Den høje brud

Os der venter på kjole fra østen 2011

752 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Den er SÅ smuk den kjole! :loveboard:

Og synes virkelig den ser ud til at være rigtig flatterende for en str. 54.. Og billedet af den bagfra - WAUW! Elsker den der snørreryg og det lækre tyl der kommer ud forneden.. Virkelig smuk! Glæder mig næsten ligeså meget som dig til at se den! Hahah.. :D

Håber at alle der venter på kjole fra Østen husker at smide et billede ind af kjolen når den kommer.. :)

Det er 25 dage siden jeg bestilte min kjole.. Ihhh jeg glæder mig!

$(KGrHqQOKnEE4LlN,)Q!BODKWVgj2!~~0_12.JPG

:heart::heart::heart::heart::heart::heart:

0

Del dette indlæg

:biggrin:

Den er SÅ smuk den kjole! :loveboard:

Og synes virkelig den ser ud til at være rigtig flatterende for en str. 54.. Og billedet af den bagfra - WAUW! Elsker den der snørreryg og det lækre tyl der kommer ud forneden.. Virkelig smuk! Glæder mig næsten ligeså meget som dig til at se den! Hahah.. :D

Håber at alle der venter på kjole fra Østen husker at smide et billede ind af kjolen når den kommer.. :)

Det er 25 dage siden jeg bestilte min kjole.. Ihhh jeg glæder mig!

$(KGrHqQOKnEE4LlN,)Q!BODKWVgj2!~~0_12.JPG

:heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Er også bare uendeligt spændt på din kjole!!! :cheerleader3: 25 dage? Uhaaa, mon den snart er hos dig så?!! :loveshower:

Glæder mig uendeligt meget til at se dig i den og ja, jeg er jo også vild med din prinsessedrøm! Du kan tro jeg også er mega giga spændt på når din kommer hjem... Håber på billeder med det samme den er inden for døren... :biggrin:

Jeg skal i hvert fald nok huske at smide et billede ind når det er, men hvor længe mon det tager... :bunny_4:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tro desværre der går noget tid endnu, sælgeren skrev at der var fremstillingstid på 4-6 uger - og så kunne leveringstiden være op til 30 dage :/ Aner ikke om der er noget realistisk hold i de tider eller om det bare er standard.. Har fået meget hjem fra Kina på det sidste hvor de har haft skrevet at leveringstiden var 25-30dage men der er kun gået 5-7dage såååå.. Jeg er fortrøstningsfuld.. ;) Utroligt at man kan glæde sig så meget til noget stof.. Haha..

Jeg lover at ligge billeder op af kjolen.. En ting er jo hvordan den ser ud på et modelbillede

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Sikke en flot kjole

Smuk kjole :thumbsupsmileyanim:

Ihaaa, ja ikke? :thumbsupsmileyanim: NU håber jeg bare at den kan leve bare en smule op til billeder...

I skal næsten også lige se den bagfra, ja for jeg er sååå forelsket i den... :loveshower:

SUUUUUPER skøn kjole thumbsupsmileyanim.gifthumbsupsmileyanim.gifthumbsupsmileyanim.gifthumbsupsmileyanim.gif

post-52754-0-61989600-1311956785.jpg

:loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Sikke en flot kjole

Smuk kjole :thumbsupsmileyanim:

Ihaaa, ja ikke? :thumbsupsmileyanim: NU håber jeg bare at den kan leve bare en smule op til billeder...

I skal næsten også lige se den bagfra, ja for jeg er sååå forelsket i den... :loveshower:

post-52754-0-61989600-1311956785.jpg

:loveboard:

SUUUUUPER skøn kjolethumbsupsmileyanim.gifthumbsupsmileyanim.gifthumbsupsmileyanim.gifthumbsupsmileyanim.gifthumbsupsmileyanim.gif

1

Del dette indlæg

Hej Alle

Jeg er ude i at bestille en kjole fra nettet. Har forelsket mig i en kjole fra Blue by enzoani. Kjolen koster 12000 kr. og har set den på en af kina hjemmesiderne. Skulle ha været gift 7/7-12 men vi har nu rykket bryllupet til 12/11-1 så jeg har pludselig travlt med at finde en kjole. Det kniber med at kunne nå at få original kjolen hjem til tiden der er min. 3 måneder leveringstid. Og egentlig syntes jeg også den er dyr.

Så hvis nogen har nogle gode erfaringer med hjemmesider hvor man kan bestille kjolen, så giv mig endelig nogle tips:-)

Håber i kan hjælpe;-)

0

Del dette indlæg

Hej Alle

Jeg er ude i at bestille en kjole fra nettet. Har forelsket mig i en kjole fra Blue by enzoani. Kjolen koster 12000 kr. og har set den på en af kina hjemmesiderne. Skulle ha været gift 7/7-12 men vi har nu rykket bryllupet til 12/11-1 så jeg har pludselig travlt med at finde en kjole. Det kniber med at kunne nå at få original kjolen hjem til tiden der er min. 3 måneder leveringstid. Og egentlig syntes jeg også den er dyr.

Så hvis nogen har nogle gode erfaringer med hjemmesider hvor man kan bestille kjolen, så giv mig endelig nogle tips:-)

Håber i kan hjælpe;-)

kan være du kan finde den her www.**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** der har jeg bestilt min og de var rigtig søde!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg overvejer lidt at bestille en kjole fra Kina, så jeg kigger lidt med i tråden her. Skal dog først lige ud og prøve lidt, så jeg kan se hvilke typer der klæder mig :) Jeg har en ide om noget med blonder, men det er jo ikke sikkert det lige er dét :unsure:

0

Del dette indlæg

Jeg har fået prøvet og taget billeder af min Kina kjole som jeg fik hjem for ca. 4 uger siden cheerleader3.gif og så kom jeg sørme lige til at købe slør sammen med min moaaar cheerleader3.gif billeder i min planlægning loveshower.gif

0

Del dette indlæg

Jeg har fået prøvet og taget billeder af min Kina kjole som jeg fik hjem for ca. 4 uger siden cheerleader3.gif og så kom jeg sørme lige til at købe slør sammen med min moaaar cheerleader3.gif billeder i min planlægning loveshower.gif

Hvor er den bare flot! Og hvor ser du godt ud i den :cheerleader3:

Må jeg spørge hvilket firma den er købt ved?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er den bare flot! Og hvor ser du godt ud i den :cheerleader3:

Må jeg spørge hvilket firma den er købt ved?

Tusind tak, skal nok lige smide et billede her ind i tråden

Ja det må du da. JEg var inde så www.ioffer.dk søgte kjolen og så kom der faktisk kun en sælger frem.. men de er super søde og Du kan spørge om alt det du vil, bare lige oprette dig der inde, så er DEt meget nemmere, håber du finder noget ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg prøvet min smukke smukke kjole, og jeg ææælsker den! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

I skal da ikke snydes for billeder:

Forfra og Bagfra:

post-35532-0-60753800-1313162742.jpg post-35532-0-18749500-1313162749.jpg

Fra siden og et billede lidt tættere på af det broderi der er bagpå:

post-35532-0-31585200-1313162755.jpg post-35532-0-39670200-1313162765.jpg

Den er ikke helt færdig. Den skal lige strammes op i stropperne, så den ikke stikker sådan ud ved brysterne og så skal den nok måske også lægges op, er ikke helt sikker på det endnu da den er prøvet med bare tæer da jeg ikke har købt sko endnu :rolleyes:

2

Del dette indlæg

Så har jeg prøvet min smukke smukke kjole, og jeg ææælsker den! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Forfra og Bagfra:

Den er ikke helt færdig. Den skal lige strammes op i stropperne, så den ikke stikker sådan ud ved brysterne og så skal den nok måske også lægges op, er ikke helt sikker på det endnu da den er prøvet med bare tæer da jeg ikke har købt sko endnu :rolleyes:

Ihaaaa, hvor er den dog bare SMUK!!! :loveshower: Den fremhæver da bare alle de gode steder og sidder da bare som den skal! :thumbsupsmileyanim: Hvor har du bestilt den henne? Har du et billede af den på modellen? Og hvad gav du for den? Når nu den ikke blev taget i tolden... :cheerleader3: Du bliver da bare SÅ utroligt smuk på jeres store dag! :loveshower: Og jeg tror forresten at jeg ville ha' et skørt indenunder, for så skaber den en endnu bedre talje, du ved: du går ud ved brystet, ind i taljen og igen ud i hoften... Jeg sys ofte at brudekjole kan gå op og ned, uden at hjælpen bruden, hvis man ikke har skørt på... Giver det mening? :balloons:

0

Del dette indlæg

Forfra og Bagfra:

Ihaaaa, hvor er den dog bare SMUK!!! :loveshower: Den fremhæver da bare alle de gode steder og sidder da bare som den skal! :thumbsupsmileyanim: Hvor har du bestilt den henne? Har du et billede af den på modellen? Og hvad gav du for den? Når nu den ikke blev taget i tolden... :cheerleader3: Du bliver da bare SÅ utroligt smuk på jeres store dag! :loveshower: Og jeg tror forresten at jeg ville ha' et skørt indenunder, for så skaber den en endnu bedre talje, du ved: du går ud ved brystet, ind i taljen og igen ud i hoften... Jeg sys ofte at brudekjole kan gå op og ned, uden at hjælpen bruden, hvis man ikke har skørt på... Giver det mening? :balloons:

Ja, den er super smuk :loveshower:

Den er købt hos MiIIy Bridal, og med fragt endte den i lige under 2000 kr, og er meget imponeret over kvaliteten af stoffet og hvor pænt perlebroderiet er :cheerleader3:

Ja jeg tror også jeg skal have noget skørt under, men det skal helst ikke være alt for voldsomt men lidt skal der da være :)

0

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer