tiggi

Bryllupsrejse

43 indlæg i dette emne

Vi er stadig i overvejelsesfasen vedr. vores kobberbryllupsrejse, men vi har talt om følgende muligheder med et budget på ca 40.000,-:

1. Luksussommerhus mit den ganzen molevitten ved vores elskede vestkyst aka Blåvand

2. Luksushotel på Gran Canaria eller Tenerife

3. En turné rundt i Storbritannien sommeren 2015 - vi vil først rejse nogle dage efter vores fest, fordi vi gerne vil have et par dage til at nyde vores gaver og kort

Vi har vist også taget vores kobberbryllupsrejse på forskud: Allerede 6 måneder før, rejser vi med vores allerbedste ven, René, til vores højtelskede Naxos Beach Resort i Giardini/Naxos på Sicilien for at fejre min 50 års fødselsdag og vores 12 års bryllupsdag - det bliver en uge fyldt med smil, latter og skønne oplevelser.

Redigeret af mrssicilia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1. Hvornår tager i afsted? lige efter brylluppet, eller nogle uger efter eller først langt senere?

Mandag efter brylluppet tager vi på et ca. 3 dages kroophold.

Den store bryllupsrejse bliver noget senere, men inden for et år efter brylluppet.

2. Hvor rejser i hen? og hvorfor denne destination?

H-2-B står for denne del af planlægningen, og det er en hemmelighed.. Så det ved jeg først når vi skal til at tage afsted.

Tror dog jeg ved (og håber på) at det er

• et land vi ikke før har besøgt
  • uden for Europa
  • Noget andet end charter

3. Hvad er jeres budget på jeres bryllupsrejse?

ca. 5000 til kroophold og 25-30.000 til den store rejse.

Nok excl lommepenge

Redigeret af mellie
0

Del dette indlæg

Vi tager afsted dagen efter, altså om søndagen.

Vi har valgt at tage 14 dage til bornholm sammen med vores piger, vi har lejet en lille hytte og så skal vi bare hygge os sammen som familie. Vi glæder os helt vildt, vi har i mange år gerne ville til bornholm, men er altid andre steder det er blevet til ,men nu skal de være.

Vi tager nok på noget weekendeophold på et andet tidspunkt, bare manden og jeg.

Vi kommer ca af med 7500,- med leje af hytte, to gange bro frem og tilbage og færge frem og tilbage. Og så kommer der jo så mad osv oveni.

0

Del dette indlæg

1. Hvornår tager i afsted? lige efter brylluppet, eller nogle uger efter eller først langt senere?

Vi tager afsted to uger efter brylluppet.

Vi rejser til Kos på et 5 stjernet hotel med halvpension, i en junior suite med egen pool.Hotellet har en SPA afdeling hvis vi skulle få lyst til behandlinger. Vi har ikke planer om at skulle ud og se en masse men bare nyde hinanden, sol og varme. Vi har valgt at rejse uden børn så vi skal være afsted 1 uge. Vi kan ikke undvære vores skønne børn i længere tid.

Vi har givet 16000kr for rejsen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes lørdag d. 7/4-2012 - det foreløbige tilbud vi har på rejsen er afrejse fra DK d. 9/4-2012.. :)

Vi er faldet fuldstændigt for et 13 nætters luksuskrydstogt i Caribien, hvor vi kommer i land 6-7 steder hvor vi vil have en hel dag på alle destinationerne (Haiti, Puerto Rico, St. Thomas, St. Croix osv..)

Det tilbud vi har fået på rejsen er inkl. fly, hotelovernatning, transfer til skib, måltider og underholdning ombord, afgifter og drikkepenge - omkring 33.000,- for os begge - og dertil kommer så lommepenge. Vi satser på at ønske os tilskud til rejsen i bryllupsgave.. :)

Og vi GLÆDER os allerede helt vildt.. :)

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes d.6. august og rejser d.9.

Vi skal til Malaysia - først 4 dage i Kuala Lumpur, derfter 8 dages roadtrip til Cameron Highlands og Taman Negara (regnskoven). Til sidst har vi 10 dage på Tioman hvor vi bare skal slappe af på stranden, bade, dykke og sejle. Vi har selv planlagt alt og er endt på at bruge ca. 25.000 kr. Dertil kommer så lommepenge samt billeje.

0

Del dette indlæg

Jeg håber at vi kan komme afsted så hurtigt som muligt efter brylluppet 18.08.2012

Havde længe Mexico i tankerne, fordi det er så anderledes end hvad jeg ellers har oplevet på ferie. Dog har jeg altid drømt om at komme til Seychellerne, men budgettet siger Kefalonia og Ithaka, som jeg også glæder mig virkelig meget til. Der er mulighed for udflugter og H2B vil gerne prøve at dykke. Men det kan også være vi låner svigerforældrenes båd og sejler en uges tid, hvis det er alt arbejdssituationen tillader. Det må vi se når vi kommer lidt tættere på.

Det er lige omkring 20.000

Redigeret af wendt65451
0

Del dette indlæg

Vi tager afsted dagen efter brylluppet - kører fra brunchen til lufthavnen og flyver til Milano. Her lejer vi en bil (gerne åben) og kører til Portofino, en skøn gammel badeby. Efter nogle dages luksus der kører vi videre sydpå langs kysten og stopper når vi har lyst. Vi tager ca. En uge til Capri, og slutter i Rom, som var det første sted vi var på en romantisk parweekend sammen. Og der flyver vi så hjem fra.

Glæder mig så meget til tid sammen med manden min i dejlige badebyer, på skønne italienske restauranter og i en åben bil på kystvejen hvor vi bare kan tale om alt og intet og være stille sammen :)

Vi har ikke noget budget, men det bliver vel omkring 20-30.000 kr med bil og fly.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bliver gift d. 3 september, og tager afsted d. 7 september .. Så ikke så lang tid efter .. :cheerleader3:

Vi skal til Gran Canaria på et par-hotel, hvor der ikke er nogen under 16 år, og kun par ..

Det har vi valgt for at få en meget afslappende bryllupsrejse :thumbsupsmileyanim:

Vi har været så heldige at få vores rejse i bryllupsgave af min moster og onkel :loveboard:

Redigeret af jeanettejuul
0

Del dette indlæg

Vi blev gift d. 7 Maj, og vi tager afsted uge 28 og 29 sammen med "vores" børn

Vi tager på camping i Danmark

Vi har ikke et budget, men da vi havde et billiger bryllup end vi havde regnt med, så bliver der lidt mere til oplevelser sammen med børnene.

0

Del dette indlæg

Vi blev gift i juni 2008, men da min mand havde haft en blodprop i hjertet, så fik vi ikke lov at rejse før 2010 (af forsikringsmæssige årsager).

Vores rejse i april 2010 blev udskudt en uge pga askeskyen - men vi var vist heldige, at vi kun måtte vente en uge. Turen gik tre uger til Bali - gudernes ø. Fantastisk tur! Vi havde hjemmefra bestilt flyrejse, de første par overnatninger + to luksusophold, resten planlagde vi hen ad vejen.

Rejsen beløb sig til små 40.000 - det var så ALT inkl. Fly, overnatninger, vaccinationer, nyt kamera, mad, lommepenge.

I en tidligere besvarelse var der en, der nævnte en tur til Dubai og Maldiverne. I maj i år tog vi en tur på tre uger til Dubai, Sri Lanka og Maldiverne. Planlagde ALT selv og endte med et totalbeløb på 32.000 - inkl. 7 flyvninger, hoteller, mad, lommepenge, all inklusive på Maldiverne. Det var hver en krone værd!

Der er RIGTIG mange penge at spare, hvis man tør give sig i kast med at arrangere selv.

God fornøjelse!

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes lørdag d. 7/4-2012 - det foreløbige tilbud vi har på rejsen er afrejse fra DK d. 9/4-2012.. :)

Vi er faldet fuldstændigt for et 13 nætters luksuskrydstogt i Caribien, hvor vi kommer i land 6-7 steder hvor vi vil have en hel dag på alle destinationerne (Haiti, Puerto Rico, St. Thomas, St. Croix osv..)

Det tilbud vi har fået på rejsen er inkl. fly, hotelovernatning, transfer til skib, måltider og underholdning ombord, afgifter og drikkepenge - omkring 33.000,- for os begge - og dertil kommer så lommepenge. Vi satser på at ønske os tilskud til rejsen i bryllupsgave.. :)

Det lyder rigtig spændende og til en helt rimelig pris. Må man spørge, hvilket selskab I rejser med?

Vi overvejer de dansk-vestindiske øer til vores næste større tur... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder rigtig spændende og til en helt rimelig pris. Må man spørge, hvilket selskab I rejser med?

Vi overvejer de dansk-vestindiske øer til vores næste større tur... :)

Vi har fået et tilbud gennem mycruise.dk - min kæreste mailede til dem, at vi skulle på bryllupsrejse og ønskede os rigtig luksus, og så vendte de bare tilbage med det perfekte tilbud, og de vil meget gerne hjælpe med at arrangere fly, hotel og sådan noget..

krydstogteksperten.dk er en anden mulighed..

Nu er det så sådan, at vi ikke kan komme på den bryllupsrejse vi har forelsket os i, da jeg skal starte uddannelse 1. sep, og har et skoleophold der ligger lige henover vores bryllup.. Så vi er ved at se os om efter hvad vi så kan gøre, for der er ikke så mange lange krydstogter i Caribien om sommeren.. :(

0

Del dette indlæg

Vi blev gift i Rom og havde vores nærmeste familie og venner med dernede i 5 dage inden brylluppet (12 personer) vi blev gift en fredag og vores gæster tog hjem dagen efter. Vi havde en mini bryllupsrejse på 4 dage hvor det kun var os og romantiske Rom og hvor vi kunne fordøje alle de fantastiske indtryk og minder.

Den 06 August i år holder vi en bryllupsreception for dem der ikke var med til brylluppet og så tager vi på vores "rigtige bryllupsrejse" den 09 August til Algarve (Portugal).

Selve rejsen koster 12.000 for 8 dage på et luksus resort, men vi har så heller ikke sparet på noget :thumbsupsmileyanim:

Det er vores måde at afslutte hele vores dejlige eventyr på med maner

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1. Vi bliver gift d 16/6-2012, og regner med at tage af sted d. 18/6, om mandagen. Vi tager af sted i ca. 2 uger.

2. New York :-) Vi elsker at rejse, men har aldrig været i USA, og her står New York nr. 1 på ønskelisten. Min kæreste går meget op i arkitektur og design, og jeg kan godt lide at gå på museer, så her slår vi alle fluer med et smæk.

3. Vi regner med at bruge 30.000 kr. inkl lommepenge. Jeg har ikke planer om at shoppe en masse, for det gider jeg ærligt talt ikke bruge min bryllupsrejse på! Men vi skal da have lækker mad, og en masse oplevelser :-) Selve turen med fly og et godt hotel i centrum af Manhattan koster ca. 19.000.

0

Del dette indlæg

Vi tager af sted 10 dage efter brylluppet. Vi havde inviteret en del udenlandske gæster, hvor de fleste dog alligevel ikke havde mulighed for at komme. Men vi ville ikke tage af sted med det samme, når nu folk har rejst langt for at besøge os.

Vi tager til Bali :-) Vi er begge vilde med Thailand h2b har været der flere gange og jeg 1 gang. Men han har været der meget med sin ekskone, og så synes jeg måske ikke det skulle være bryllupsrejsedestinationen. Det blev Bali fordi jeg så nogle gode tilbud på det i avisen og appellerer det virkelig til min fantasi.

Flybillet og gode hoteller i 3 uger koster 36.000 kr. for 2 personer. Vi har sat 6000-8000 kr. af i lommepenge og til mad - det er ret billigt at være derude.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer