Til August2011

Kim & Mia <3 13 August 2011 <3

167 indlæg i dette emne

Så er der 1 måned og 13 dage til den store dag :loveboard::cheerleader3:

Synes godt nok tiden går hurtigt nu....

Og for at det ikke skal være løgn så er der 7 dage til jeg kan fejre års dag og forlovelsesdag med min H2B....

Den 7 juli har vi været sammen i 8 år :loveboard: og forlovet i 7 år :loveboard:

GLÆDER MIG SÅ MEGET TIL HAN BLIVER MIN MAND :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag har jeg været sammen med min skønne H2B i 8 år... Kan slet ikke forstå hvor tiden bliver af..... :loveboard:

Imorgen når jeg har fri, går vi på 3 ugers ferie, det bliver skønt :thumbsupsmileyanim:

Den 10 juli skal vi til prøvesmagning på sallingsund færgekro

den 13 juli skal vi mødes med præsten

Den 3 august skal jeg til frisør og ha farvet hår

den 4 august skal jeg til prøveopsætning med slør :cheerleader3:

Priser mig lykkelig for at udkast til kirkehæfte og bordhæfter er lavet så det bare er til at printe ud og samle dem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøvesmagning den 10 juli

Det smagte bare så godt, har slet ikke fortrudt at vi skal holde det på Sallingsund Færgekro...

Vi havde godt nok besluttet at det skulle være buffet hele vejen igennem, men vi er nu blevet enige om at forret og dessert serveres ligesom vi fik det til prøvemiddagen :thumbsupsmileyanim:

Tallerknen med forret kommer til at se således ud:

ipqn7r.jpg

Forrest: Fisketerrine

Derefter er det en rose af laks med rejer og kaviar

Så er det Fjerkræsterrine og til sidst skiver af dyrekølle

Hovedretten bliver stadig som buffet med 2 slags kød:

2dbsae1.jpg

Okstesteg og svinemørbrad m/ 2 slags kartofler, sovs og salater..

Desserten bliver igen serveret på tallerken:

2e5um3a.jpg

Chokoladekage med jorbærganache og frisk frugtsalat bestående af Melon, jordbær og kirsebær...

Her er det vi fik at drikke til:

2ilzr13.jpg

Hvidvinen: El paso, spansk, 2010

Rødvinen: Me Gusta, Spansk, 2010

Dessertvinen: Muscat, Brown Brothers, 2009 - den smagte rigtig godt, var slet ikke så sød som andre jeg har smagt..

0

Del dette indlæg

Bordhæfte fortsat

side 4+5 - bordplan

f5dow6.jpg

3095xro.jpg

2i295ww.jpg

side 6+7 - hvem er hvem

346w41l.jpg

2qcigpt.jpg

35cmu1l.jpg

Side 8 - billede og vores nye fulde navne

2cn85dv.jpg

2mo1mi1.jpg

Bagsiden:

2ujmolc.jpg

Hovsa, kan se billederne er blevet noget store i det.... :blink::blush:

Redigeret af Til August2011
0

Del dette indlæg

Det smagte bare så godt, har slet ikke fortrudt at vi skal holde det på Sallingsund Færgekro...

Vi havde godt nok besluttet at det skulle være buffet hele vejen igennem, men vi er nu blevet enige om at forret og dessert serveres ligesom vi fik det til prøvemiddagen :thumbsupsmileyanim:

ipqn7r.jpg

2dbsae1.jpg

2e5um3a.jpg

Chokoladekage med jorbærganache og frisk frugtsalat bestående af Melon, jordbær og kirsebær...

2ilzr13.jpg

Dessertvinen: Muscat, Brown Brothers, 2009 - den smagte rigtig godt, var slet ikke så sød som andre jeg har smagt..

synes det er en rigtig lækker menu i har valgt, og et rigtig fedt sted har selv været i lære som tjener der så kan kun sig :thumbsupsmileyanim: for sallingsund færgekro og ved at service er helt i top og der ikke vil være noget i kan sætte en finger på til bryllupet ALT spiller bare 100 % der ovre.

ville selv gerne ha holdt vores bryllup der oppe men da det bliver forlangt for vores gæster, er jo flyttet fra egen (er født og opvokset i Glyngøre)så vi valgte at holde barnedåb der ovre istedet for:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ipqn7r.jpg

2dbsae1.jpg

2e5um3a.jpg

2ilzr13.jpg

synes det er en rigtig lækker menu i har valgt, og et rigtig fedt sted har selv været i lære som tjener der så kan kun sig :thumbsupsmileyanim: for sallingsund færgekro og ved at service er helt i top og der ikke vil være noget i kan sætte en finger på til bryllupet ALT spiller bare 100 % der ovre.

ville selv gerne ha holdt vores bryllup der oppe men da det bliver forlangt for vores gæster, er jo flyttet fra egen (er født og opvokset i Glyngøre)så vi valgte at holde barnedåb der ovre istedet for:)

Jens-Peter er bare så sød at snakke med og der er slet ikke noget at komme efter.. Kan få det, lige som vi vil have det...

0

Del dette indlæg

Tillykke milepælen :D

Hvor ser maden bare lækker ud! og bordhæfterne er så fine :)

kan rigtig godt lide de små "info-bidder" i bunden dækker alt fra hvor mange kjoler du prøvede til hvornår august satte varmerekord :)

0

Del dette indlæg

Tillykke milepælen :D

Hvor ser maden bare lækker ud! og bordhæfterne er så fine :)

kan rigtig godt lide de små "info-bidder" i bunden dækker alt fra hvor mange kjoler du prøvede til hvornår august satte varmerekord :)

Mange tak :cheerleader3:

Synes det var et sjovt input at have med om august måned :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

ipqn7r.jpg

2dbsae1.jpg

2e5um3a.jpg

2ilzr13.jpg

Jens-Peter er bare så sød at snakke med og der er slet ikke noget at komme efter.. Kan få det, lige som vi vil have det...

Jens-Peter er bare total skøn :) og ikke mindst han mand Bertil :) de er kanon dygtige... har været med til at "køre" mange brylluper mens jeg var der og har aldrig i min tid der ovre hørt nogen haft noget at klage over...

hvem serverede for jer under jers prøvemiddag ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ipqn7r.jpg

2dbsae1.jpg

2e5um3a.jpg

2ilzr13.jpg

Jens-Peter er bare total skøn :) og ikke mindst han mand Bertil :) de er kanon dygtige... har været med til at "køre" mange brylluper mens jeg var der og har aldrig i min tid der ovre hørt nogen haft noget at klage over...

hvem serverede for jer under jers prøvemiddag ?

Kan ikke huske navnet på ham.. En ung mørkhudet fyr, rigtig flink og veltalende..

0

Del dette indlæg

Ja jeg mistænker det for at være denne weekend vi skal poltes....

De andre weekender skal vi noget om lørdagen, og til lige denne weekend har min mor insisteret meget kaftigt på at vores datter skal på ferie hos hende fra fredag til søndag... :blush:

Er det bare mig eller lugter det ikke lidt af PA????

0

Del dette indlæg

Lige en lille huskeliste, så jeg kan se hvor langt jeg egentlig er...

Grøn er gjort

7 måneder til 1 år før

Fastsæt bryllupsdato: 13 august 2011 kl. 13.30

Vælg vielsestype: Kirkelig

Reserver kirken: Hem Kirke, v skive

Lav bryllupsbudget: Tjek

Lav gæsteliste: Tjek

Reserver lokale til reception/ festen: Sallingsund Færgekro

Bestil tid til frisør: Frisør og Kosmetolog Susanne Boel i Skive

Bestil fotograf: Michael og Rikke

Bestil underholdning til festen:

Finde design til invitationer, bordkort, kirke kort osv.

4-6 måneder før

Bestil bryllupskørsel: Det står min far for

Bestil bryllupskage: Den står Sallingsund Færgekro for

Bestil prøveopsætning af hår: 4 august kl 14.15

Brudesko: Købt, og er helt fantastiske

Køb tøj til gommen: Dette fandt han den 14 juli

Finde brudepigekjole til Emilie: Tjek

Købe ringe: Det er vores "gamle" forlovelses ringe, har ikke fået dem hentet endnu

Sende invitationer: De blev sendt ud i februar

Vælg forlover: Stefan

Vælg toastmaster: Vores gode ven Henrik, der er skolelære

Gavekoordinator: Imerco

Lave bordkort: Tjek

Resevere hotel til bryllupsnatten: Der er stillet et værelse til rådighed på Sallingsund Færgekro

2-3 måneder før

Kjoleprøvning/ tilretning: tiden bestilt til den 14/6 kl 14.00

Bestil blomster: Brudebuket står manden for, blomster til bordene står Kroen for

Aftale forløb med fotograf: Den ene skal vi mødes med i uge 29

Vælg salmer til kirken: Den signede dag, I blev skabt som mand og kvinde, Du som har tændt millioner af stjerner og Det er så yndigt

Vælg udsmykning af kirke: Det står min søster for

Forbered navneskift

Indhent og udfyld ægteskabserklæring: Tjek

Vælg menu: Tjek og er prøve smagt

Lave menukort: Tjek

Lave chokolader: Prototypen er lavet

Lave kirkehæfter: Mangler at printe og folde

Lave bordkort: Navnene skal skrives på og poserne skal fyldes

1 måned før

Tjek at prøvelsesattesten er kommet fra kommunen og aflever den til vielsesstedet: Kommunen ringede og fortalte at de havde sendt den

Få de endelige tilbagemeldinger fra gæsterne: Dem havde vi allerede i starten af Juni

Lav bordplan (den endelige): Tjek

Afgiv den endelige bestilling af mad

Begynd at gå brudeskoene til: Det begyndte jeg på i juni

Gennemgå vielsen med præsten: Tjek, havde møde den 13 juli kl 13.00

Hent vielsesringe: De ligger klar i butikken

Køb morgengave: Det giver vi ikke hinanden

Skriv evt. tale: Ja puha, den skal også laves

Øve brudevals: Min grandkusine og hendes kæreste danser ved Vicky Jo i Århus.. Og ville meget gerne hjælpe os med brudevalsen. Så min grandkusine og kæreste kommer og øver med os den 31 juli og den 7 august

1-2 uger før

Afstem festens forløb med toastmasteren

Gennemgå festen med feststedet

Tjek bordplanen

Sidste kjoleprøvning: Den har jeg haft den 23 juni.. Venter nu bare på at få den hentet hjem...

Dagen før

Aflevere festprogram til feststed og personale

Pak en taske til bruden med nål, tråd, saks, sikkerhedsnåle, plaster, makeup, hovedpinepiller og lign.

Sørg for at kagen kommer til feststedet

Sørg for at blomsterpynten er klar til feststedet og kirken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gættede rigtigt :thumbsupsmileyanim:

Min H2B og jeg er lige kommet hjem efter den mest fantastiske polterabend vi kunne drømme om :cheerleader3: :cheerleader3: Det har min søster og svoger dælme gjort godt...

Billeder og beretning kommer senere

0

Del dette indlæg

PA beretning- dog uden billeder

Lørdag vågner vi kl 8 ved at min H2B´s mobil ringer - havde godt nok set frem til at kunne sove længe (vores datter var på mini ferie hos min mor og stedfar).. Nå men så kunne vi jo lige så godt stå op. Jeg gik i bad imens H2B lavede morgenmad.. Det var helt underligt at sidde der, bare os 2..

Omkring kl 11 holder min søster og svoger lige pludselig udenfor, og jeg kan mærke hvordan mit hjerte begynder at hamre - og ganske rigtigt, vi skulle på polterabend....

Når at kysse min H2B farvel inden min søster køre afsted med mig.. Vi holder ind på 7 elevn inden vi forlader Skive og jeg får stukket en mokai i hånden.. Min søster ringer og skriver lidt undervejs, men ikke noget der kan få mig til at gætte hvad der skal ske...

Da vi endelig kommer til Viborg, der hvor vi skal være, ser jeg mine 3 skønne svigerinder stå og snakke.. Da jeg kommer ud af bilen ser jeg min meget gode klassekammerat fra SOSU-skolen stå der også og jeg nærmest bare løber om til hende og giver hende et klem.. Derefter krammer jeg også mine svigerinder :biggrin:

Men så i det samme jeg vender mig om, kommer mine 3 brødre, min svoger og vores gode ven gående omkring hjørnet og giver mig det største kram - Tænker yes jeg får lov til at være sammen med dem også :thumbsupsmileyanim:

ca 12.30 kommer der en bil og jeg kan med det samme se at det er min dejlige H2B og min svoger...

Vi bliver hevet inden for og får begge et tylskørt på, mit er hvidt og H2B´s er lyserødt, skrigende pink. Vi får også slør på... Og derefter følger ordene, lige meget hvad i skal lave i dag, skal i have dette på....

Der bliver selvfølgelig også taget en masse billeder af dette...

Min ene bror og svigerinde havde bagt boller og lavet sandwich som vi skulle ha inden vi skulle afsted på den første tur - denne var fælles.. Vi går op mod byen og drejer ind i en gyde hvor jeg først ligger mærke til at der står ungdomshus og spejderne.. Men ved et nærmere kig ser jeg et lille skilt hvor der står dans - og jeg får tåre i øjnene, får øjenkontakt med min søster som bare nikker til mig :cheerleader3: Vi skulle op og lære brudevalsen

Dette var dog lettere sagt en gjort :shooter: min H2B er nemlig meget stiv benet hvad angår dans.... :shooter: Men han kom dog efter det og vi kunne da danse den rigtigt i 30 sek x 2 inden vi gik derfra.. Tror vist det er meget godt min grandkusine og hendes kæreste kommer og hjælper os 2 gange inden den store dag...

Efter dansen gik vi tilbage til beboerhuset og fik lidt at drikke inden vi skulle afsted hver for sig.. Her syntes mine 3 brødre så lige at deres søster skulle drikke 3 shotglas med Wiskhy - fy for den

Min h2b skulle have samme tur, han valgte dog at smide indholdet af 3 glas over skulderen :lol: vi fik da ikke mere wiskhy efter det...

Men som sagt, vi skulle afsted hver for sig. Blev lidt nærvøs da vi drejede ned af en villavej i viborg hvor jeg engang havde passet børn, men vi kørte forbi huset og så kunne jeg slappe lidt af. Men nerverne var ikke´langt væk. Vi kom ind i en indkørsel og blev mødt af en mand ved hans kældertrappe..

Blev spurgt om jeg vidste hvad der skulle ske, og måtte jo så sige at det gjorde jeg ikke...

Han fortalte at der var 2 rum i kælderen og jeg skulle vælge hvilket rum jeg helst ville i.

1 rum: et rum hvor der blev lavet undersøgelse af endetarmen plus tarmskyldning

2 rum: et rum hvor man kunne indspille en cd sammen med veninderne

Jeg valgte selvfølgelig rum nr 2 til meget stor glæde for pigerne der var med.

Imens han stod og snakkede, synes jeg at hans stemme virkede bekendt men jeg kunne ikke placere den, men dette skulle hurtigt blive klart for mig, da han sagde sit navn og nævnte radio viborg. Jeg stod simpelthen overfor Jesper fra Danmarks Største Eftermiddag på radio viborg :cheerleader3:

De havde stillet 2 flasker Mokai frem til os, som vi bare skulle nyde. Det var simpelthen den fedeste og bedste oplevelse ever :cheerleader3:

Der blev sunget 3 sange: Smuk som et stjerneskud, Yu´re the one that i want (grease) og den jeg elsker.

Den engelske var dog meget svær at synge selv, og min søster har dog også fortrudt valget.. Men vi hyggede os og det var hovedsagen :cheerleader3:

Vi hyggede os så meget at vi fik en flaske Mokai mere af dem inden vi skulle derfra igen..

Efter indspilningen var der tid nok til at vi kunne komme op i gågaden og få en is :cheerleader3: Det var super lækkert og imens vi sad og spiste den valgte der at komme en byge som stoppede igen da vi skulle til at afsted :thumbsupsmileyanim:

Vi kørte tilbage til beboer huset og ca 30 min senere kom drengene tilbage fra deres tur i bowlinghal og lasermagic.. Der blev tændt op i grillene og gjort klar til aftensmaden som jeg senere fik afvide min mor og far havde betalt for :thumbsupsmileyanim:

Efter maden blev vi delt op mænd og kvinder på hver sin side af bordet og så skulle der leges Hit med Sangen til stor glæde for os kvinder... Vi vandt 11 - 9 :thumbsupsmileyanim:

Efter denne lag blev der tændt for wii og mere musik og så hyggede vi os ellers bare alle sammen..

Vi blev kørt hjem lidt over midnat, og kunne falde i søvn i vores egen seng efter en helt igennem fantastisk dag og aften...

Når jeg får billederne fra de forskellige skal jeg nok ligge nogen herind

0

Del dette indlæg

Puha, kan slet ikke forstå at der nu kun er 22 dage tilbage til vores store dag :blink:

Det krative er efterhånden blevet printet ud og gjort klar til at blive foldet imorgen lørdag hvor vi skal være sammen med min far, stedmor, søster og svoger og de har sagt de hjertensgerne vil hjælpe os :loveshower:

De 46 bordhæfter er samlet - det gjorde vi selv :thumbsupsmileyanim:

Så på lørdag skal der:

- Foldes 80 kirkehæfter

- laves 46 personlige chokolader

- pakkes tyggegummi og tictac ind i tyl og sølvpapir

- skrives bordkort

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlig beretning Mia.

Tænkte på, hvad skal der i jeres gaveposer??

Tak Marianne :)

Der kommer chokolade i, med vores monogram

Panodil

Tyggegummi og 1 tictac

og nogen bolcher

og så laver vi en lille seddel og ligger i med et kærlighed er.. på bagsiden...

Skal nok ligge nogen flere billeder ind når det er produceret :)

Har lige fået et afbud fra 2 venner fordi de er gået fra hinanden, så har lige 46 bordhæfter der skal skilles af, printes noget nyt ud og samles igen... Men der skal så kun samles 44 denne gang...

0

Del dette indlæg

Billeder fra vores helt fantatiske Polterabend 16 juli.. Beretning findes på side 6

Os i vores fine dress

t7mzau.jpg

Min skønne H2B

2h38qvm.jpg

Der læres brudevals

wvvj9v.jpg

ir29zb.jpg

zy7ol5.jpg

Så er tøserne i studie

r0popt.jpg

Synger: you´re the one that i want - sammen med svigerinde

2e4m0c7.jpg

Her er vi alle samlet igen og hygger

2pshfd5.jpg

Har desværre ikke flere billeder lige nu...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer