Til August2011

Kim & Mia <3 13 August 2011 <3

167 indlæg i dette emne

Sko - det evige problem

Som så mange før mig, så er jeg meget i tvivl omkring mine sko.. Har tidligere vist nogen jeg har fået af min mor... Men i sidste uge var vi i viborg hos min svigermor og skulle derfor i Deichman sko for at finde sko til vores datter... Men men skal da også lige selv kigge lidt, da jeg falder pladask for en sko... Og sørme så, om ikke min svigermor køber dem til mig :cheerleader3: :cheerleader3:

Her er skoen

minxb5.jpg

Om ikke andet, så har jeg en skifte sko i de andre...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vildt at der nu kun er 14 dage tilbage :iloveyou::cheerleader3:

Denne weekend er den sidste i min 3 ugers ferie, på mandag starter jeg på arbejde igen.... Men der er stadig lidt der skal laves...

3 venner har meldt afbud her i sidste øjeblik, så bordhæfterne skal der lige laves lidt om på.. Og efter vi havde foldet 80 kirkehæfter opdager jeg at der mangler en linie i en sang og at der er 2 stavefejl - så de skal også lige laves om...

Heldigvis er det hele printet ud så skal bare foldes igen...

I dag lørdag skal vi til bryllup ved min veninde (underligt vi skal giftes så tæt på hinanden)...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Torsdag var dagen hvor jeg skulle ha lavet prøveopsætning med slør, og jeg glæede mig helt vildt til at se det, hun havde snakket om sidst....

MEN, intet blev som hun havde sagt, tværtimod.... Hun klippede pandehår på mig, selvom jeg havde sagt jeg ikke ønskede dette.. Alt hvad jeg sagde lyttede hun ikke til.. Hun gjorde som hun ville... :blink:

Jeg tuede hele vejen hjem i bilen, kunne slet ikke finde ro og havde så mega ondt i min mave :boohoo:

Om aftenen loggede min frisør i byen på facebook og jeg spurgte hende lidt ind til med priser osv og vi aftalte at jeg lige skulle komme ned forbi hendes salon fredag når hun lukkede.. Det viste sig så at hun var fuldt booket, men hun ville godt prøve at se om hun kunne flytte de kunder hun havde - men så ville hun også have 900kr for opsæt + makeup - sagde med det samme at det ikke var nogen problem... Hun fortalte kort hvad hun synes ville passe til mig, og det var alt det jeg selv havde tænkt :thumbsupsmileyanim:

I dag ringede hun så og fortalte mig at alle de kunder hun havde lørdag den 13/8 alle godt ville rykke deres tid så jeg kunne få sat mit hår af hende :loveshower: Jeg er bare så ovenud lykkelig for at det lykkedes mig og finde en anden med så kort varsel...

Og det bedste af det hele er, at hun kommer hjem til mig.... :cheerleader3: :cheerleader3:

Ringede i dag og fortalte hende den anden omkring min oplevelse og hvordan jeg havde det med det. Hun blev meget sur og begyndte bare at sige at det bare var mig der var vanskelig.... Gad slet ikke diskutere det med hende og endte med at jeg måtte smække røret på, for at få hende til at tie stille..

Så nu hvor der kun er 1 uge til jeg skal giftes med manden i mit liv, kan jeg slappe lidt mere af igen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Deligt at du fik styr på håret. Det er jo lige om lidt den store dag er der. lyder som om hun er fantastisk , den nye frisør :thumbsupsmileyanim:

Super flotte chokolader.. i love them :loveshower:

Ved heller ikke hvorfor jeg ikke bare bookede hende til at starte med, for hun er intet mindre end fantastisk.... :cheerleader3:

Man kan altid være bagklog...

Tusind tak :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men godt du slap ud af klørne på den første (som sikkert i hemmelighed er psykopatminuszilla og sidder på et lille mørkt kammer og prikker øjnene ud på brude på billeder!! diablo.gif) :blink:

:griner:- Så kan det vist ikke siges mere farverigt. Men hvor er det dog godt, det gik i orden, og hvor er det uprofessionelt af hende den anden. Fiiiiiine chokolader, by the way :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Men godt du slap ud af klørne på den første (som sikkert i hemmelighed er psykopatminuszilla og sidder på et lille mørkt kammer og prikker øjnene ud på brude på billeder!! diablo.gif) :blink:

Ja hende er jeg også glad for at jeg slap af med.....

Super fin beskrivelse :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Gaveposer/bordkort med indhold

Så er der fyldt 43 gaveposer som også fungere som bordkort :cheerleader3:

Her er et billede af dem

1onb5d.jpg

her er indholdet

kdse36.jpg

Der er lavet 43 forskellige af Kærlighed er... kort... Og på den anden side står følgende:

I denne pose har vi lagt lidt af hvert, at huske alt kan være svært

Lidt chokolade til den søde tand

stjæl nu ikke fra din side mand

Tandstikker holder munden sund

Og mint pastiller giver frisk mund

Lommetørklæder hvis du får brug for dem

Plus panodiler så søndagen ikke bliver for slem

Et lille lys i også vil finde

et som i dagen derpå kan tænde

Et lille bånd med vores navne skal i også ha

Som et minde fra vores store dag.

0

Del dette indlæg

Prøveopsætning

Er bare så lykkelig :loveshower:

Som skrevet tidligere kom jeg i kløerne på en frisør der ikke ville sætte håret som jeg ønskede det. Så måtte huhej ud og kigge efter en anden... Heldigvis kunne min frisør i byen flytte hendes aftaler så hun kan komme hjem til mig lørdag og sætte hår og ligge make-up på mig, samt sætte hår min søster... :cheerleader3:

Var nede i salonen hos hende i dag til en prøveopsætning, og hun satte det præcis som jeg forestillede mig det :loveshower:

her er lige de billeder hun tog

34o2flt.jpg

xaqqnm.jpg

Glæder mig så meget til at se helheden på lørdag :loveshower:

Hun nævnte også lige at hun blev indtil jeg havde fået kjolen på, for hun vil se helheden :cheerleader3:

Redigeret af Til August2011
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa datosøster

Godt du fik hjælp af din frisør, dit hår ser rigtig fint ud. Sikke fine hæfter du har lavet de er vild gode og hyggelige for gæsterne tror jeg.

Hvis nu alle 13 august brude krydser finger kan vi så ikke sammen lave et ønske om god vejr på lørdag, for lige nu ser det ikke lovende ud :-)

Håber i får en fantastisk dag.

Kh janni

0

Del dette indlæg

Hejsa datosøster

Godt du fik hjælp af din frisør, dit hår ser rigtig fint ud. Sikke fine hæfter du har lavet de er vild gode og hyggelige for gæsterne tror jeg.

Hvis nu alle 13 august brude krydser finger kan vi så ikke sammen lave et ønske om god vejr på lørdag, for lige nu ser det ikke lovende ud :-)

Håber i får en fantastisk dag.

Kh janni

Det synes jeg lyder som en god ide, for vejret skal bare holde den dag.... Har lige snakket i tlf med vores fotograf og han ser vejret lige så meget som jeg gør - endda mere :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha så er det dagen før dagen :cheerleader3: :cheerleader3:

Imorgen skal jeg GIFTES :loveshower: :loveshower:

Kan slet ikke forstå at det er imorgen, synes det var igår det var nytårsaften og kæresten friede igen :griner:- Synes tiden er fløjet afsted...

I dag har vi begge to fri og datteren er i dagpleje, så vi kan få ordnet de sidste ting og nyde hinanden :loveshower:

Tjekliste for i dag:

Aflevere gaveposer, bordhæfter, brudepar til kagen, bordplan og bolcher til feststedet

Støvsuge hele huset ( 3 plan)

Skifte sengetøj

Pakke taske til datteren

Pakke taske til H2B og mig selv

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer