f-you-say-so

Hvornår starter man

11 posts in this topic

Den allerførste planlægning? Hvad er det allerførste man gør ? næstefter at finde en dato selvfølgelig og hvor lang tid inden den store dag? :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Reservere kirke og feststed. :thumbsupsmileyanim: Hvis det ikke er et kirkebryllup må det være at finde ud af hvordan det så skal gøres og få styr på det. :loveboard:

0

Yes. Enig med ovenstående. Book vielsessted og feststed.

Dernæst evt. STD-kort så folk kan sætte dagen af :thumbsupsmileyanim:

0

Og gør det bare så tidligt som muligt. :thumbsupsmileyanim: Når man kender datoen og ved hvor man vil have det hele skal ske, kan man lige så godt booke/reservere så tidligt det er muligt. Nogle kirker, restauranter osv., har dog grænser for hvor tidligt man kan reservere, men det er jo bare at ringe og forhøre sig. :loveboard:

0

Annonce ♥

Vi snakker om efteråret 2012 .. Det afhænger desværre af kommunen da jeg skal i fleksjob men de ved ikke hvornår.. Er på kontanthjælp så derfor kan vi ikke gøre det endnu og det irritere mig da jeg brænder for at gå i gang med planlægningen :thumbsupsmileyanim:

0

Og gør det bare så tidligt som muligt. :thumbsupsmileyanim: Når man kender datoen og ved hvor man vil have det hele skal ske, kan man lige så godt booke/reservere så tidligt det er muligt. Nogle kirker, restauranter osv., har dog grænser for hvor tidligt man kan reservere, men det er jo bare at ringe og forhøre sig. :loveboard:

Enig og det kan undre meget at man har disse grænser. Udover feststed og kirke kan man så overveje og evt. booke andre ting som involverer eksterne parter, eksempelvis fotograf, musik m.v. så er rammerne om festen ligesom på plads og man kan benytte den efterfølgende planlægningsperiode til de mere detaljerede ting i forbindelse med dagen.

0

Hvis du spørger mig, så plejer jeg at sige "start med de 4 store": kirke-feststed-musik-fotograf...

Når de fire ligger fast, så er de store rammer på plads. Derefter kan du gå videre til "detalje-niveauet". :)

0

Jeg går lidt mod strømmen og siger gæsteliste... Eller ihvertfald en cirka liste.

Det er jo lidt vigtigt at vide om I ønsker 20 eller 150 mennesker mht til feststed og udsendelse af evt STD.

Desuden er gæstelisten for mig det der har været sværeste... So far

0

Annonce ♥

Vi skal giftes i august næste år og jeg er så småt igang med planlægningen :)

0

Vi skal giftes i august næste år og jeg er så småt igang med planlægningen :)

jubiii det skal vi også, på samme dag endda :bearhug:

0

jubii det skal vi også, på samme dag endda :)

Weee :bearhug:

0