Den høje brud

Os der venter på kjole fra østen 2011

752 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvis du søger en til at sy din mands tøj har jeg købt fra en jeg kan anbefale vi gav 95 pund inkl fragt for den og de har super service

Hold da op det var billigt! Har du et billede vi vi se? Jeg er meget interesseret! Hvis ikke det på postes her er du meget velkommen til at skrive til mig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke lige noget billede af sættet på da jeg kun har set det på kort.

Men det er den her sælger og han har pt 15% rabat på sættet http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150424795498&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke lige noget billede af sættet på da jeg kun har set det på kort.

Men det er den her sælger og han har pt 15% rabat på sættet http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150424795498&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Det ser super godt ud :) den skrædder har jeg lige gemt som bogmærke! Mange tak :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melbæk: man får sjældent hvad man ser... Ikke nødvendigvis skidt, bare man er opmærksom på hvad der kan laves til sp billige priser og hvad der ikke kan.

Det var det jeg tænkte.. Så syer jeg den bare selv :wink:

Tak for svar :bearhug:

Det lyder som en god plan - så er du i hvert fald på den sikre side! Og med hensyn til ebay så kan man jo både være heldig og uheldig, nu er du i hvert fald herre over situationen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha, nu har jeg bestilt 2 kjoler. :unsure:

Det er fra "lys-i-kassen" ved ikke om det er den der LB i snakker om.

Jeg er lidt spændt på hvordan og hvorledes, har selv taget målene med lidt hjælp fra kæresten.

Og i slutningen af juni rejser jeg en måned til Grønland for at arbejde, vi kommer hjem kort før vi rejser afsted for at blive gift, så det bliver lidt spændende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle!

Dejligt med en ny "kjole fra østen 2011"-tråd, jeg var lige ved at få firkantede øjne af den gamle! :blink:

Jeg har også bestilt min første kjole på nettet og går og venter! Jeg vandt sidste år et gavekort på ***Udelukket fra Bryllupsklar*** på 1000 kr, og den 10. april havde de - 25% på alle varer.. Også bestillingskjoler! Så jeg var smart og bestilte en brudekjole om kom af med 650 kr.!

Jeg er overbevist om at ***Udelukket fra Bryllupsklar*** også bestiller deres kjoler hjem fra en skrædder i Kina, ud fra billederne at bedømme(og priserne ikke mindst).

Jeg tog målene selv, da jeg bestilte kjolen impulsivt. Så jeg ser frem til kjolen med forbehold. Men hvis ikke den lige er mig, har jeg tænkt på at jeg genre vil bestille en anden kjole fra en kinaskrædder på ebay med mål taget af en professionel (og så bestiller jeg også kjolen senere, da jeg stadig ønsker at tabe mig inden den store dag).

Min mor vil også have bestilt en kjole til sig selv til bryllupsfesten, og min H2B skal også have noget fra en kinaskrædder tænker jeg.

Men jeg har som sagt aldrig bestilt en skræddersyet kjole over nettet før, så jeg følger lige med i denne tråd, for gode råd! :thanks:

Smart måde at skrive det på Miss-Lena :rolleyes: Ja, mit blev jo så også udelukket, Det viste jeg ikke at det ville blive.. Men jeg bestilte fra c orsagen.dk :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Uha så har jeg fået track and trace - der virker ;-) Kjolen er i transit ( hvad der så betyder...) men der er trods alt noget på vej :cheerleader3:

Så er den kommet til Frankfurt..... er godt nok spændt!

Og til Kolding - i morgen skal jeg ind til Skat og betale - så bliver kjolen frigivet, mon ikke den kommer først i næste uge.... Uha jeg er godt nok spændt på om det er en kjole der kan bruges der kommer frem....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

Så må jeg lige komme med en opdatering i Kina-kjole tråden...

Jeg havde bestilt to forskellige kjoler ved LB. Da jeg bestilte dem spurgte jeg dem udtrykkeligt, om jeg kunne nå at få kjolerne leveret til mig i Singapore senest den 25. april, og det var slet ikke et problem!

Men.... Som man jo nok kan regne ud har kineserne lidt en evne til at sige ja til ALT for at sælge noget, og jeg fik da heller ikke mine kjoler den 25. april. Da jeg skrev og spurgte til dem, fik jeg at vide, at de ikke helt var klar endnu, men at jeg bare skulle give dem en deadline. Så gave jeg dem 4 dage ekstra, selv om jeg da godt vidste, at det nok heller ikke ville holde... Jeg fik så beskeden, at de ville blive sendt den 29/4. Okay, stadig nogenlunde tid... Men... De blev heller ikke sendt der, og jeg skrev og skrev og skrev og ringede 3 gange :angry: På det her tidspunkt var jeg ved at være godt gal og bange for om der overhovedet ville komme kjoler ud af hele historien. Tilfældigvis var jeg på besøg på mit tidligere arbejde den dag, og en af mine kollegaer foreslog, at jeg skulle få en af de kinesiske piger til at ringe til dem :super: Det var helt klart højdepunktet i kjole-sagen, mens hun snakkede med dem simultan-tolkede en af de andre piger, og jeg skal love for at hun gav dem tørt på: "sådan kan man ikke køre en forretning, skal jeg komme og lære jeg hvordan man styrer en forretning" og "hvad nu hvis vi skulle have brugt de kjoler i morgen, man kan jo slet ikke stole på Jer!" Det lyder måske lidt strengt, men jeg nød det meget! Det kan simpelthen ikke passe, at man ikke kan få et reelt svar ud af dem medmindre man taler flydende mandarin.

Jeg var rigtig glad for at vide, at mine kjoler var på vej, og jeg kunne følge dem via trackingnummer, dog skulle jeg gerne lige have fat i shipping-firmaet for at arrangere afleveringen, men deres hjemmeside var kinesisk og telefonnummeret derpå forkert. Nu blev jeg så endnu mere bekymret for var det bare en fusker-side eller... :( Heldigvis har min kæreste en kollega i shipping-branchen i Shanghai og han fik langt om længe fat på et kontakt-nummer til dem der håndterede pakken i Singapore :-) Og langt om længe den 10. maj (1 måned og 1 dag før brylluppet) fik jeg endelig mine kjoler.

Jeg havde bestilt to, og den ene viste sig at være meget skinnende, så den blev droppet. Den anden var en chiffon-sag i stil med den Malouski også havde bestilt. Af uforklarlige årsager havde de valgt at sy ikke et men to lag ækel tyl ind under den. Det gjorde kjolen helt hæslig, så jeg skyndte mig at finde en saks og få pillet det af. Derefter var kjolen faktisk helt fin :-) Den er godt nok alt for lang og har lidt mange lag i skørtet, men det er der jo heldigvis råd for. Så nu har jeg sendt den ned til en skrædder som lægger den op og fjerner et lag for-stof, og så har jeg endelig endelig langt om længe en kjole :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Min konklusion er, at hvis man bestiller ved LB skal man vide, at et ja ikke nødvendigvis betyder ja, og så skal man sørge for at have god tid, tålmodighed og evt. en kinesisk tolk :rolleyes:

Anyway, nu bliver det ikke bar mås og slør men en rigtig fin kjole i stedet :biggrin:

Trine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh uh uh uh uh nu er min kjole på vej hjem. Den er sendt d. 13/5 og idag d. 15/5 er den videresendt fra Shanghai....... uuuuuh sommerfuglene har gjort sit indtog :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha så har jeg fået track and trace - der virker ;-) Kjolen er i transit ( hvad der så betyder...) men der er trods alt noget på vej :cheerleader3:

Så er den kommet til Frankfurt..... er godt nok spændt!

Og til Kolding - i morgen skal jeg ind til Skat og betale - så bliver kjolen frigivet, mon ikke den kommer først i næste uge.... Uha jeg er godt nok spændt på om det er en kjole der kan bruges der kommer frem....

Så er den kommet, er meget bedre end jeg turde håbe på :cheerleader3: lige et par billeder hvor jeg lige har pakket den op, så den er godt krøllet...

post-45015-0-77749700-1305580097.jpg

post-45015-0-23538700-1305580113.jpg

post-45015-0-41649600-1305580125.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥


Annoncer