Så forstår dig udemærket. Det er jo fordi man glæder sig sådan til det rigtigt sker :badgirl: Heldigvis friede han i januar og nu er der sat dato og det hele. Krydser fingre for at du også snart får dit frieri :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg meldte mig også ind her på siden INDEN min kæreste friede til mig. Så jeg synes ikke du er mærkelig :) Vi har altid vidst vi gerne vil giftes og har snakket rigtig meget om det. Især det sidste halve års tid. Han hev mig ud for at kigge på forlovelsesring i august måned, så der vidste jeg, at der nok ikke ville gå så længe inden han friede. Men der skete ikke noget og jeg måtte ligesom for udløb for min trang til bryllupsplanlægning ved at snuse rundt herinde på BK og få gode idéer og bare glæde mig :badgirl: Så forstår dig udemærket. Det er jo fordi man glæder sig sådan til det rigtigt sker :) Heldigvis friede han i januar og nu er der sat dato og det hele. Krydser fingre for at du også snart får dit frieri :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim: Hvor det da varmer at læse dit indlæg! og vide at andre er i samme båd som mig - og ja jeg glæder mig vildt til det sker - men synes det er mega hyggeligt at planlægge og små købe ting

0

Del dette indlæg

Hej

Det er bestemt til unormalt:p ( synes jeg:p)

Jeg går og planlægger og er ved at lave en opsparing til det, men er ikke blevet friet til overhovedet:p

Dog har vi snakket om hvordan vi gerne ville giftes, hvad det vil kost, hvornår vi vil det´i forhold til børn osv.

Men bare fordi man ikke er blevet spurgt, betyder det bestemt ikke at man ikke kan gøre sig klar :D

Hilsen hende der laver bryllupsbudgetter og kigger på fine kjoler

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er bestemt ikke mærkelig!

Jeg planlægger også for fuld udblæsning og han har ikke friet.

Når jeg lufter ideen om bryllup siger han "Jaja du er jo egentlig meget sød"

Men det skal absolut ikke afholde mig fra at drømme og planlægge og købe de mindre ting (diadem, strømpebånd o.l.)

Kan godt forstå du gerne vil have et "rigtigt" frieri. Du kunne evt lade et diskret ord falde eller få en veninde til at fortælle om det fantastisk romatiske frieri hun blev udsat for og så bare se drømmende ud (manipulation? Ja og hvad så?) :rolleyes:

God fornøjelse med planlægningen.

0

Del dette indlæg

Jeg står lidt i samme situation - at jeg ved vi skal - men hvornår ved jeg ikke :wink:

Faktisk er vi hverken forlovet eller noget, men vi har alligevel været sammen nede og se på ringe. Vi er nok ikke helt normale :blush:

Dejligt at jeg ikke er den eneste der er unormal så :cheerleader3:

I så fald så er vi da "unormale" sammen :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Her kommer en mere i samme båd :cheerleader3: jeg ved, at kæresten frier, men han vil ligesom bestemme hvornår og hvordan osv. og det er jeg kun glad for.... Mit håb er, at det bliver i år, da han har et stort ønske om at vi skal være forældre snart og jeg har ligesom har sagt, at jeg vil giftes først ;)

Jeg er en planlægger, jeg lægger planer for alt og jeg elsker at lave lister osv. Så jeg er altså smugstartet lidt med bryllupsplanlægningen - bare liiige for en sikkerheds skyld - ellers kan mine lister også bruges næste år :blush:

Så I er ikke alene... og Tillykke til alle jer heldige, som allerede har planlagt dato med jeres tilkommende :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Når man ER forlovet regner manden da garanteret med at "det var det"?! Hvorfor skulle han på knæ når I har fået ring på? Som jeg læser det, skal du bare høre ham "om han har tænkt på hvornår det skal være"!

Nej han regner ikke med at "det var det" for han har sagt at han vil bestemme hvornår og hvordan der skal fries - så det kommer nok en dag!!! Venter bare spændt på atd et sker :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer