Max&Kate

Bryllup på Fyn

14 indlæg i dette emne

Min dejlige forloved og jeg har kun været forlovet i 1 uge og jeg er allerede dybt forvirret og valg af location til festen, jeg er fra Århus og han er fra Odensen men eftersom vi bor i Odensen er vi temmelig sikker på festen skal holdes på fyn gerne i nærheden af Odense. Vil derfor høre om der er nogen som har kender/kan anbefale et godt sted at holde bryllup? Der må helst ikke være for meget "selskabs lokale" over det da det gerne må være lidt lækkert, vi har overveje Harridslevgaard slot men det er jo i den "dyre" ende og da der også er et liv efter bryllupet vil vi gerne se må nogle lidt billigere modeller ;)

Håber der er nogen der ude som kan hjælpe :loveboard:

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det står mig ikke helt klart om det I søger er en færdig løsning med menu etc. eller blot lokalerne men et par gode bud kunne være Birch & Conrad eller Skovbakken Zoo i Odense. (sidstnævnte har dog den ulempe at man skal være ude kl. 1.00)

0

Del dette indlæg

Vi leder primært efter en færdig løsning :) vi har også kigget på zoo men viste dog ikke at man allerede skulle være ude kl 01. Puha synes der er mange beslutninger der skal tages - er en anelses bange for at tage en forkert beslutning.

0

Del dette indlæg

Jeg vil foreslå dig at se på Allegaarden i Marslev, hvis I er interesserede i at lave noget af det selv: http://www.dansommer.dk/p/E2008

Livica

Mange tak vil jeg straks kigge på :)

Hvordan fungere det leje man bare stedet (ligesom man lejer et sommerhus) også selv finder folk der kan klare mad osv? Synes nemlig det ser rigtig lækkert ud :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er jo en masse dejlige steder omkring Middelfart og Assens som er vidunderlige...

Gider ikke lige Linke så du må google dem jeg lister op (sorry er dovn lige nu)

Comwell, Trinity, Severin Kursuscenter, Middelfart Kursuscenter, Restaurant bryggen, Middelfart Golf, Fænøsund restaurant, Kongebrogaarden, Hindsgavl Slot, blommenslyst kro.

det var lige hvad jeg kunne komme på.

0

Del dette indlæg

Middelfart Kursuscenter er jo vores stamsted. Forstået på den måde at vi spiller til stort set alle deres firmafester og også flere flester for kunder på stedet. Skal faktisk derover igen til april. I samme forbindelse har vi lejet hytter derovre flere gang og der taler vi om en suveræn standard. Men det er et feriested og vi taler altså ikke om slotslige, rustikke forhold ol. som du umiddelbart efterlyser.

Du må ikke hænge mig op på det med kl. 1.00 og Skovbakken Zoo men vi har aldrig oplevet andet. Der skal jeg faktisk over i næste måned (sidste gang blev værten så imponeret over min ene laser der kan gør det ud for en spejlkugle at han bestilte 2 stk. om mandagen til sit udendørs karpe-bassin) :)

Blommenslyst Kro skulle også være helt i top men de jobs vi har haft derovre er spillet af nogle af de andre.

Hvad med Valdemar Slot ?

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Hej

Vi kommer også fra Odense og valgte at holde vores bryllup på Langeland - på Skrøbelev Gods.

Det kan jeg desværre ikke anbefale. Det blev ikke helt den dag, jeg havde ønsket mig.

Og forventningens glæde blev også ødelagt af en utrolig hård tone fra stedet inden og brudte aftaler.

Har hørt godt om den tidligere omtalte Allegården.

Eller hvis brylluppet ikke er så stort, så er Faldsled Vandrerhjem også et rigtig romantisk sted at holde bryllup.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal holde den i Fangel forsamlingshus vi har været ude og set stedet og det er bare så hyggeligt derude for os var det lige stedet. jeg kiggede på allegården i dag men er det et sted hvor du skal stå for alt eller

0

Del dette indlæg

Min dejlige forloved og jeg har kun været forlovet i 1 uge og jeg er allerede dybt forvirret og valg af location til festen, jeg er fra Århus og han er fra Odensen men eftersom vi bor i Odensen er vi temmelig sikker på festen skal holdes på fyn gerne i nærheden af Odense. Vil derfor høre om der er nogen som har kender/kan anbefale et godt sted at holde bryllup? Der må helst ikke være for meget "selskabs lokale" over det da det gerne må være lidt lækkert, vi har overveje Harridslevgaard slot men det er jo i den "dyre" ende og da der også er et liv efter bryllupet vil vi gerne se må nogle lidt billigere modeller ;)

Håber der er nogen der ude som kan hjælpe :o

:)

Vi holdt vores bryllup sidste sommer, på Fjelsted skovkro, det var super hyggeligt og ikke så dyrt, 600 kr pr kuvert, incl fri bar vin ad l. og natnad. Stedet ser måske ikke så hyggeligt ud fra vej siden, men vores festlokale lå lige ud til en lille sø, det var rigtig dejligt.

Vh Tina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer