alibi

Anne og Rasmus 19/5 2012 - Beretning i gang :-)

353 indlæg i dette emne

Hejsa

I dag har vi taget første skridt i den store planlægning og har bestilt vores feststed thumbsupsmileyanim.gif Weee kan slet ikke få armene ned. Nu er det som om at det på en eller anden måde er mere virkeligt.

Derfor er det vidst også på tide at jeg få lavet en planlægningstråd, så jeg har et sted der kan hjælpe mig med at holde styr på det hele.

Efter Rasmus faldt på knæ i dec, har vi flyttet rundt på datoen et par gange. i første omgang fordi vi kort efter fandt ud af jeg var gravid og skal føde i august. Jeg er måske lidt sippet, men den ene dag i mit liv vil jeg altså ikke have mave på. Det er vores 2. barn og jeg kan godt huske hvor tyk og uformelig jeg hurtigt blev med Karla.. puha. Så derfor valgte vi at udsætte det et år til foråret 2012. Den første dato vi havde valgt kunne vi ikke få feststedet, så den flyttede vi lige endnu engang. Men nu ligger det fast d. 19. maj 2012 bliver vores store dag.

To-do listen

Praktisk:

• Kirken - Ses her
  • Dato - 19-05-12
  • Feststedet - Tolne Skovpavillon Ses her
  • Invitationer - Færdige her
  • Kørsel - Sørger min venindens kæreste for ( Han er Audiforhandler og har lovet at finde en helt fed bil til os, vi kan låne den dag)
  • Fotograf - Peter Steen Høhenhaug
  • Musik - Madisonband fra Hjørring deres egen hjemmeside
  • Tidsplan
  • Takkekort

Lokalet:

• Bordpynt -
  • Opdækning - oppyntning
  • Bordplan - påbegyndt (vidste på forhånd at det vil blive et mareridt med fraskilte forældre grrr)
  • Farvetema - Ivory, grøn og guld (men måske sniger der sig nogen silkepæoner ind hvem ved ;-)

Mad:

• Kok - Thomas (TC) tidligere Chefkok på resturant Pastis i København :)
  • Menu - her
  • Drikkevarer - hentes i Tyskland
  • Bryllupskage - overflødighedshorn i Kransekage

Out-fit

Andet:

• Gæstebog - Er der styr på.
  • Overnatning
  • Ønskesedlen

Listen bliver helt sikkert længere med tiden, men jeg er da i gang

Redigeret af alibi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I skal da lige have et billede af vores feststed som er Tolne Skovpavillion 10 km fra hvor vi bor lige midt i skoven. Et rigtig hyggeligt sted der er blevet totaltrenoveret inden for de sidste 2 år.

Weeee jeg glæder mig

post-42980-1296934252.jpg

Redigeret af alibi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for alle velkomst hilsnerne :)

Det kribler helt for at komme i gang, men indtil videre må jeg nøjes med at samle inspiration da der jo er god tid endnu, og jeg jo i første omgang lige har den detalje der hedder en graviditet der skal overståes :17: . Det er faktisk ikke det mest motiverende i verden at kigge på brudekjoler, mens man samtidig kan kigge på sin mave der bare vokser for hver dag der går...

God søndag til jer alle

Hilsen

Anne

0

Del dette indlæg

Så fik jeg også booket Jerup kirke til d 19. maj 2012. Meget heldigt at de også kunne den dag, da vi jo havde taget chancen og booket feststedet først. Havde ellers været lidt spændt på hvad præsten ville sige. Han er nemlig kendt for at stille sig noget på bagben når folk har børn i forvejen. Men heldigvis gjorde han ikke det denne gang, og jeg fik lov ´til at bruge Jerup Kirke hvor min elskede bedstefar ligge begravet, selvom vi ikke bor der mere eller er døbt der. Så det har været en rigtig god dag :thumbsupsmileyanim:

Venlig hilsen

Anne

post-42980-1297277537.jpg

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Stort tillykke med frieriet og selvfølgelig også jeres lille ny på vej. :)

Jeg kan godt forstå at du ikke er super hook på at prøve kjoler med mave på, men så må du samle en masse inspiration og så kommer 2012 kollektionen jo til næste vinter.. så er der endnu mere at vælge imellem :loveboard:

0

Del dette indlæg

Weeeee I am back....

Efter en graviditet, en flytning, en fødsel, en dreng med kolik, en barnedåb og et vægttab på 19 kg er jeg nu tilbage på BK og er max klar til at give min planlægning et ordentligt spark fremad

Glæder mig til at komme i gang igen... Det er jo faktisk lige snart jeg skal Giftes weeeee

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Weeeee I am back....

Efter en graviditet, en flytning, en fødsel, en dreng med kolik, en barnedåb og et vægttab på 19 kg er jeg nu tilbage på BK og er max klar til at give min planlægning et ordentligt spark fremad

Glæder mig til at komme i gang igen... Det er jo faktisk lige snart jeg skal Giftes weeeee

Hej måneds søster :denmarkflag: ... Tillykke med jeres søn.

Glæder mig til at følge din(jeres!) planlægning.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

At blive forelsket i en kjole....

Se nu er jeg jo ikke i særlig god tid med den kjole, har slet ikke turde kigge rigtig. For med 2 graviditeter på 3 år er min krop altså ikke til pæn brug. og slet ikke til at prøve brudekjoler. Meeeen det lysner. Jeg har nu tabt 19 kg siden jeg fødte min søn, og jeg kan mærke at nu kommer lysten til at begynde at kigge. Mangler stadig 8 kg for at nå drømmen, men med vilje ( og god hjælp af amningen) når jeg forhåbentlig også det inden d 19 maj. Men hvor længe kan man egentlig vente?

I dag sad jeg så og lurede og falt så over den smukkeste kjole fra Sincerity. Den hedder 3670 på Kennedys hjemmeside (3671 på alle andre så der er nok en fejl der) Og nej hvor synes jeg bare den er smuk.. Aner ikke om den kan dække mine skavanker (for jeg ligner bestemt ikke hende modellen :wink: ) Men hvor vil jeg bare ønske den er flot til mig for har aldrig haft det sådan med en kjole før.

Jeg er helt aldeles forelsket, så nu er jeg nødt til at køre ned og få den prøvet en dag - Men hvor længe tør jeg vente tænke tænke tænke

http://www.kennedys....98&galleri=124#

Er den ikke bare for skøn?

Redigeret af alibi
0

Del dette indlæg

At blive forelsket i en kjole....

Se nu er jeg jo ikke i særlig god tid med den kjole, har slet ikke turde kigge rigtig. For med 2 graviditeter på 3 år er min krop altså ikke til pæn brug. og slet ikke til at prøve brudekjoler. Meeeen det lysner. Jeg har nu tabt 19 kg siden jeg fødte min søn, og jeg kan mærke at nu kommer lysten til at begynde at kigge. Mangler stadig 8 kg for at nå drømmen, men med vilje ( og god hjælp af amningen) når jeg forhåbentlig også det inden d 19 maj. Men hvor længe kan man egentlig vente?

I dag sad jeg så og lurede og falt så over den smukkeste kjole fra Sincerity. Den hedder 3670 på Kennedys hjemmeside (3671 på alle andre så der er nok en fejl der) Og nej hvor synes jeg bare den er smuk.. Aner ikke om den kan dække mine skavanker (for jeg ligner bestemt ikke hende modellen :wink: ) Men hvor vil jeg bare ønske den er flot til mig for har aldrig haft det sådan med en kjole før.

Jeg er helt aldeles forelsket, så nu er jeg nødt til at køre ned og få den prøvet en dag - Men hvor længe tør jeg vente tænke tænke tænke

http://www.kennedys.dk/default.asp?id=98&galleri=124#

Er den ikke bare for skøn?

Jo, det er en meget smuk kjole! :thumbsupsmileyanim: Og nu ikke for at stresse dig, men: kan du så ringe ned og få en tid ASAP :biggrin: Hvis de ikke har kjolen i din størrelse tager det op til 6måneder at få den hjem. Det var hvad ekspedienten sagde til mig. Så hvis jeg var dig, vil jeg ringe til dem i morgen og spørge om de har kjolen hjemme (og i hvilken størrelse), og få en tid med det samme :)

Hov, og glemte helt noget: jeg går selv stærkt ud fra, at jeg når og taber mig inden brylluppet. Derfor var jeg også meget i tvivl om jeg allerede skulle købe kjolen nu eller vente. Men dertil sagde ekspedienten, at man sagtens kan gøre en kjole 4 numre mindre. Så ja, vægttab eller ej, så er det i hvert fald ikke i vejen for at købe en kjole allerede nu :)

Redigeret af Carina Stærke
0

Del dette indlæg

Velkommen tilbage og tillykke med lille-manden :)

Det ser rigtig lækkert ud, det sted i har booket til festen..

Ja skynd dig og få bestilt en tid hos Kennedys og evt. andre steder du gerne vil prøve kjoler ;)

den er rigtig fin den kjole du har forelsket dig i, så jeg håber de har en du kan prøve og at den så bare er fantastisk på dig ;)

0

Del dette indlæg

Så er der bestilt tid til kjoleprøvninger 2 steder omkring Aalborg onsdag d. 11. jan og det kan kun gå for langsomt :biggrin:

Jeg har i dag også gjort et af mine første indkøb, nemlig den kjole min datter skal have på. Synes bare den er så fin, hvad siger i?

33cxc3m.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer