Bettina&Mark

Bettina og Marks drømmebryllup

152 posts in this topic

Hej Alle sammen :)

Nu har jeg i et stykke tid fulgt med i jeres tråde herinde :cheerleader3: Hvilket jeg har gjort med STOR glæde :)

Men tænker jeg måske selv skulle prøve at lave en, hvis jeg da kan hitte ud af det :)

Først og fremmest vil jeg fortælle jer lidt om mig og mark :loveboard:

Mark er lige blevet 29 år, udlært lastvognsmekaniker, men arbejder nu på et slagteri.Han er bare SUPER dejlig, og selv mine bedste veninder elsker ham, så det er jo lykke ( Men vi er enigeom at knægten har en UNDERLIG humor :loveboard: )

Jeg Bettina, er 23 år. Har gået sygmeldt fra august 2007 til oktober 2010, med sygdommen Myastenia gravis.. Men startede her den 1 febuar på pædagog semnariet i Aabenraa. ( Men er tvivler lidt på det.. tror det hele gik lidt for hurtigt, og måske har et behov for "bare" at arbejde lidt i stedet for det skal være så seriøst ;) )

Det var liiiige lidt til at starte med :)

post-42682-0-96205300-1300635077.jpg

0

Annonce ♥

Vi mødte hinanden for første gang var det til Aabenraa ringridning. Jeg og 2 veninder var taget på telttur i nærheden af haderslev. Da vi kom ind på pladsen, blev jeg helt fascineret af den nye karusel der var ( den der kugle, hvor man sidder 2 mand og så bliver kastet op i luften..) da pludselig en høj, bredskuldret fyr kom hen til mig, og smed ALLE sine ejendele i min favn. + STIKKENDE sko ;) Han sagde hold det lige for mig… meeeen han kom nu hurtigtig igen og bad om at låne en 10’er.. øhhh??? ;)

Og lige siden den dag var der kærlighed i luften, men det var først til sep ( 4/9) vi rigtig begyndte at komme sammen.. ”kærlighed ved første blik” og det er her til juni 7 år siden vi mødtes første gang.. ( HOV ! den skal i lige have med, det viste sig faktisk og mine 2 veninder kendte mark.. de stod og skrald grinede af mig ;) )

0

Gik nok som mange andre og drømte mig til hvordan det skulle være. I mitfælde... Lilla roser.. lys... romantisk.. og anderledes..!

Og der må jeg sige min forlovede tog bogstaveligt røven på mig..

Det hele startede med morgenmad på sengen, mmmm. Og der var en lille gave pakket meget fint ind, de var de SØDESTE øreringe, jeg kiggede spørgende på Mark, og helt roligt sagde han det er fordi du er så dejlig.. Nhur

Bag min ryg havde han aftalt HEE dagens forløb med mine 2 yngste søskende.

Jeg havde aftalt med dem at vi rigtig skulle tøsse-hygge med mad og en tur i svømmehalen, Da vi kom til svømmehalen var der HELT tomt, men tænkte jeg ikke meget over, havde jo mine 2 kære søskende til at aflede min opmærksomhed.

Da vi kom ind i omklædningsrummet og havde klædt om forsvandt min ene søster hurtigt, og da jeg vile ud også, tog min anden søster fat i mig, og sagde hun måtte snakke med om noget.. Jamen nhå tænker jeg, og det var alt muligt underligt der slet ikke havde noget betydning; noget med hun ville have nye sko, og hun havde set en skøn fyr osv. men angt om længe kom vi da ind i svømmehallen. Og der var lys OVERALT, romantisk tåge (tøris) Champange, chokolade og mine LILLA roser. Han kom imod os og tog min hånd, så gik vi en tur i svømmehalen, hvor han sagde en masse ord, og hvor meget han elskede mig. Og at han havde været hjemme ved min far og spørge om min hånd, og han spurgte self også min mor.Vi endte forenden af basinet ved vipperne, og så sagde Mark, stoler du på mig? så spring ud i livet med mig. Holdte mig i hånden og vi sprang. Og mid ude i vandet ( er en MEGA dårlig svømmer, og det udnyttede han ;) ) Og der sagde han noge søde ord, og spurgte så om jeg ville giftes med ham. Sagde Self JA :D

Bagefter åbnede vi champangen i spaen. Kunne slet ikke forstile mig noget bedre! Og aften sluttede vi af alle 4 på den lokale resturant Og da vore veje skiltes tog vi hjem på sofaen med guf og film... Og snakkede og snakkede..

Det skal så siges, vi har været sammen i 6 år på det tidspukt og vi har været forlovet i 5 år.. ( MEN, dengang spurgte han kun om jeg ville være hans forlovede) Og da snakken en dag faldt på bryllup, så sagde jg til ham, at inden vi skule giftes måtte han ned på knæ Gotta Love Him. :loveboard:

0

Annonce ♥

Indtil videre har vi Reserveret kirken.(Sct. Catharinæ Kirke, er døbt i kirken, synes det er en fantatisk flot kirke)

feststedet har vi osse fundet, det bliver der hvor min konfirmation blev holdt :)

( ELSKER traditioner )

Bordkortene er næsten færdige ( dem har min mor lavet)der kommer self et billede af dem :) Men i stedet for deet røde bånd, har jeg købt noget lille bånd i små blomster, skal nok prøve at huske at lægge et "færdigt" billede ind af dem, når de er klar.

En del af bordpyntet bliver osse disse brudepar bare i stor (osse hjemmelavet)

Vi ville egentlig selv have lavet vores indbydelser, men faldt ovet dem her på nettet, og så skulle det da selv være dem :) :) Så på computeren har vi været lidt kreative ;) Og jeg har skrevet i rim :P Og lagt billederind af af os som børn og et som voksen :) kommer billede senere :)

Fotograf er osse fundet, det bliver min kære faster der skal tage billeder af os i kirken, og efter, og til festen. ( den side af familien skal imed.. (har en KÆMPE familie) og hun er VANVITIG god, og så spare vi lidt penge der, hun skal hun have 1000 kr. :)

Bestman bliver en af marks bedste venner Peter :)

Og jeg har simpelhen valgt 5 brudepiger *OMG* men det er mine 2 bedste veninder og så mine søskende, ville ikke vælge nogen fra.! de er jo alle lige dejlige og skønne :)

Det bliver min far som skal følge mig op af kirkegulvet.

Første billede er bordkort.

Andet billede er indbydelsen.

post-42682-0-63174600-1300636412.jpg

post-42682-0-46511200-1300636520.jpg

0

Annonce ♥

Til forret skal vi have Røget laksecannelloni med hjertesalat og spinatblade. Og fluts. Og regner med en lillge dressing ( dem der knor olie noget..)

Hovederet.. jaaaah der kan vi ikke helt blive enige.. Snakket om grillet oksefilet eller andet kød, med ovnbagte rodfrugter, hasselback kartofler, en sauce eller lign..

DESSERT, mmmmmmmm! Bananasplit :thumbsupsmileyanim: Mmmmm

Bryllupskagen bliver serveret sammen med vilkomst drinks når vi er færdige med kirken, og foto..

post-42682-0-15928400-1300637011.jpg

0

så får i da lige et bette billedee af moi..

Mine brudepiger og forloveren :)

nummer 1 min ældste lillesøster anne-mette.

nummer 2 sabine ( hun er den mellemste)

nummer 3 det er camilla, hun er den yngste ;)

Nummer 4 er randi, har "kendt" hende siden vi lå i vores mødres maver ;)

nummer 5 er susan,været bedste venner i 14 år :)

Og sidst men ikke mindst Peter, marks forlover :)

Og den sidste er mig og mine søskende.

Det var vist det for denne gang :)

Men vender fluks tilbage hvis der er noget nyt :):thumbsupsmileyanim:

post-42682-0-44322500-1300638163.jpg

post-42682-0-50906100-1300638280.jpg

post-42682-0-01380100-1300638434.jpg

0

Annonce ♥

kan egentlig osse fotælle at min søster har sørget for der kommer en og sætter hår og lægger make up og på osalle 5 piger ( tager hjem til mine forældre og sover ..) Det er en af hendes veninder der er uddannet :) Lækkert lækkert.. Ved ikke helt endnu hvad det kommer til at koste, men hvis det stod til veninden signe ( vi har næsten boet om side om side hele vores liv indtil jeg flyttede hjemmefra..) vil hun ingenting have, men der "bankede" jeg i bordet, for self skal hun have noget for det ! Nu kan tiden KUN gå for langsom...

166 dage :loveboard:

0

Et bette billede af bilen der skal kører os.

Bliv hentet i en ægte klasiker, Ford Mustang fra 1968 med helt speciel lakering, som man ikke ser hver dag. Der er masser af glimmer som blinker i solen.

Vi har aftalt at bilen skal pyntes med hvidt tyl og skal vi ha champagne og prisen er 2500,-

:cheerleader3:

Uhhh som jeg dog billede-spamer, meeeeeeeeeeeeeen ELSKER billeder..

UNDSKYLDER for alle stavefejlene.. Nogen gange tænker knolden hurtigere end fingerne ;)

post-42682-0-49240900-1300642236.jpg

0

Annonce ♥

Velkommen til :-) Glæder mig til at følge med i din beretning :thumbsupsmileyanim:

Synes du virker bekendt og alligevel ikke - måske er jeg bare stødt på dig engang eller noget. (bor i Haderslev)

Tak :)

Uhh ja det skal jeg jeg ikke kunne sige, jeg bor selv i skærbæk ( inden u spandet, hjemme ved mor og far ;)

Men min far har butik i gram (kæledyrenes paradis..)

og har kørt ud på de div markeder og sælge for min far.. ved ikke om det siger noget? :)

0

Det gælder jo om at gribe chancen når den er der, og idag skulle mark til fødselsdag ved en kollega... Så tænkte jeg ville prøve at skrive et par stikord til den..

Men som det ser ud, er den åbenbart allerede færdig :thumbsupsmileyanim:

Vil lige lægge den ind her, og høre hvad i siger til den :) ( Han får både en sang og en tale)

Min tale:

Kære Mark, jeg ved godt du har fået en sang, meeeeen et par ord skal du da også lige have på denne dejlige dag. Som vi i længe nu har ventet på.

Men først vil jeg lige sige tak til jer alle som har hjulpet, og tak til jer som har måtte lægge øre til en masse bryllups-snak. Tak til min dejlige kreative mor, som har hjulpet rigtig meget. ( ved ikke om det mede min mor skal med... måske sige noget til min far? hans forældre?)

Mark, du min kæreste, min bedste ven, og nu er du også min mand. Jeg elsker dig af hele mit hjerte, og jeg glæder mig til at blive gammel og grå sammen med dig… Hvilket du jo efterhånden er godt på vej til.. ( Sende et sødt smil og blink med øjet)

Du er en utrolig betænksom mand, som altid formår at overraske mig. Om det så er en lille hilsen på spejlet når jeg er i bad, en gave under hovedpuden, en buket blomster når du liiiiiiige skal op og handle. Du har en evne til at bruge de små ubetydelige ting i hverdagen til at føle mig værdsat. Og det elsker jeg dig for.

Jeg kan huske, at jeg som teenager tit gik og tænkte på hvordan min mand ville komme til at se ud, og hvor han i landet befandt sig. Drømte om pinsen på den hvide hest. Drømte om en LÆKKER fyr. (PAUSE, træk mine… og gik på ham og så gæster, så ham igen..)”Hold da op”, det var ikke lige sådan jeg drømte at jeg skulle møde manden i mit liv. Her stod jeg på Aabenraa ringrider pladsen, og kiggede på den nye forlystelse.

Og så kommer der en stor gut og smider sure sko, nøgler, pung og mobil i mine arme og siger vent her. Og jeg bliver self stående, hvad fanden sku jeg gøre? Men du kom hurtigt tilbage og bad om en 10’er og jeg ville få en sodavand for den. Og lige siden dag var jeg forelsket.

Jeg gik længe og tænkte på dig og hvor lækker du var, og jeg pralede overfor mine søskende, og de ville så se dig, og tilfældigvis var du til ringridning i spandet. Tro det eller ej men den gang var jeg genert, og satte mig stille ved siden af 2 fyre, og Camilla og Sabine de blev vildt overrasket for ham fyren var jo lækker, lige indtil jeg pegede på dig, så var de ved at død af grin. Men jeg synes du var lækker, Og det er du skisme også i dag.

De 7 år vi efterhånden var været sammen har desværre ikke altid været som en drøm, min sygdom har fyldt en del. Du have en KÆMPE tak for, at du har været ved min side, hele vejen, lige fra telefon opkaldet om at jeg skulle have boet hul i hovedet.. Du var der når jeg var gal som poker, når jeg havde glemt hvilken ugedag vi havde, eller ikke kunne komme ud af sengen. Og du var der også den dag hvor lægerne sagde jeg var rask. Uden dig havde jeg nok gravet mig ned i et dybt hul. Du skal have en KÆMPE tak for ALT det du har gjort.

Du er det bedste der nogensinde er sket mig. Og Taknemlig for de 7 år vi har været sammen og glæder mig til at dele resten af livet med dig.

Men mark for at slutte denne tale af, vil jeg fortælle dig at,

Du er grunden til jeg vågner,

det er dig der er i mine drømme.

Jeg kan ikke trække vejret

uden at hviske dit navn

eller lukke mine øjne

uden at se dit ansigt.

Når jeg griner, når jeg græder,

når jeg dagdrømmer ...

jeg gør det med dig i mit sind.

Jeg føler jeg har kendt dig altid

for jeg rummer mere kærlighed til dig

end muligt i kun et liv.

Du er for evigt gemt i mit hjerte og min i sjæl.

Nu vil gerne bede alle gæster om at rejse sig og udbringe en skål for dig.

:iloveyou: Det var det...

0

Annonce ♥

Jeg synes din tale er sød, det sidste er det en sang?

Og så forstår jeg ikke helt det om at han smed sine sko og nøgler og skulle have en 10ér, men det er måske bare fordi vi ikke kender jer :blush:

Kan rigtig godt lide det første og det med de små overraskelser i hverdagen og det sidste med hvordan han har stået ved din side :)

0

nej det sidste er ikke en sang.. Noget jeg fandet på nettet som jeg synes godt om, men ikke sikkert det skal med..

Det med nøgler og sko.. HAn havde stået og kigget på mig, men vidste ikke hvordan han liiiiige skulle fange min opmærksomhed, ( jeg selv stod og beundrede den nye karusel der var kommet..)

Og så derfor smed han sine genstande i min favn ( for at holde på mig) Men da han kom til kassen manglede han en 10'er.. ;) Ved ikke om det giver bedre mening? :)

0

EJ HVOR SKÆGT!! Jeg kender marks forlover! Jeg har arbejdet sammen med ham, da han arbejdede på Comwell i Sønderborg. Hvor er det sjovt. Han husker mig nok ikke ... med mindre du siger, det er hende, der altid skrev personalerevyen! Haha

Velkommen til!

Edited by Synneborre
0

EJ HVOR SKÆGT!! Jeg kender marks forlover! Jeg har arbejdet sammen med ham, da han arbejdede på Comwell i Sønderborg. Hvor er det sjovt. Han husker mig nok ikke ... med mindre du siger, det er hende, der altid skrev personalerevyen! Haha

Velkommen til!

HAHAHAH Ej hvor sjovt ! :thumbsupsmileyanim:

Vil da lige prøve at nævne det for næste gang vi ses :)

0

Noget i den retning kommer bryllupskagen til at se ud. Muligvis med en anden form for blomster..

Skal være med Passionsfrugt mousse og chokolade mousse, med 3 lyse bunde. Marcipanovertræk :):loveboard:

Vi vil købe den der topfigur hvor bruden "slæber" gommen :)

post-42682-0-27620600-1301261485.jpg

0