Meggers

Amalies verden

54 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jaaa, selvfølgelig skal jeg se det :balloon:

Hvem ved, måske vi ser hende herinde :thumbsupsmileyanim:

Haha måske :) Jeg bliver bare ved med at tænke "Aaaaarh, det er da bare noget I siger for sjov, er det ikke?". Jeg ved ikke hvorfor... Tror bare jeg har svært ved at forestille mig Amalie som værende KONE. :tunge:

0

Del dette indlæg

Har aldrig set det eller Paradise Hotel. Men synes da de er et skønt par. Ja ja, hun kører et naiv blondine show, men det betyder i mine øjne ikke at hun er overfladisk på følelsesfronten.

Jeg ville gerne snakke bryllup med hende. På trods af vi er MEGET forskellige og hun måske kunne give mig pip, tror jeg vi har meget til fælles på bryllupsfronten (så bl.a. Hun prøvede en Gudnitz tyl kjole ;) )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sidder hvertfald klar i aften når det kommer!!! :cheerleader3:

Jeg synes Amalie er formidabel underholdning. Hvis der så kommer noget bryllup ind over er det da bare endnu bedre. Som jeg forstår det kommer bryllup på tale fordi Peter kører galt på sin motorcykel. Jeg tror de er rigtig glade for hinanden, men jeg vil ikke umiddelbart mene Amalie er moden nok. Men nu må vi se hvad der sker! JEG GLÆDER MIG! :thumbsupsmileyanim: Jeg er virkelig en sucker for den slags! :fløjt:

0

Del dette indlæg

Jeg kan nu også godt lide Amalie (og Peter), jeg synes de er så søde, men det er netop modenheden, som du nævner, Charite, som jeg også er lidt tvivlende overfor...

Jeg skal selvfølgelig passe på mine fordomme, meeeeeeen... Hun er 19 år gammel, realitystjerne, og de har ikke engang været kærester i et år. Jeg tror altså at de har en del "imod sig" i forhold til at få, hvad jeg forstår ved et seriøst ægteskab (men ok, det kan jo være at de definerer ægteskab ud fra nogle helt andre ting, end jeg gør :))

Men jeg skal da også se det, det bliver da spændende at følge med i! :)

0

Del dette indlæg

Jeg synes, hun er så sød :) Ikke så meget over for hendes mor måske :D Men hun er da ret nuttet. Og de virker bare SÅ glade for hinanden. Men nej, moden kan man nok ikke kalde hende, så det er nok en liiiiidt overilet beslutning. Men men, jeg håber da egentlig, at jeg tager fejl smile.gif

I aften kan jeg desværre ikke se, da jeg skal til fødselsdag hos mine niecer, som fylder 1 år :) (cheerleader3.gif). Men regner stærkt med at fange genudsendelsen i weekenden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

måske er amilie lidt umoden, men efter min mening er moren da meget værre. amalie er trods alt "kun" 19... men er spændt på at se det om det bryllupshalløj passer. med den pengepung de har tror jeg nok der skal blive et overfedt bryllup og spændende at følge med i en planlægning af det. DOG er jeg meget desperate housewives fan så det må jeg altså se og så se det jeg kan nå af amalie bagefter ;)

0

Del dette indlæg

Vi synes herhjemme det er meget underholdende - ja både Amalie og hendes mor.

Har sikkert som flere af Jer nogle fordomme, men det er altså nogle uheldige kommentarer hun kommer med: "udendørs mad"

Ej, hun har mange odds imod sig, men ses det skal det - det giver ihvertfald nogle billige grin.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

måske er amilie lidt umoden, men efter min mening er moren da meget værre.

TAK ! Jeg har aldrig selv decideret set det men min datter følger med i det af og til og så kan det ikke undgås.... Jeg turde ikke skrive det tidligere af frygt for at blive lynchet :unsure: Nu kan jeg så se at jeg ikke er den eneste der krummer tæer. Ingen af dem er tilsyneladende født "med den skarpeste kniv i skuffen" men Amalie er lidt undskyldt med sin alder. Jeg ville dog stadigvæk krumme tæer hvis jeg en dag så min egen datter i sådan en udsendelse, men moderen.....

0

Del dette indlæg

Jeg ser så hverken De Unge Mødre, Paradise Hotel eller Amalies Verden, da jeg ikke bryder mig om konceptet for disse udsendelser: Find nogle, der skiller sig ud fra normen, og lav en TV - serie, så danskerne har noget at tale om, og eventuelt le ad, i frokostpausen dagen efter - undskyld, men det er ikke lige mig

:rolleyes:

Om Amalie og Peter er for umodne til ægteskab, skal jeg ikke kunne bedømme, da jeg kun kender dem fra medierne - og der virker de forelskede, men om de er forelskede nok til ægteskab, må de jo egentlig selv om :biggrin:

Amalies mor synes jeg virker mere medieivrig end datteren, og det virker også som om, hun søger berømmelse gennem datteren - om det er god stil? Klart NEJ efter min mening.

0

Del dette indlæg

Synes det er suveræn underholding, og elskede når de spillede "Peter han kan li' nam nam..." i Paradise... åd det råt og må så sige jeg jo også følger med i Amalies verden...

19 år eller ej, så er man efter min mening nok lige ung nok til et giftemål når de kun har været sammen et år, og jo ikke ligefrem fordi Peter har ytret kærlighed hele tiden.

Men bliver rigtig spændende at høre i aften hvad der ligger bag deres bryllupshints. Dog vil jeg sige at melder hun under fanerne at hun er gravid falder jeg sgu ned af stolen!!! Der sætter jeg spørgsmålstegn om hun kan det...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold nu op Rikke - Du æder det råt :thumbsupsmileyanim: Men nej - Der er næppe nogen som vil binde an med at ansætte moderen hvis de ellers har set eller hørt om udsendelserne.

Griner til dig, Bent

:thumbsupsmileyanim:

Nej, jeg er helt ærlig ikke til den slags realityshows - foretrækker at hygge mig med en god film og kaffekanden inden for rækkevidde :biggrin:

0

Del dette indlæg

Nej, jeg er helt ærlig ikke til den slags realityshows - foretrækker at hygge mig med en god film og kaffekanden inden for rækkevidde :biggrin: [/font][/size][/color][/center]

Det ved jeg: og Morten Korch film :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nej, jeg er helt ærlig ikke til den slags realityshows - foretrækker at hygge mig med en god film og kaffekanden inden for rækkevidde :biggrin: [/font][/size][/color][/center]

Det ved jeg: og Morten Korch film :thumbsupsmileyanim:

Bent, for pokker -HAHA--HAHA-

Grunden til, at jeg er så glad for gamle danske film, er primært at min afdøde far lavede forteksterne til mange af dem - og jeg glæder mig, hver gang jeg ser på skærmen, at der står: "Fortekster: Arne Olsen".

Det er ikke så meget Morten Korch, jeg er vild med, mere de gamle Dirch Passer film :biggrin:

Skal da lige nævne, at Kongekabalen også hører til mine favoritter, ikke mindst fordi Anders W. Bertelsen, Ulf Pilgaard og Søren Pilmark medvirker

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først så må jeg jo hellere indrømme at jeg ikke kan udstå Amalie og jeg synes det er frygteligt at hun har fået så meget tv-tid. Dertil må jeg jo så sige at jeg virkelig har ondt af den stakkels pige, hun er kun blevet "populær" fordi hun er en type vi danskere elsker at hade, og på et eller andet plan så er jeg ret sikker på at Peter kun er sammen med hende fordi hun giver ham tv-tid - let's face it, hvis det ikke var for Amalie var Peter intet i (reality)kendisverdenen, og indtil at hun fik sit eget show og pladekontrakt der gad han hende jo faktisk ikke. Jeg skal ikke kunne sige om min teori passer, men jeg synes bare det virker så overfladisk og påtaget når man skal se hvor forelskede de er.

Jeg har lidt på fornemmelsen at det her bryllup (undskyld men kan simpelthen ikke få mig til at kalde det et ægteskab) er endnu et mediestunt, sikkert ment alvorligt fra hendes side men jeg kan ikke se det som andet end et amerikansk kendisbryllup der holder et års tid også er det det. Det er drømmen om et bryllup hun har, ikke en fornemmelse af hvad det er hun går ind til. Nu er Amalie jo ikke lige frem kendt for at tænke sig om...

Undskyld mit lille sure opstød, men jeg synes virkelig bare det er så plat!

0

Del dette indlæg

http://tvtid.tv2.dk/nytomtv/article.php/id-38014090.html

http://msndk.starlounge.com/index.cfm?objectid=111126

:):):):):):):):):):)

... og som der står havde de kameraholdet med, så vi kommer til at se det hele! :cheerleader3:

Selvom de ikke er de skarpeste, kan jeg nu godt lide dem! :oops:

Så tillykke til Amalie og Peter! :heart:

Redigeret af Tooboo
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer