bryllupsbanditten

Toastmaster

13 posts in this topic

Hej Piger...

Ja som jeg har skrevet i min planlægning har vores 1. valg af toastmaster takket nej til rollen grundet for meget arbejde til han kunne overskue det... Men da vi i tidernes morgen spurgte ham var det bare sådan ganske almindeligt...

Nu har vi så gransket vores hjerner lidt og kommet frem til vi vil spørge vores svigerinde som betyder meget for os om hun har lyst... Hun er frisk og fyrrig men har alligevel plien og dominansen til at kunne sådan en ting. Meen det ville betyde meget for os hvis vi på en eller anden måde kunne spørge på en anderledes måde... et digt eller andet?

HVordan har i andre gjort eller har i forslag jeg må høre?

0

Annonce ♥

Vi har valgt min onkel. Vi gjorde ikke noget specielt. Vi spurgte ham bare. :)

I kunne evt. købe et båthorn eller en klokke (som nogle har til deres toastmaster) og så skrive et digt eller brev og spørger om hun har lyst til det :loveboard:

0

Har købt klokken og tænkte også et digt...

Synes bare jeg har set en gammel tråd med et toastmaster digt, kan bare ikke finde det...

0

Mon det er dette?

En klokken der højt ringe kan

Det er noget der kræver en rigtig mand

Men som toastmaster en klokke man da skal have

For med klokken man en masse larm kan lave

Så den hyggelige snak om bordet daler

Når det er tid til at holde taler

Der vil nok også komme sange

Derfor skal man at slå med klokken, ikke skal være bange

For når klokken så smuk klinger

Gæsterne deres indslag/budskab bringer

En toastmasterklokke der styrer alle løjer

Så der ikke kommer ”farlige” optøjer

Så lad os høre dens klang

Der siger ding dang...

0

Annonce ♥

Så skal man nok skrive en rigtig quinde i stedet :)

0

Vi spurgte min onkel som vi er ret tætte på.. et vil sige min htb gjorde- de har begge sådan en lun jysk humor.. så han gav ham en gave indeholdende et toastbrød.. hvilket min onkel jo ikke forstod alverden af også spurgte min htb ham om han ville være vore toastmaster...

En lidt anderledes måde- man skulle måske have været der- men det var ret underholdende..

0

Vi spurgte min onkel som vi er ret tætte på.. et vil sige min htb gjorde- de har begge sådan en lun jysk humor.. så han gav ham en gave indeholdende et toastbrød.. hvilket min onkel jo ikke forstod alverden af også spurgte min htb ham om han ville være vore toastmaster...

En lidt anderledes måde- man skulle måske have været der- men det var ret underholdende..

Hahah Ja den var god, meeeeen tror bare hun vil glo temmelig åndsvagt på mig hvis hun fik sådan en pakke... Hun er lidt "finere" på den hvis man kan sige det :)

0

Mon det er dette?

En klokken der højt ringe kan

Det er noget der kræver en rigtig mand

Men som toastmaster en klokke man da skal have

For med klokken man en masse larm kan lave

Så den hyggelige snak om bordet daler

Når det er tid til at holde taler

Der vil nok også komme sange

Derfor skal man at slå med klokken, ikke skal være bange

For når klokken så smuk klinger

Gæsterne deres indslag/budskab bringer

En toastmasterklokke der styrer alle løjer

Så der ikke kommer ”farlige” optøjer

Så lad os høre dens klang

Der siger ding dang...

Synes den er god... men nok ikke helt lige det jeg søger.... Gud hvor er jeg utilfredsstillende :) Sorry... men ellers meget godt digt :loveboard:

0

Annonce ♥

Vil da gerne lige følge med her. :)

På hvilket grundlag har i valgt jeres toastmaster? ved ikke rigtig hvem vi skal vælge. overvejer min kærestes forlover (hans lillebror) men han er kun 17 år på nuværende tidspunkt og frygter lidt at han bare ville rode rundt i det.

0

På hvilket grundlag har i valgt jeres toastmaster? ved ikke rigtig hvem vi skal vælge. overvejer min kærestes forlover (hans lillebror) men han er kun 17 år på nuværende tidspunkt og frygter lidt at han bare ville rode rundt i det.

Altså nu er vi jo ude i 2. runde af valg af toastmaster... Og ja jeg går nok lidt op i det, da jeg godt kan lide der er styr på tingene og at jeg ikke brhøver at være nervøs og slet ikke på min store dag!!!

Men begge valg er baseret udfra at de er modne, har prøvet at stå foran mange mennesker og trives med det, har styr på tingene og er utrolig struktureret når de får en opgave.

Derefter havde vi jo så valgt min onkel som er lidt længere ude i familien da jeg ikke følte vi ville lægge en dæmper på nærmeste familie ved at pådrage dem den rolle.

Meeen nu har vi jo så valgt vores svigerinde som vi skal spørge i morgen og er kommet frem til at hun vil kunne formå at hygge sig og samtidig styre aftenen af...

Håber det hjalp lidt...

Meeeen nu nævner du i vil bruge en på 17 og det må jeg indrømme at det turde jeg så ikke.... som du selv siger du er bange for at han roder rundt i det og det tror jeg lige netop en dreng på 17 år vil... han skal dælme være af noget af en støbning.

Har du ikke noget moster/faster eller onkel noget der evt kunne være aktuelt. Det beøver jo ikke være en der kender jeg 100 procent hvis man kan sige det....

0

Altså nu er vi jo ude i 2. runde af valg af toastmaster... Og ja jeg går nok lidt op i det, da jeg godt kan lide der er styr på tingene og at jeg ikke brhøver at være nervøs og slet ikke på min store dag!!!

Men begge valg er baseret udfra at de er modne, har prøvet at stå foran mange mennesker og trives med det, har styr på tingene og er utrolig struktureret når de får en opgave.

Derefter havde vi jo så valgt min onkel som er lidt længere ude i familien da jeg ikke følte vi ville lægge en dæmper på nærmeste familie ved at pådrage dem den rolle.

Meeen nu har vi jo så valgt vores svigerinde som vi skal spørge i morgen og er kommet frem til at hun vil kunne formå at hygge sig og samtidig styre aftenen af...

Håber det hjalp lidt...

Meeeen nu nævner du i vil bruge en på 17 og det må jeg indrømme at det turde jeg så ikke.... som du selv siger du er bange for at han roder rundt i det og det tror jeg lige netop en dreng på 17 år vil... han skal dælme være af noget af en støbning.

Har du ikke noget moster/faster eller onkel noget der evt kunne være aktuelt. Det beøver jo ikke være en der kender jeg 100 procent hvis man kan sige det....

Overvejer også om man måske ku tage min onkel eller sådan noget, men han har alligevel kun mødt min kæreste 2-3 gange. Ville jo egentlig helst ha en som kendte os begge godt, men så sku det jo være en forældre eller bedsteforældre, og bliver måske lidt mærkeligt, de har nok andet og tænke på den dag.

Men nu må vi se har tid endnu. :loveboard:

Er først om 2½ år så kan jo være min svorger når at blive mere moden :) ku man jo håbe.

0

Vi har ikke spurgt ham vi gerne vil have til at være toastmaster endnu, men tror da bare planer er at spørge ham ligeud om han kunne tænke sig at være toastmaster til vores bryllup (og så håbe han siger ja selvfølgelig hehe)

0

Annonce ♥

[

Det ved jeg da ikke. Der er flere 13 og 15 årige som tager ud og agerer Dj's til bryllupsfester og er rigtig gode til det - hvis man spørger dem selv :)

"Spøg" til side. Det kræver selvfølgelig at vedkommender er moden og "følger med" og vis han ellers kan formå at sammensætte talerne sådan at talerrækkefølgen overholdes (der kan han jo få hjælp inden) hvorfor så ikke. Der er ingen tvivl om at han formentlig vil gå op i opgaven med liv og sjæl og de lidt ældre vilformentlig syntes at det er et brud med den traditionelle rolle og et friskt pust. Så hvorfor ikke.

0