Brud 2007

Romantisk weekend ophold

16 indlæg i dette emne

Hej.

Min mand og jeg har snart fire års bryllupsdag og i den anledning vil jeg gerne overraske ham med et dejligt weekend ophold :) Er der nogen af jer som kender en rigtig god kro eller et godt hotel ? Det må gerne være lidt gammeldgs og romantisk i stilen og så skal maden være god. Det skal være på Jylland eller Fyn da vi bor i Jylland og ikke vil have en bro udgift også:0)

Christine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal være på Jylland eller Fyn da vi bor i Jylland og ikke vil have en bro udgift også:0)

Christine

Det er jo det: Der er forskelsbehandling i Danmark. Hvis vi skal over og spille på Fyn - hvad vi tit gør - skal der betales broafgift men vores kolleger ovre på den anden side kører bare over broen :)

Det er ikke gammeldags og mange vil måske heller ikke betragte det som romantisk men Middelfart Kursuscenter kan klart anbefales i forbindelse med weekendophold. En anden mulighed kunne jo være at finde et sted i Tyskland.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kellers Park, så absolut Kelelrs Park mellem Vejle og Fredericia. Super lækkert spa-hotel ned til Vejle Fjord med lækker, lækker mad og nogen super flotte bygninger i herregårdsstil , men moderne indvendigt.

http://www.comwellkellerspark.dk/

KH fru R

0

Del dette indlæg

Hindsgavl slot er et rigtig dejligt sted (vi fejrede vores forlovelse dér), men meget hotelagtigt.

MEN Broholm gods stikker bare alt jeg har prøvet..Det er super romantisk med individuelle rum, man kan bestille..man kan se stort set alle værelserne på nettet..Der er super og meget personlig behandling af alle gæster og jeg har aldrig oplevet noget så dejligt..Det ligger i de mest fantaktiske omgivelser..Det kan jeg SÅ varmt anbefale.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan varmt anbefale Hotel Amerika i Hobro. Vi var der på weekend (det ophold der hedder "Two nights of romance & privacy m/dinner"), og det var bare skønt. Fantastisk god mad, fantastisk god service, fantastisk god beliggenhed, fantastisk skøn spabad for 2 :thumbsupsmileyanim:

Behøver jeg at sige mere, end at det bare var fantastisk :)

Hotel Amerika - tryk her

Redigeret af Bride2B
0

Del dette indlæg

Hej Alle:0)

Tusind tak for alle jeres gode bud.Nogle af stederne ser bare helt fantastiske ud.Vores valg er dog faldet på Schackenborg Slotskro som ikke er nævnt her men det ser bare rigtig hyggeligt ud og har en samlet pakke som lige var noget for os :17:

Christine

0

Del dette indlæg

Hej Alle:0)

Tusind tak for alle jeres gode bud.Nogle af stederne ser bare helt fantastiske ud.Vores valg er dog faldet på Schackenborg Slotskro som ikke er nævnt her men det ser bare rigtig hyggeligt ud og har en samlet pakke som lige var noget for os :)

Christine

Jeg har været på gourmet-weekendophold på Schackenborg Slotskro i juli sidste år, og det var helt aldeles pragtfuldt! Læææækker mad og fuldstændig fantastiske vine dertil. Fin, fin betjening.

Glæd dig! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer