Tingtilkager.dk

Til jer der har farve-tema

17 posts in this topic

skal eller havde jeres gom have noget farvet på??

her tænker jeg på om vest og kravat, skjorten er den farve i har som tema?

Vi har lilla og råhvid som farve tema, og vi tænker lidt på, om min kæreste kan have lys-lilla, enten vest og kravat eller om skjorten kan være lilla??

0

Annonce ♥

Jeg tror da en farvet skjorte kunne se godt ud under lys vest og kravat. :rolleyes: Det ville nok være sådan jeg ville gøre det, hvis vi skulle have noget farve på min htb. :)

0

Jeg tror han vil have en knaphulsblomst, men ellers ingen farver. Men tror da helt sikkert det kunne se lækkert ud.

0

Vi havde lilla, hvid og sølv som farver.

Manden havde sort tøj, hvid skjort, lilla slips og lilla strømper... forlover var i sort med lilla slips. Min søn der førte mig op havde sort tøj og slips og lilla skjolte.

Alle 3 havde en lilla (roser) knaphulsblomster.

Jeg havde lilla sko og brudekuketten var lilla blomster.

0

Annonce ♥

Vores farve-tema er Hvid, Lilla og Sort :rolleyes:

Så, det er næsten de samme farver.

Min kæreste, skal have Lilla skjorte på og det skal mine brudesvende også have.

Og muligvis Hvid vest :)

0

Jeg synes personligt ikke at det er super pænt med for meget lilla(og mange andre farver), men det er jo min mening. Synes det virker for "min kone ville plastre mig til i lilla som matcher servietterne, og jeg har ikke min egen mening agtigt".

Har intet imod farve... Ville synes det var meget flottere hvis det var knaphulsblomsten som en nævner, kun slipset eller måske lommetørklædet i lommen, eller sokkerne

0

Jeg synes personligt ikke at det er super pænt med for meget lilla(og mange andre farver), men det er jo min mening. Synes det virker for "min kone ville plastre mig til i lilla som matcher servietterne, og jeg har ikke min egen mening agtigt".

Har intet imod farve... Ville synes det var meget flottere hvis det var knaphulsblomsten som en nævner, kun slipset eller måske lommetørklædet i lommen, eller sokkerne

Det kan jo også være, at han selv gerne vil :rolleyes:

Jeg synes sagtens, han kan bære lilla, hvis han har lyst. Jeg synes, det kunne være rigtig flot med farvet slips og knaphulsblomst :) Eller som du selv skriver vest og kravat og så en råhvid skjorte.

Jeg ved ikke, hvad min H2B vælger, da jeg ikke ser hans tøj inden dagen. Jeg tror ikke, han kommer i farve, men jeg ved det ikke :)

0

Vi skal have blåt og hvidt som tema, og manden siger selv at han godt kunne tænke sig at have en blå skjorte på.

Det var faktisk måden vi valgte tema på. Jeg vidste jeg ville have blå sko, og så sagde han at han helt vildt godt kunne tænke sig en blå skjorte - og så var det ligesom aftalt

0

Annonce ♥

skal eller havde jeres gom have noget farvet på??

her tænker jeg på om vest og kravat, skjorten er den farve i har som tema?

Vi har lilla og råhvid som farve tema, og vi tænker lidt på, om min kæreste kan have lys-lilla, enten vest og kravat eller om skjorten kan være lilla??

Hej vores farve tema er hot pink/ fushia og grå/sølv

og min kommende mand skal have sølv vest og kravat lignende slips på samt en special syet vest i en flot fushia farve uden at den bliver fimset.. og det kostede ikke mere end hvad en god pæn herre skjorte vil koste...

Mvh Michelle

0

Det kan jo også være, at han selv gerne vil :) nemlig :rolleyes:

Jeg synes sagtens, han kan bære lilla, hvis han har lyst. Jeg synes, det kunne være rigtig flot med farvet slips og knaphulsblomst :) Eller som du selv skriver vest og kravat og så en råhvid skjorte.

Jeg ved ikke, hvad min H2B vælger, da jeg ikke ser hans tøj inden dagen. Jeg tror ikke, han kommer i farve, men jeg ved det ikke :cheerleader3:

0

Synes ikke i skal være bange for at der kommer noget farve ind. Han smider vel jakken på et tidspunkt og å vil en lilla vest eller kravet da live op. Ville nok droppe en lilla skjorte, men igen er svært at sige før man ser det sammen.

Min h2b skal have sort jakkesæt med lys vest og fuchsia kravet på. Efter eget valg skal det lige siges og helt fint med mig. Det er en farve der går godt til hans meget mørke hår.

Passer til temaet men kun lidt da fuchsia er en lille del af det, ellers er det mest sort og hvid.

Så EB81s billeder og synes det er super flot.

0

Jeg synes det lyder stilet. Jeg ved ikke hvad min HTB gør, han er meget hemmelig for tiden :rolleyes:

0

Annonce ♥

Jeg er med på denne her - synes slet ikke det er nødvendigt at man matcher bordpynten.

Men hvis manden eller bruden for den sags skyld gerne vil passe til hele temaet, er det jo helt i orden og det kan da gøres smagsfuldt. Hvem var det nu, der havde en gom med blomstret skjorte? - Super cool

0

Jeg er med på denne her - synes slet ikke det er nødvendigt at man matcher bordpynten.

Men hvis manden eller bruden for den sags skyld gerne vil passe til hele temaet, er det jo helt i orden og det kan da gøres smagsfuldt. Hvem var det nu, der havde en gom med blomstret skjorte? - Super cool

Den kære Fru Malmberg mener jeg! :rolleyes: Og ja, super cool!

0

Jeg synes, det er fedt med et twist, gerne en lille overraskelse, som man måske ikke ser ved første øjekast... Min mand var enig og hoppede i disse fine strømper, der med den peach og sorte stribe matchede farvetemaet. Véd at flere havde moret sig vældigt over det i kirken ;)

post-37330-1296240741.jpg

0

Det med strømperne er efter min mening også en god måde at gøre det på - ikke for matchende

0

Annonce ♥

Jeg er nu heller ikke til alt for meget farve på gommen til brylluppet. Uden at lyde fordomsfuld synes jeg bare, at det hurtigt kan komme til at se alt for firser-karaoke-agtigt ud. Men altså, det er jo bare min mening, og absolut ingen kritik. Synes det ville være synd, hvis min mand kom til at gå i ét med bordpynten. Men igen, det er bare mig.

Min egen htb har valgt et lækkert mørkebrunt jakkesæt. Han har fravalgt kravat og vest, da han hurtigt får det meget varmt. Så skjorten bliver råhvid (som min kjole), hans slips kommer til at være samme stof og farve som selve "jakkesættet" og så er det kun knaphulsblomsten, der kommer til at matche vores temafarve, limegrøn (håber på det bliver en grøn orkidé!) - og så får jeg i øvrigt ikke ham at se i tøjet før jeg går op mod ham på vores bryllupsdag. :-p

0