Til August2011

Kim & Mia <3 13 August 2011 <3

167 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Her har jeg da slet ikke være forbi :biggrin:

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup! :)

Skønt du bare havde den helt rigtige fornemmelse omrking kjolen da du prøvede den første gang, det er bestemt ikke os alled er har det hehe, men du ser skøn ud i den! Og fine invitationer I har fået lavet.

0

Del dette indlæg

Her har jeg da slet ikke være forbi :cheerleader3:

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup! :biggrin:

Skønt du bare havde den helt rigtige fornemmelse omrking kjolen da du prøvede den første gang, det er bestemt ikke os alled er har det hehe, men du ser skøn ud i den! Og fine invitationer I har fået lavet.

Mange tak for det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smuk kjole!

Skønt sted I har valgt til festen. Der er så fantastisk. Vi skal selv holde vores på Hesthave Herregård hvor Sallingsund Færgekro leverer maden. :biggrin:

Mange tak for det.

Vi havde også snakket om Hesthave, men det blev lidt for meget til vores budget. Men så var det bare super at det passede med Sallingsund Færgekro.

Glæder mig til Jens-Peter kommer hjem fra ferie så vi kan komme op og se lokalerne og snakke menu og bryllupskage med dem :)

0

Del dette indlæg

Har lige brug for lidt gode råd nu..

Jeg har siddet og kigget på de kjoler jeg har prøvet - MEN er slet ikke i tvivl om det er KJOLEN jeg har fundet :)

Min tvivl består i at jeg ikke er helt sikker på om stroppen overhovedet skal syes på..

Har ikke noget billede af mig i KJOLEN uden stroppen, så i må lige se mig i en anden kjole uden strop.

Her er KJOLEN

157m6hy.jpg

Og her den anden jeg prøvede uden strop

ngomsy.jpg

Hvad siger i piger?

0

Del dette indlæg

Har lige brug for lidt gode råd nu..

Jeg har siddet og kigget på de kjoler jeg har prøvet - MEN er slet ikke i tvivl om det er KJOLEN jeg har fundet :)

Min tvivl består i at jeg ikke er helt sikker på om stroppen overhovedet skal syes på..

Har ikke noget billede af mig i KJOLEN uden stroppen, så i må lige se mig i en anden kjole uden strop.

Her er KJOLEN

157m6hy.jpg

Og her den anden jeg prøvede uden strop

ngomsy.jpg

Hvad siger i piger?

Det er en rigtig flot kjole :-)

Synes egentlig at det er pænt med halterneck, fordi den ikke er så bred, så ser den meget elegant ud! Jeg ved heller ikke om der skal halterneck på min egen endnu, men overvejer at få lavet en, som er nem at sætte af/på, for så kunne den være uden halterneck i kirken og med halterneck senere på afnen. Har hørt fra flere at det er rart at have stropper på, så man ikke føler man konstant skal hive op i kjolen :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med milepælen :)

Jeg hælder mest til med strop, men må sige at du sagtens kan bære den uden også, så mon ikke du bare skal gå efter hvad du synes er mest behageligt og føler ser bedst ud ? :biggrin:

0

Del dette indlæg

Salmer i Kirken

Yes så har vi også styr på hvilke salmer der skal synges i kirken :)

Jeg havde især 2 jeg gerne ville ha der bliver sunget:

1) Du som har tændt millioner af stjerner

Sangen betyder meget fordi han, da han friede til mig for 7 år siden havde skrevet sangen i kortet.

En anden grund til at jeg vælger sangen er fordi det var min mormors yndlings sang, og hun døde den 15 oktober 2010, hvor vi self. sang den til hendes begravelse. Føler hun er med mig, hvis også den sang bliver sunget. Vil da også fortælle at vi søndag den 14 august 2011 vil kører til Ilskov kirke hvor min mormor ligger begravet og ligge min brudebuket evt. en kopi af den.

2) I blev skabt som mand og kvinde

Min farfar var præst indtil 85 hvor han mistede sin hustru (han begravede hende selv). (min farmor døde i maj 85 hvor jeg blev født i december 85)

En dag sad jeg og snakkede med ham om min rigtige farmor og han fortalte mig hvilke salmer der blev sunget til deres bryllup.

Derimellem var: I blev skabt som mand og kvinde.

Da min farfar så døde tilbage i 2006, skrev jeg salmen ned i min lille bog jeg havde dengang, så jeg ihvertfald ikke glemte den igen.

Så igennem disse salmer har jeg 2 med der betyder rigtig meget for mig.

Udover de 2 salmer har vi også valgt

Bryllupssalmen af Simon Grotrian 2009

Vi beder, Herre, for de to

Redigeret af Til August2011
0

Del dette indlæg

Sådan mødte vi hianden

Da jeg mødte min htb var jeg "kun" 17 år gammel og han 19. Men trods den unge alder havde jeg allerede været igennem nogen meget turbulente år. Havde en eks som var meget voldelig og da jeg ville gå fra ham, smed han mig ned af nogen trapper... Dette gjorde jeg blev lidt "bange" for det modsatte køn, og oprettede derfor en profil på netdate.dk for så kunne jeg da skjule mig lidt i mængden..

Så en aften sad jeg og kiggede en masse profiler igennem derinde, men sad også med en tanke om bare at slette min profil. Men så kom profilen med min htb frem.

Kan huske at der stod noget med at det kun var piger omkring de 19 der havde interresse. Men det nægtede jeg at lade mig rette efter og skrev en lille besked med teksten: #En skam man ikke er 19#....

Han skrev hurtigt tilbage at han godt kunne gøre en undtagelse med mig GP Vi skrev meget sammen den aften, og blev så enige om at han skulle komme hjem til mig om søndagen (fandt ham om fredagen). Og det var iorden med min mor som glædede sig lige så meget som mig til at møde ham.

Det blev søndag og han kom som aftalt. Kan stadig huske følelsen jeg fik i maven da jeg så ham og da han gav mig et kæmpe knus (han er stadig den bedste til at give ordentlige knus :cheerleader3: )

Han tog min mor og lillebror med storm og vi sad og snakkede længe alle sammen. Han kørte hjem 01.00 og jeg fik mit første kys af ham lige inden han kørte GP Jeg var solgt...

Sad og snakkede lidt med min mor bagefter og pludselig kom der en besked fra ham:

#Hej min blomst. Tak for en rigtig hyggelig aften sammen med dig, din mor og lillebror. Glæder mig allerede til vi skal ses igen. Mange kys og kram DIN Kim#

(Ja jeg kan stadig huske beskeden)

Året efter friede han

På årsdagen den 7 juli 2004 havde han arrangeret en hyggelig aften med middag på restaurant, en tur i biografen. Bagefter skulle vi på cafe sammen med nogen meget gode venner.

Jeg gik på handelsskolen dengang og havde derfor tideligt fri og kunne jo derfor rigtig gøre mig istand til vores hyggelige aften. Han kom hjem fra arbejde og gjorde sig færdig inden vi skulle ud af døren igen. Han havde bestilt bord på en lækker græsk restaurant og vi fik bare noget rigtig lækkert mad. Jeg er meget kræsen, men det havde han allerede styr på og havde derfor sørget for at jeg til dessert fik en tallerkken med jordbær, Kirsebær og chokoladeis :) De andre gæster kiggede godt nok lidt da jeg fik den skønne tallerkken :biggrin:

Bagefter skulle vi så i biffen. Ret utroligt så kan jeg ikke huske hvilken film vi så (y)

Vi mødtes med vores venner foran biffen så vi kunne følges ned til cafeen... Mændene gik foran og snakkede og vi gik bagved og snakkede.

Kan huske min veninde nævnede noget om at hun troede at hendes kæreste snart ville fri til hende, da jeg ser min Htb stoppe op midt på gaden. Han vender sig om imod mig og fortæller hvor højt han elsker mig, at jeg betyder så meget for ham og så siger han. Jeg har snakket med din far, og derfor spørger jeg, Skat vil du gifte dig med mig?... Jeg sagde med det samme JA JA JA og så fik han bare det største kys :cheerleader3: Min veninde stod med tåre i øjnene og råbte bare tillykke tillykke og hoppede helt vildt..

Om små 5 måneder er det 8 år siden vi blev kærester og 7 år siden vi blev forlovet - og om 6 måneder bliver han min mand :sm::)

Og sammen har vi bare den skønneste datter på 2 år.

0

Del dette indlæg

Hej datosøster:-)

Tak for din lille hilsen!

Vil bare ønske dig velkommen herind og ønske tillykke med vores milepæl!! Er det ikke helt vildt at der blot er 6 måneder tilbage til vores store dag! Det går bare stærkt!

Hilsen Ann Kathrine

PS: Jeg synes også at det er penest uden halternecken! Det er bare en flot kjole du har fundet:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er ikke så meget nyt der sker her....

Har lagt syg i snart 14 dage nu :pokey: men det er ved at være ovre nu, så glæder mig til at komme igang på mandag..

Har fået lavet forslag til kirkehæfter, og HTB har sagt god for dem :thumbsupsmileyanim:

Og ja de 4 salmer er også næsten fundet...

0

Del dette indlæg

Så er der booket make-up og frisør til den store dag :cheerleader3:

Havde spurgt frisøren i byen hvad hun skulle ha for opsætning - dette ville hun have 700kr for :shooter: Synes det var mange penge når min hår ikke er særlig langt...

Så besluttede mig for at kigge efter en anden..

Iforgårs fandt jeg så en kosmetolog der også er uddannet frisør, så det var jo bare super :cheerleader3: Og her er prisen for brude make-up, håropsætning og prøve fra 550 kr - kan være det ender u 750 kr men det er stadig billig :cheerleader3:

Skal om til hende på tirsdag og snakke om håropsætning og så klipper hun ogsp lige mine spidser.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så er der kun 5 måneder til vores store dag :loveboard:

Synes godt nok tiden flyver afsted... Og det bedste er at vi kun mangler at høre fra 8 om de kommer eller ej :cheerleader3::cheerleader3:

I dag skal vi til Herning og være sammen med min mor og stedfar.. Og omkring kl 14.30 kører h2b og jeg hen til jyskebank boksen for at se musicalen We will rock you :cheerleader3:

Så den da jeg var i london i 2006, så glæder mig vildt meget til at se den igen :cheerleader3: Og så sammen med min skønne h2b :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en sød historie Mia - vidste slet ikke at i havde mødt hinanden på den måde

:cheerleader3:

ang din kjole så synes jeg faktisk at den er pænest med stropper :-)

Forresten, er jo nysgerrig - men hvad ligger jeres budget i ca??

0

Del dette indlæg

Sikke en sød historie Mia - vidste slet ikke at i havde mødt hinanden på den måde

:cheerleader3:

ang din kjole så synes jeg faktisk at den er pænest med stropper :-)

Forresten, er jo nysgerrig - men hvad ligger jeres budget i ca??

Mange tak Marianne :loveboard:

Kan ikke selv helt finde ud af det, så håber jeg bliver klogere når jeg skal prøve den igen...

Vores bryllupsbudget ligger på 65.000 - Men tror vi ender på 55...

0

Del dette indlæg

Menuen

Igår var vi oppe og snakke med Sallingsund Færgekro og se lokalerne.. :cheerleader3:

Vi får 2 lokaler hvor der til den nederste hører en terasse med...

Når vi ankommer efter vielsen er det i den nederste der bliver serveret kaffe og kransekage - og tillader vejret det er det selvfølgelig udenfor det foregår :thumbsupsmileyanim: Det er også i det nederste lokale der bliver sat gavebord op og der vi danser brudevals :cheerleader3:

Vi har besluttet at det skal være buffet hele vejen igennem :cheerleader3:

Kl.17.00 : Velkomstdrink : 1 glas mousserende vin.

Forret:

Roser af røget laks med marinerede urter. Pesto-dressing.

Kroens fisketerrine. Garneres med rejer og rogn. Krydderurtedressing.

Fjerkræterrine. Serveres med syltede nødder og sauce Cumberland.

Tynde skiver af røget dyrekølle. Serveres med fennikelsalat og tomatsalsa.

Hovedret:

Helstegt oksefilet. Serveres med 2 specialsalater + dressinger, kartoffelkage Anna samt kraftig skysauce.

Små mørbradboeuffer af svinemørbrad i champignons a la creme. Smørristede kartofler.

Dessert:

Ostebræt med 3 specialoste + tilbehør.

Chokoladekage i lag med chokolade-ganache.

Frisk frugtsalat.

Hjemmebagt brød & smør.

Hertil serveres vore selskabsvine ad libitum under middagen – eller andre drikkevarer efter ønske (øl, vand og lignende).

Kaffe & te.

Efter brudevals : Hjemmelavet bryllupskage i lag (Jordbærmousse og chokolade)

Natmad :

Oste- & pølsebord med tilbehør.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer