Guest Kyndemus

Sandra og Hervé 28.05.11

136 indlæg i dette emne

Saa rykker vi!!!!

Saa har jeg besluttet mig for at faa samlet det hele et sted. Har efterhaander 1 mio. forskellige lister :cheerleader3:

Er ikke saa vildt teknisk saa i maa lige baere over med mig.

Glaeder mig til at blive en del af zillaforumet. Stedet hvor man kan aabne op for alle tanker uden at koere manden helt ud hvor han bare falder af :thumbsupsmileyanim: NO way det er de mandfolke som bare ikke forstaar hvorfor det er vigtigt med et farvetema :)

Glaeder mig til at komme igang

Redigeret af Kyndemus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Indledningen

Jeg er i dag 23 aar og bosat i Frankrig med min franskmand paa 29, sammen med hans foraeldre og en bror driver vi gaard med omkring 140 malkekoeer af racen nordmand.Derud over har vi slagtesvin og koedkvaeg saa der er nok at se til.

Manden og jeg moedtes i 2007 paa den anden side af jorden. Vi var begge trainess i New Zealand og var derfor en del af den samme klikke som moedtes ofte til pubnights og diverse vilde udfordringer. Havde godt set ham et par gange, men vi var saa mange og der skete bare noget hele tiden noget, og ja naar man ikke lige kigger efter kaerligheden saa kraever det noget at faa oejnee op for den. Der gik mdr og selv om han siger han gjorde et ihaerdig forsoeg ved nytaar festen, ja saa fis den ikke ind. Men ved endnu en fest i feb. lige inden jeg skulle afsted greb han mig og saa fik jeg kysset WAUW.. Lige siden har jeg bare elsket ham mere og mere. :badgirl:

post-46678-051890000 1298564985.jpg

Vi aftalte at vi lige skulle se tiden an og da jeg kom til DK og "virkeligheden" var jeg lige ved at sige DET VAR SAA DET. Men saa kidnappet han mig til Frankrig og to mdr senere kom mine foraeldre med mit danske flyttelaes. :thumbsupsmileyanim:

Da aars dage for min indflytning kom laa der en morgen en ring til mig og onsket om jeg vilLe blive hos ham. Var det et frieri ? :)

Ikke rigtig for paa vores 2 aars dag havde vi aftalt at gaa ud og spise for at fejre dagen, og paa resturanten fik jeg oeringene der passer til min ring og spoerdsmaalet. :cheerleader3:

Den 15 juli blev vi gift paa raadhuset her i frankrig helt stille og rolig. Vi skulle jo hjem og malke :)

Men NU er det saa vi er igang med den store planlaegning af ikke kun en men to bryllupsfester. Den traditionelle kirke og fest i DK og respetion i Frankrig.

Pyha sikke en smoere... Haaber i kan foelg med..

Skal nok lige huske en masse billeder...

Redigeret af Kyndemus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er jo ikke saa lang tid til laengere saa er egentlig kommer langt inden jeg fik mig til meldt

Groen ready

Orange undervejs

- Bestil kirke: Bov kirke kl 13.00

- Udarbejd et bryllupsbudget Spild af tid kan alligevel ikke overholde det, har manden til at saette bremserne i. Men ca 100.000 er vi enige om.

- Udarbejd en gæsteliste Jeps 70 man 40 dansker og 30 Franskmaend ca.

- Bestil festlokale eller restaurant Ballebro faergekro

Bestil bryllupsmenuen Har snakket om det men skal til DK i marts

- Bestil bryllupskagen man er vel madglad og har besluttet selv at lave den, har dog meldt mig til et kursus lige for at faa lidt gode tricks

- Bestil bryllupsfotograf Flemmings foto. Lokal mand og rimelige priser

- Bestil musik Flash-gruppen sender DJ fra kl 18 til 01.30

- Bestil transportmiddel til dagen gammel veteran bil (fransk selvfoegelig)

- Bestil tid til brudehår, makeup og negle Mit egen frisoer saetter mit haar og ordner make up. Hun kender min tykke manke og er aerlig.

- Køb brudekjole DEN ER KOEBT UHHH saa smuk en justin alexsander fra askepot og valentino i toender

- Køb brudesko Taenker paa at bestille nogle hjem fra nettet dag jeg skal havde en noejagtig haelhoejde til kjolen. Er bestil.. 3 forskellige men kan jo ikke beslutte sig :thumbsupsmileyanim:

- Køb smykker, Er Koebt men opbevares af min mor

lingeri, strømpebånd og øvrigt tilbehør bestilt fra ebay med vores navne saa soedt.

- Køb tøj til brudgom Jakkesaettet er klar men mangle lige lidt saating som vest og slips, er nu paa plads ogsaa.. Han bliver bare gudesmuk...

- Bestil bryllupsrejsen og husk evt. vaccinationer, visum og navneskift i pas Vi er vist gaaet i forhandlingsfacen. Giv dog efter man... :cheerleader3:

- Indhent og udfyld en ægteskabserklæring niksen biksen er jo gift

- Aflevér prøvelsesattest til vielsesstedet gaelder ogsaa her.

- Køb vielsesringe Har vaeret i fire forskellige butikker men hvor er RINGEN? Jubii er fundet.

- Køb/design invitationer og send dem ud

- Udarbejd en Ønskeliste altid aaben for flere ideer

- Vælg gavekoordinator Den klare min mor!!!

- Køb/design takkekort, bordkort, menukort, risposer m.m.

- Vælg forlover min mands storebror

- Vælg 2 vidner igen et overstaaet kapitel

- Vælg brudepiger Min lillesoester (19 aar) og min yngste niece (14 aar)

- Vælg toastmaster tror ikke det bliver noedvendig. Fortrud det bliver lillesoester igen...

- Bestil brudebuket, knaphulsblomster, borddekorationer m.m. har booket men ikke aftalt naermere

- Arrangér overnatning til gæsterne (privat indlogering eller hotel) Puha det var en stoerre omgang naar halvdelen kommer langvejs fra og bliver en uge

- Forbered tale/sang/event til din tilkommende Er lidt i baghovedet hele tiden

- Øv jer på brudevals Vi gaar normalt til dans ogsaa oever vi lidt ekstra paa den danske brudevals engang imellem naar det er til i malkegraven

- Bestem hvilke salmer der skal synges i kirken mor her bestemmer for han kan alligevel ikke laese dansk, han er bare valgt de ikke maa vaere for lange da de jo skal oversaettes

- Gennemgå vielsesritualet og ceremonien med præsten

- Udarbejd en bordplan

- Køb morgengaver faa min soester til at lave nogle skoenne portraetter hun er lidt fotonoerd og meget kunsterisk

- Veksle penge til bryllupsrejsen

- Pak en taske med almindeligt tøj hvis I skal overnatte ude på bryllupsnatten

- Sørg for at makeup, sikkerhedsnåle, plaster og andre praktiske ting er i brudens taske til selve dagen

- Afsend takkekort

Redigeret af Kyndemus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder altså meget sødt :thumbsupsmileyanim: Elsker sådan når man kan møde kærlighed på trods af landegrænser. :) Min egen dejlige kæreste er fra Holland :cheerleader3:

Hvordan var det at flytte til Frankrig, havde du det nemt med sproget osv?

Mht. billederne kan du enten gøre dem mindre i fx. paint, ctrl + w, eller upload dem på www.tinypic.com og sæt linket ind i den der hedder "Indsæt billede"-ikonet når du laver en besvarelse :badgirl:

Glæder mig til at følge din planlægning og velkommen til!

0

Del dette indlæg

Det lyder altså meget sødt :thumbsupsmileyanim: Elsker sådan når man kan møde kærlighed på trods af landegrænser. :badgirl: Min egen dejlige kæreste er fra Holland :cheerleader3:

Mht. billederne kan du enten gøre dem mindre i fx. paint, ctrl + w, eller upload dem på www.tinypic.com og sæt linket ind i den der hedder "Indsæt billede"-ikonet når du laver en besvarelse :)

Saa fik jeg det til at lykkes. Tak for hjaelpen. Sproget er nu ikke det nemmeste men jeg oever mig lidt hverdag, vi snakker dog stadig engelsk til daglig fy fy.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder altså meget sødt :thumbsupsmileyanim: Elsker sådan når man kan møde kærlighed på trods af landegrænser. :hug: Min egen dejlige kæreste er fra Holland :)

Mht. billederne kan du enten gøre dem mindre i fx. paint, ctrl + w, eller upload dem på www.tinypic.com og sæt linket ind i den der hedder "Indsæt billede"-ikonet når du laver en besvarelse :hug:

Saa fik jeg det til at lykkes. Tak for hjaelpen. Sproget er nu ikke det nemmeste men jeg oever mig lidt hverdag, vi snakker dog stadig engelsk til daglig fy fy.. :hug:

Jeg havde fransk på A niveau i gymnasiet, jeg fatter stadig intet :boohoo: har så tilgengæld læst hollandsk i et par måneder og kan holde en samtale kørende nogenlunde normalt. :hug:

SMUK SMUK SMUK kjole!!!!!! :cheerleader3::):badgirl::):cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det lyder altså meget sødt :thumbsupsmileyanim: Elsker sådan når man kan møde kærlighed på trods af landegrænser. :hug: Min egen dejlige kæreste er fra Holland :boohoo:

Mht. billederne kan du enten gøre dem mindre i fx. paint, ctrl + w, eller upload dem på www.tinypic.com og sæt linket ind i den der hedder "Indsæt billede"-ikonet når du laver en besvarelse :hug:

Saa fik jeg det til at lykkes. Tak for hjaelpen. Sproget er nu ikke det nemmeste men jeg oever mig lidt hverdag, vi snakker dog stadig engelsk til daglig fy fy.. :hug:

Jeg havde fransk på A niveau i gymnasiet, jeg fatter stadig intet :hug: har så tilgengæld læst hollandsk i et par måneder og kan holde en samtale kørende nogenlunde normalt. :hug:

SMUK SMUK SMUK kjole!!!!!! :cheerleader3::):badgirl::):cheerleader3:

Jeg gik til fransk i to uger saa droppede jeg det jeg fik mere ud af at snakke med svigermor i det daglig. Har lidt boeger for skoleboerne begynder for at faa gramatikken med. Synes bare bryllupsklar er meget sjovere at bruge tid paa. Jeg er glad for du kan lide kjolen :)

0

Del dette indlæg

Har besluttet mig at lave vores kage selv er nemlig vild med at bage og danne mit eget personlige praeg er staedig lidt i tvivl om det bliver for stresset. Ved bare at manden bliver saa glad hvis jeg selv laver den. Han elsker mine kager :thumbsupsmileyanim:

Har hente lidt inspiration i to vidt forskellige kager tror nok det bliver den med midtersoejlen

post-46678-1295740382.jpg

post-46678-1295740338.jpg

0

Del dette indlæg

Glemte forresten lige at tilfoeje at vores farve tema er lysegroen lilla og creme Kedelig normalt :cheerleader3: men rigtige soede farver til en foraarsfest. Jeg vil dog skille mig lidt ud med et touch of lyseroed/pink. Man er vel prinsesse for en dag, og synes det bliver lidt for meget af det gode, hvis jeg matcher bordpynten :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Kyndemus
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer