miggunilla

Hvilken duft??

41 indlæg i dette emne

Hej alle med-zilla'er!! :cheerleader3:

Jeg har et mindre problem; jeg ved simpelthen ikke hvilken parfume jeg skal have på til vores bryllup. Til dagligt bruger jeg Victor & Rolf - Flower Bomb, men på den store dag vil jeg gerne bruge en anden.

Nogen der har et forslag?? Det skal helst være en frisk duft, da jeg skal giftes 14. maj :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skal have Guerlain - My Insolence på. Jeg købte den på vores looove tur til Paris sidste år :heart: , og jeg knus elsker den :loveboard: . Så er holdt op med at bruge den til andre særlige lejligheder og gemmer den til den store dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er der så mange der skriver om Daisy fra Marc Jacobs, så nu har jeg besluttet mig for at købe den. Aner ikke hvordan den dufter, men håber på jeg kan lide den.

Kan man få den i deodorante også????????????

For jeg er ikke så god til at bruge 2 forskellige dufte sammen. :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger normalt den der grønne æble-ting fra DKNY (kan selvfølgelig ikke huske hvad den hedder), og Tim elsker den og kalder mig æbleprinsesse. :blush: Nå, men i hvert fald har jeg tænkt mig at tage den samme på på brullupsdagen, da det jo er MIG han gifter sig med, og for ham dufter jeg altså bare sådan!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bruger normalt den der grønne æble-ting fra DKNY (kan selvfølgelig ikke huske hvad den hedder), og Tim elsker den og kalder mig æbleprinsesse. :blush: Nå, men i hvert fald har jeg tænkt mig at tage den samme på på brullupsdagen, da det jo er MIG han gifter sig med, og for ham dufter jeg altså bare sådan!

"Be delicious". Den er også lækker og frisk! :)

Min HTB syntes jeg lugter af sved, når jeg har Euphoria blossom på, så den bliver det nok ikke lige... :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige et smut i scandinavian park idag med H2B og svigermor :) og lige når man kommer ind, så stod der et hav af parfumer som man kunne prøve og dufte.. Faldt over "playboy spicy" Hold da helt op den er god!!!! og 5 timer senere dufter den stadig skøn! ! Blir da næsten nød til at købe den :) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja det er en fin tråd, har nemlig også gået i duft tanker. Jeg bruger også det grønne æble, men har også lyst til en ny den dag... god undskyldning ikke :rolleyes:

Jeg er ret vild med en lille blå flaske fra ralph lauren, ved ikke hvad den hedder. Og det lyserøde æble er også god

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan de at vi er mange tilhængere af daisy :loveboard: den tror jeg også jeg skal have på, selvom den er bedst til forår.. Den er rigtig lækker, og manden er helt vild med den :)

Det grønne æble fra dkny er også lækker! Og ellers bruger jeg light blue fra DG eller sunshine fra amor amor..

Men det er jo individuelt hvad der passer til folk. Min onkel købte engang en parfume til min tante som en af hans ex-kærester havde brugt - og den var helt forfærdelig til hende..

Prøv at gå i Matas og fortæl hvad du plejer at bruge, så må de kunne hjælpe dig til at finde noget godt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer