Til August2011

Kim & Mia <3 13 August 2011 <3

167 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ringene

Ja vi havde godt nok snak om disse ringe....

x0p85y.jpg

MEN tanken om at bruge vores forlovelsesringe, spøgte mere end jeg havde regnet med....

Derfor har vi nu været inde ved guldsmeden med vores ringe for at få dem udvidet så de passer til højre ringefinger :cheerleader3:

Endvidere vil de sende dem ind til producenten af ringene så overfladen igen bliver pæn på H2B´s ring :blush:

Og så får jeg 2 små sten i min :loveboard: en for min mand og en for vores datter :loveboard:

Redigeret af Til August2011
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor var på besøg i mandags, hvor vi var en tur inde i skive for at kigge lidt på sko :rolleyes:

Efter at vi havde været i 2 butikker hvor jeg ikke rigtig fandt nogen jeg kunne li, var det meget bedre i butik nr. 3 :thumbsupsmileyanim:

Fik et par sko til 100 kr af min mor :thumbsupsmileyanim: De er silke hvide og rigtig lækre at have på :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er ikke meget vi mangler længere for at være klar til den store dag. Venter bare på at det bliver august :cheerleader3:

Er lidt i krise for tiden. Den kjole jeg havde fundet til vores datter fåes ikke i lilla mere :shooter:

Fandt dog en anden model og sendte billede til moderen af de 2 piger der skal være blomsterpiger, for at høre hendes mening (hun vil selv betale - fortalte hun da vi spurgte om vi måtte låne pigerne denne dag).. Fik svar tilbage at hun ikke ville give så mange penge for en kjole de kun skal have på denne ene dag (den nye kjole var 100kr dyrer end den forrige) og da jeg spurgte til om hun så stadig ville gå med til den anden fik jeg svar tilbage at den også var for dyr :shooter:

Er så ked af denne situation, og ved ikke hvad jeg skal gøre. Kunne nok godt købe kjolerne til dem, men så skal jeg jo også købe kjolen til min søster som skal være 1 brudepige.... AARRGGG

Men ellers går det stille og roligt.. Ægteskabserklæringen er udfyldt og sendt ind sammen med navneændring - blev ringet op for 14 dage siden af kommunen som fortalte at prøvelsesattest og navneændring er sendt videre til præsten :cheerleader3:

Dejligt

0

Del dette indlæg

Tiden flyver afsted lige nu synes jeg... Kan slet ikke forstå at der er under 3 måneder til vi skal giftes :cheerleader3:

Krisen med brudepigerne er ovre, og vi har nu kun min søster og vores datter - vennerne har vi stadigvæk :thumbsupsmileyanim: De blev heldigvis ikke sure....

Havde godt nok fundet nogen ringe, men nu har vi altså besluttet os for andre :cheerleader3: Og så gør det jo ikke noget at de er billigere :cheerleader3:

Location for bryllupsbillederne er også fundet. Skrev en mail til Jepserhus blomsterpark og fik et svar tilbage om at vi ar velkomne til at benytte parken til det :thumbsupsmileyanim: Det er jeg meget glad for :loveboard:

Det var lidt for nu, regner med at ligge billeder af ringe og datters kjole ind senere

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik lige en meget træls opringning fra min søster ang vores polterabend...

Der er sket noget som hun ikke vil tage en beslutning omkring.... :td:

Det er ikke alle de har hørt fra endnu ang datoer og nogen har også allerede meldt fra (bl.a en af mine meget gode veninder)

Nå men det viser sig at dem de har hørt fra, fordeler sig på 2 dage:

1: Min storebror + kæreste, min lillebror + kæreste, min veninde fra HG

2: H2B tidligere kollega/rigtig gode venner, en god veninde og hendes mand (manden er vores toastmaster)

Begge dage kan min søster + mand (brudepige og forlover, Min anden storebror + svigerinde og en anden veninde.....

HUUG Puha jeg synes det er svært og kan slet ikke tage stilling til det.... JA det er blevet vores opgave at tage et valg....

0

Del dette indlæg

Fik lige en meget træls opringning fra min søster ang vores polterabend...

Der er sket noget som hun ikke vil tage en beslutning omkring.... :td:

Det er ikke alle de har hørt fra endnu ang datoer og nogen har også allerede meldt fra (bl.a en af mine meget gode veninder)

Nå men det viser sig at dem de har hørt fra, fordeler sig på 2 dage:

1: Min storebror + kæreste, min lillebror + kæreste, min veninde fra HG

2: H2B tidligere kollega/rigtig gode venner, en god veninde og hendes mand (manden er vores toastmaster)

Begge dage kan min søster + mand (brudepige og forlover, Min anden storebror + svigerinde og en anden veninde.....

HUUG Puha jeg synes det er svært og kan slet ikke tage stilling til det.... JA det er blevet vores opgave at tage et valg....

Ej, det kan de ikke være bekendt!!! Synes det er unfair, både at du skal rodes ind i planlægningen af din PA og at du jo sådan set også skal "vælge hvem du helst vil se".

Jeg ville sige til søsteren, at det er pænt af hende, at hun prøve at spørge dig til råds (hun gør det jo nok for din skyld, for at du får en chance for f.eks. at sige at du VIL have din storebror med, eller sådan noget), men at du gerne vil have at de finder en løsning selv, og hvis de ikke kan finde ud af det på anden vis, så må de trække lod, og så må dem der ikke kan prøve at se om de ikke godt kan bare en lille smule alligevel.

Uden at kende din PA-flok overhovedet, så tænker jeg også, at der må være mere end TO dage, det kan blive, når der er 2 måneder endnu, til at I skal giftes. Måske er der nogen i flokken, der bare har angivet de datoer, der ville passe dem bedst, og så kan de virkeligheden godt på nogle andre dage også?

Anyway, jeg synes IKKE at det er noget, som du skal gå ind i, og det synes jeg med god ret at du kan forklare din søster, på en pæn måde selvfølgelig. :)

Jeg håber, alt ordner sig og du får en SKØN PA!

:bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg

Det er bare ikke noget du skal tage stilling til!! Længere synes jeg ikke den er.

Jeg fik selv smækket noget lignende i hovedet op til min PA, og der sagde jeg fra - det var bare ikke min opgave at vælge hverken til eller fra! Og sjovt nok løste det hele siden alligevel. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har vist ikke været her forbi.. Stort tillykke med du skal giftes :cheerleader3: Og sikke en flot kjole og super fede ringe :thumbsupsmileyanim:

Træls med det polterarbend.. Syntes også som de andre, at det må de tage stilling til. Det burde ikke være noget du skal rodes ind i :blink:

Redigeret af -chanel-
0

Del dette indlæg

Tak for jeres svar piger.... :ilovebryllupsklar:

Men er bange for jeg ikke kommer uden om denne beslutning... Godt nok er det mine brødre og min søster, men vi er halv søskende. Det er min søster der planlægger min PA, men men hun har ikke den daglige kontakt med mine brødre som jeg har..

På min mors side: 3 brødre - de 2 ælste deler far, jeg har min egen far og min lillebror sin egen far...

På min fars side: min søster med hver vores mor...

Min søster har forklaret at hun og min svoger har lagt 6 datoer op og der var kun kommet meldinger på 2 af dem.... :blink:

0

Del dette indlæg

Jeg holder altså stadig på, at det må være deres ansvar og ikke dit! :sm:

Det kan godt være, at de ikke snakker med hinanden til daglig, men det er jo netop en af "finesserne" ved en PA, at så LÆRER man hinanden at kende. :wink:

Min storebrors kæreste og Brians søster kender heller ikke rigtig hinanden, men som jeg har forstået det er de gået sammen om at arrangere min PA :) Og hvis dine halvsøskende har kontaktoplysninger på hinanden, så kan jeg ikke se, hvorfor du skal rodes ind i det...

Jeg ville holde fast i overfor din søster, at du ikke vil blandes ind i det - du har nok at tænke på med planlægningen af brylluppet. Så må hun igang med at rykke i folk, og presse lidt på, og ellers skære med hård hånd i hvem der kan komme med, og så er det bare ærgerligt. Jeg synes ikke, at det er noget, du skal bryde dit hoved med, PA er ligepris den ENE ting hvor brud og gom IKKE skal have styr på tingene. :)

:bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg holder altså stadig på, at det må være deres ansvar og ikke dit! :sm:

Det kan godt være, at de ikke snakker med hinanden til daglig, men det er jo netop en af "finesserne" ved en PA, at så LÆRER man hinanden at kende. :wink:

Min storebrors kæreste og Brians søster kender heller ikke rigtig hinanden, men som jeg har forstået det er de gået sammen om at arrangere min PA :) Og hvis dine halvsøskende har kontaktoplysninger på hinanden, så kan jeg ikke se, hvorfor du skal rodes ind i det...

Jeg ville holde fast i overfor din søster, at du ikke vil blandes ind i det - du har nok at tænke på med planlægningen af brylluppet. Så må hun igang med at rykke i folk, og presse lidt på, og ellers skære med hård hånd i hvem der kan komme med, og så er det bare ærgerligt. Jeg synes ikke, at det er noget, du skal bryde dit hoved med, PA er ligepris den ENE ting hvor brud og gom IKKE skal have styr på tingene. :)

:bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

Tak meggers...

Jeg vil prøve at snakke med min søster igen..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

helt enig her, sig til hende at du ikke vil bestemme det, så må de trække lod eller finde en løsning. det ville være synd for dem du skulle fravælge at de fandt ud af at du hellre ville have nogle andre med på din PA synes jeg. Håber det ender med at blive godt det hele :hug:

0

Del dette indlæg

Har nu styr på det nye, det gamle, det lånte og noget blåt :thumbsupsmileyanim:

Det nye: Kjolen

Det gamle: Øreringe fra min afdøde mormor evt også armbånd

2s7uk28.jpg

Det lånte: Halskæde med kors fra min søster, hun fk det i dåbsgave af vores afdøde farfar

2qso5z8.jpg

Det blå: Strømpebåndet... (Har ikke et billede af det endnu)

Redigeret af Til August2011
0

Del dette indlæg

Skoene

Har været så heldig at min mor har givet mig et par sko til brylluppet :cheerleader3:

Hun var heroppe for at hygge med mig og Emilie (min datter), og så skulle vi self. ind og kigge i byen.... Havde snakket om vi skulle ind og kigge på sko for at finde ud af hvad der ville passe til min fod - ingen af os regnede med at de havde hvide bryllupssko..... Men vi blev overraskede.... :thumbsupsmileyanim:

Da vi kom ind, spurgte min mor om de havde nogen hvide sko man kunne bruge til et bryllup, ekspedienten viste os først nogen som både mig og min mor straks sagde nej til.. Imens fik jeg så øje på nogen meget enkle men alligevel søde sko, faldt pladask for dem med det samme.. Hun havde den så kun hjemme i 39, men ringede da lige til butikken der ligger 10 min derfra og sørme om de ikke havde den i min str. 10 min efter kom der en med skoene så jeg kunne prøve dem :cheerleader3:

Min mor faldt også for dem og sagde så at dem ville hun godt give mig...

a5f8le.jpg

n5ov3p.jpg

afarvc.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer