TrineG

Ringe på nettet?

9 indlæg i dette emne

Hej alle! :rolleyes:

Jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfaringer med at købe vielsesringe på nettet? Der er virkelig mange penge at spare, og hvis man kender sin ringstørrelse, er det så ikke okay? Jeg hælder mest mod at det ikke er noget problem, men min h2b er ikke så sikker. Nogle erfaringer, tanker eller bare indslag?

Mange hilsner fra Trine. :loveflag:

Redigeret af TrineG
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan varmt anbefale chanti-

Først gik vi ind og bestilte en designboks. Hvor du betaler 5000 i depositum og så får du en æsker med forskellige str og en æske med alle mulig designs - farver- rundinger- tykkelser osv

Så kan i finde frem til hvilken ring det skal være.

Når boksen så sendes tilbage får i de 5000 igen.

Nu har jeg lige været inde og bestille de ringe vi besluttede os for. og inden de begynder at producere dem får vi en prøveboks. det vil sige ringene bare i random str. Og en ringmåler der har præcis samme brede som ringene, så man kan sikre sig den helt rigtige str.

N¨r vi så sender den boks tilbage og godkender går de igang med at producere vores ringe ;-)

Vi ville gerne have meget enkle hvidguldsringe. Min ca 3 mm bred og H2B ca 4 mm bred. og lidt skarp i kanten. det sæt giver vi 4600 for ved chanti og de guldsmede vi har tjekket kom de til at koste min 6500 så der er da lidt at spare ;-)

0

Del dette indlæg

Jeg har ikke erfaringer med det, men jeg har kun hørt masser af godt om Chanti, og vi køber også vores ringe derfra. Vi kan spare over 5.000 kr ved at købe vores ringe ved Chanti frem for en alm. guldsmed.

Vi har også tænkte os at at få sådan en prøvebox, som Gitte beskriver. Jeg føler mig 100% tryg ved det. :)

Dog vil jeg lige tilføje at vi på forhånd har været ude ved forskellige guldsmede og kigge ringe og prøve dem, hvor vi fandt ud af hvilken stil vi er til, form, tykkelse osv. :) Man kan sagtens forelske sig i en ring på et billede, men det er ikke sikkert formen fx. passer til én, så jeg vil anbefale jer at prøve nogle ringe hos en guldsmed inden i bestiller - man behøver jo ikke sige at man ikke har tænkt sig at købe. :wink:

0

Del dette indlæg

Vi har købt vores på 123gold.de. Kan også klart anbefales, og i øvrigt meget billigt. Vi fik desuden også tilsendt en prøvering, ligesom man gør ved Chanti. Vi har selv designet vores ringe, via deres hjemmeside. Modtog de flotteste ringe for 1 måned siden, det hele forløb rigtig godt, så de varmeste anbefalinger herfra. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har købt vores på 123gold.de. Kan også klart anbefales, og i øvrigt meget billigt. Vi fik desuden også tilsendt en prøvering, ligesom man gør ved Chanti. Vi har selv designet vores ringe, via deres hjemmeside. Modtog de flotteste ringe for 1 måned siden, det hele forløb rigtig godt, så de varmeste anbefalinger herfra. :thumbsupsmileyanim:

Rart med nogen som har købt der :) Det overvejer vi også at gøre:).

0

Del dette indlæg

1000 tak for de mange fine svar! Chanti ser rigtig godt ud! Jeg kiggede lige på 123gold.de, og umiddelbart ser det rigtig godt ud men hverken jeg eller min kommende mand forstår mange ord tysk, så det ville måske være lidt for modigt. ;) Vi har også kig på en side der hedder www.fredberg.dk. Nogen der kender den, eller måske lure om den ser tillidvækkende ud? Jeg er meget splittet synes jeg! Så jeg sætter KÆMPE pris på jeres svar!!! :BKSTREET:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bumtibum... Min veninde underviser da egentlig i tysk. Måske man lige skulle få hende til at kigge! Hvor er det fantastisk at kunne gå herind og få lidt inputs. I er fantastiske!!! :thumbsupsmileyanim:

Ellers har vi mailet på engelsk sammen med dem. For tysk er bestemt heller ikke min favorit :o)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer