Guest Frk.Horup

L&T 02.06.12 Nu med billeder fra dagen i #199

209 indlæg i dette emne

Nå nu begynder alting pludselig at tage fart igen, kan mærke det begyner at kriller i maven og man føler virkelig det kommer tætterer på

Igår var vi ude at snakke med feststedet og vi har afalt jeg selv står for bryllupskagen (dessert) blomster dekorationer og velkomstdrink

Menuen bliver

Forret:

kyllingestrimler på sprød bund af salat med bacon og karrydressing samt brød

Hovedret: Oksemørbrad med små kartofler med groft salt i ovnen samt husets sauce og garniture i ovnen

Dessert: Bryllupskage

Natmad: Franske Hotdogs :lol:

jeg har besluttet mig for 3 DYI projekter

Bryllupskage

borddekorationer

brudebuket

spammer jer lige med billeder af mine kommende projekter

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig fedt design til bryllupskagen. simpelt, men meget effektfuld :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg kan godt lige din druknede blomster ide, det skal vi nemlig også have på bordene. Det ligner umiddelbart orkidere, men jeg synes det er svært at se :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var til første fitting på to af pigernes brudepigekjoler igår

Ihh hvor bliver de fine :a1221: der bliver ikke et øje tørt

Alma var helt stille for en gangs skyld og var nok bange for at blive stukket af en af de mange nåle

sætter lige et par billeder ind, kjolen er jo langt fra færdig men kan nok give en ide om hvordan de bliver :)

FF6RY.jpg

YqR1M.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hu hej hvor det går her hos dig.

Brudepigekjolerne ser bare rigtig søde og fine ud... Glæder mig til at se din kjole.... Du bliver sååååå smuk.

Angående vaserne, så ligner det orkider, som er i dem. Om ikke man kan købe nogle kunstige, og komme i, hvis det er

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tak søde Gitte, glæder mig også til at komme igang med kjolen til mig selv nu :)

Håber det går fremad for jer og i rykker frem på listen :):loveboard:

jamen vi bevæger os stille og roligt op af listen. Men øhhh min invitation til jeres bryllup må være blevet væk i posten, for har endnu ikke modtaget den :lol :lol

0

Del dette indlæg

Så går vi igang med min kjole d.16 april, kan hellere ikke vente mere nu :)

i mandags var jeg til bodouir session , hold op hvor var det grænseoverskridende, men han var super sød og jeg havde en veninde med som var rigtig god til at hjælpe med at at finde på gode ideer til billeder

selvom jeg bestemt ikek har model mål følte jeg faktisk vi fik nogle fede billeder hvor vi fik fremhævet det gode og undgået de mindre gode ting ved min krop

nu venter jeg spændt på at modtage de 5 billeder som jeg valgte ud og så skal jeg bare finde rammer, så er morgengaven i hus :)

Redigeret af Frk.Horup
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer