påskesen

indbydelser -hvornår?

11 posts in this topic

Hej alle

Jeg er lidt i tvivl om hvor lang tid før jeg skal sende indbydelser ud til bryllup. Vi skal først giftes august/juli 2012 så der er jo god tid endnu :rolleyes: men er det et halvt år før eller hvordan?

mvh. Trine

0

Annonce ♥

Der er en del forskellige meninger om dette emner. (Det har været bragt op før :rolleyes: ) Vi skal giftes d. 18 juni, og vi har lige sendt vores, så ca. 5 måneder før. Dog vil jeg sige, at når jeres bryllup ligger i sommerferien, vil jeg nok sende dem ud lidt før, eller i hvert fald sørge for at folk kender dagen. :)

0

Her hjemme er planen at vi sender ud ca. 3 mdr. før datoen, så har de to måneder til at give svar. Vores lokation skal nemlig have svar godt 30 dage før, derefter koster det gebyr at ændre i antallet. Men synes også, at det er passende tid.

0

Vi skal giftes på samme tid - bare i år :rolleyes: (23. juli) Og visendte invitationer ud for 2 uger siden så ca 6 mdr før... Der er jo mange der bestiller rejser i god tid og derfor skal vi være i endnu bedre tid :)

0

Annonce ♥

tak for jeres svar :) det var også lidt det jeg selv regnede med så det var jo rart lige at få bekræftet ;)

0

Vi udsender STD kort ud den 22.1.2014, og invitationen udsendes 24.10.2014, så har vores gæster 1 år til at forberede sig i fra de modtager STD kortet

:) .

Edited by mrssicilia
0

Puha ja der ser man forskelligt på sagerne. Min svoger og svigerinde inviterede hele HALVANDET år før brylluppet! Men det synes jeg nu er liiige lang tid nok. Så NC og jeg sendte vores STD kort d. 23. juli (min far fik sit den 22. juli) og invitationerne sendte vi ultimo oktober, husker jeg. Og vi skal giftes d. 23. april i år. Jeg synes det er passende tid i hvert fald.

0

Vi skal giftes 7. maj - sendte STD kort ud i oktober og sender selve indbydelsen ud i morgen :)

Mange hilsner Connie

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg synes næsten ikke, man kan være for tidlig på den, når man alligevel kender datoen. Om ikke andet så kan man jo bare sende STD-kort. Jo længere, du venter, jo større er risikoen for, at du ikke får alle med.

Og mange gange giver det jo virkelig folk noget at glæde sig til. I skulle bare se min kærestes bedsteforældre.. de fortæller jo gud og hvermand om det forestående bryllup og glæder sig så utrolig meget. Hvorfor holde den glæde fra dem bare fordi nogen synes det er for tidligt :)

Vi sendte STD 9 mdr. før. Så kunne jeg tage det lidt mere roligt med at hygge med at lave invitationer, som kom ud næsten 7 mdr. før.

0

Vi har længe fortalt folk, at de skulle sætte kryds i kalenderen på datoen med undskyldningen, at han fylder rundt den dag. Nu har vi så sendt invitationerne ud, hvor de så også har fået at vide, at vi skal giftes den dag.

Min mor syntes det var tidligt at sende dem ud, men vi har en del familie, som arbejder på sygehuse, og derfor har skiftende arbejdstider. De skal jo også lige have tid til at bytte vagter.

Et STD kort har jeg aldrig hørt om, hvad er det?

Jepasa

skal giftes d. 11/6-2011

0

Vi sendte std-kort ud næsten halvandet år før, da vi skal giftes i skiferie-sæsonen. Invitationerne bliver nok sendt ud 4 mrd. før :)

0