a-dream

Hvilke farver?

19 indlæg i dette emne

Mit første indlæg :rolleyes:

Meeeen der er jo også ret lang tid til sommeren 2012 :wink:

Hvilke farver holder I/har I holdt jeres bryllup i?

Jeg eeeeelsker LILLA, men det er også bare lige set før ik? :cheerleader3: Det er ikke nødvendigvis en hindring for mig, men prøver også at tænke "outside the box"

Så kom frisk - hvad har I gjort og hvilke farver er blandet osv?

:blush:

Har på fornemmelsen jeg bliver afhængig af dette forum

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til :cheerleader3:

Jeg tænker at det meste "har nok været set før", så det gælder bare om at finde nogle farver man selv synes er smukke :rolleyes: Der er en farve-tråd et sted herinde hvor der er en masse smukke inspirationsbilleder.

Vi er på pink/grøn/elfenben

Redigeret af Lindaloo
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare det ikke bliver for meget. Det kan næsten bliver FOR koordineret... er selv såååå træt af at se inspirationssider i boligblade med lilla puder, lilla plaid, lilla vase, lille lampe osv osv.... det samme gælder lidt til et bryllup synes jeg. Alle farver duer i princippet og man behøver heller ikke at leve efter mantraet "less is more", bare man gør det med stil. Man kunne f.eks. have en anden rød tråd end farverne... rustikt bryllup, romantisk bryllup el. lign. så tror jeg på at man kan opnå noget flot.

Er også vild med stylemepretty.com, rockmywedding.co.uk, ruffledblog.com og mange andre...

Redigeret af MH2730
0

Del dette indlæg

Jeg elsker også bare lilla, det er bare en super flot farve, og blive helt klart mit tema - uanset hvor mange andre der har brugt det. Der vil også komme hvid i, for det ikke bliver for meget.

Og mit bliver også havebryllup - og jeg har en masse lavendler derhjemme - så jeg "mangler" bare hvide roser

0

Del dette indlæg

Jeg synes ikke, at man skal tænke så meget over, om farver osv. er "brugt", for det er det meste nu nok alligevel - Vi er jo ikke de første, der bliver gift :rolleyes:

Vi har 2 lokaler på vores feststed, og dem har jeg valgt at opdele i forskellige farvetemaer. Det ene lokale bliver holdt i farverne: Lilla, "bling" og hvid. Det andet lokale: Guld, "bling" og råhvid :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores farvetema er - også - lilla og elfenben, men med et strej af orange til at bryde det hele lidt op.

Vores orange bliver formentlig kun et par orange tulipaner blandt hvide og lilla tulipaner (ÆÆÆLSKER tulipaner!), og måske et par orange pompom'er ligeledes blandt hvide og lilla.

På den måde håber jeg også at kunne friske den ellers lidt tunge lilla op, så det bliver rigtig forårs-agtig og passer til begyndelsen af maj!

Jeg har ikke lige nogle billeder liggende med alle tre farver, men her er lidt, der har inspireret mig.

post-45641-1295972308.jpg post-45641-1295972347.jpg post-45641-1295972371.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg elsker også bare lilla, det er bare en super flot farve, og blive helt klart mit tema - uanset hvor mange andre der har brugt det. Der vil også komme hvid i, for det ikke bliver for meget.

Og mit bliver også havebryllup - og jeg har en masse lavendler derhjemme - så jeg "mangler" bare hvide roser

Jaaaaa.... masser af lilla - bare han ikke gaar i baglaas :cheerleader3:

Har I forresten set de her fine lyskaeder med bomuldskugler, hvor man kan lave sin egen farvekombi? Det er fra http://www.cableandcotton.co.uk/

Mener at man skal huske at anskaffe sig en adapter, men det er ogsaa det - hvis altsaa ikke man kan skifte uk-stikket ud med eu-stik...

Saadan nogle vil jeg altsaa bestille et par stykker af til at pynte med

:rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde kun hvid som "tema"

Skulle jeg ryste en farve ud af ærmet nu og her til et sommerbryllup ville jeg vælge turkis, orange og hvid - måske et strejf af pink

orange-turquoise-vintage-wedding02.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Mit første indlæg :rolleyes:

Meeeen der er jo også ret lang tid til sommeren 2012 :wink:

Hvilke farver holder I/har I holdt jeres bryllup i?

Jeg eeeeelsker LILLA, men det er også bare lige set før ik? :cheerleader3: Det er ikke nødvendigvis en hindring for mig, men prøver også at tænke "outside the box"

Så kom frisk - hvad har I gjort og hvilke farver er blandet osv?

:blush:

Har på fornemmelsen jeg bliver afhængig af dette forum

vores borddækning:

hvid dug med lilla tyl som bordløber

blomsterdekorationer med hvide roser og lilla blomster

små sølv fyrfadlysestager

sølvdæktallerkner

menu kort/ servietter i lilla

men det skal lige afprøves inden festen om den kan gå an

0

Del dette indlæg

Vores farver er limegrøn og råhvid. Det er også de farver, min kjole bliver i. Råhvid kjole dækket af en skøn diskret blonde og med et empiresnit hvor jeg får et limegrønt silkeskærf. :-)

Er enig i, at man skal passe på med at "gå amok" i eksempelvis limegrønt. Den grønne farve ved os bliver at se i nogle af blomsterne, knaphulsblomsten, skærfet, og i festlokalet vil det "kun" være et grønt bånd om favoræskerne, blomsterne og menukortet (evt). Man skal jo også tænke på, at gæsterne også vil dekorere i alle deres flotte farver. Så man skal passe på med at smide for mange farver i festlokalet, synes jeg i hvert fald. :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er bare helt forelsket i orange og pink.

To farver som visse mener er underlige at sætte sammen, men som bare (i mine øjne) er så romantiske og bare flotte sammen.

---------------------------------

komfortabel konferencestol

varmepumpe interessant pris

typehus god udnyttelse

Nej, jeg synes bare det er flot - romantisk with a twist :rolleyes:

0

Del dette indlæg

]Vi går efter efterårsfarver, gyldne røde, orange, brune, guld farver..

bordpynten bliver "æblebordkort", Gyldne blade eller kogler, hvis bladene ikke har de rigtige farver endnu.. Og så tonse mange stearinglys i forskellige små glas :rolleyes:

post-46194-1296077468.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer