kpk

Manglende svar

12 indlæg i dette emne

Hvad har I gjort hvis folk ikke har svaret på jeres invitation? Vi havede s.u. I går og mangler svar fra 9 personer.

Jeg har det lidt sådan at hvis de ikke svarer inden fristen, så må det være fordi de ikke kommer men det kan jo være en forglemmelse fra deres side.

Har I ringet til dem som ikke har svaret?

Katja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt at her på onsdag den 11 maj hvor vi har su, at dem der ikke har svaret kommer simpelthen ikke med heller ikke selv om de har "glemt" at svare, grundet at de har haft 3 1/2 mdr til at svare. :)

Redigeret af JSAC
0

Del dette indlæg

Vores invitationer blev sendt ud i december da det er i sommerferien samt en fredag vi holder bryllup. Vi har talt om at de får weekenden med og så er det slut men jeg er mest tilbøjlig til at sige ligesom dig.

Dejligt at jeg ikke er den eneste som har den holdning :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi havde S.U 1 maj, der var kun et par der ikke havde svaret. Dem skrev vi en sms og spurgte om de havde modtaget vores indbydelse. De svarede tilbage med det samme at de troede at de havde svaret.

Syntes man skal gi folk lige lidt tid eller et lille hint, for det kan bare være en forglemmelse :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har S.U. her d. 15. og mangler svar fra 3. par men har haft kontakt med 2 ud af de 3 par og det ene par har lidt pasnings problemer af barn, det andet par har arbejds/vagtproblemer og det sidste par ved vi kommer de har bare ikke sagt det til os ;) Men har de ikke svaret til tiden tager jeg fat i dem så jeg får svar

0

Del dette indlæg

Vi havde svar frist i fredags og manglede svar fra 19!!!

Jeg skrev rundt til de forskellige (sms og facebook) dem der nu har svaret havde slle regnet med at de havde svaret allerede (til svigermor som så ikke har sagt det videre) men vi mangler stadig svar fra 11 - nu får de til på onsdag (en uge efter jeg sendte forespørgsel ud) så får de endnu en besked om at hvis jeg ikke modtager svar inden for 2 dage regner vi ikke med at se dem på dagen.

Jeg giver nok lidt lang line - men der er gået lang tid siden invitationerne kom ud og ret lang tid til brylluppet så det er derfor. Desuden er det meget "de unge" som har været vant til at far og mor svarer der nu selv skal tage et ansvar for at svare og det åbenbart ikke så let...

0

Del dette indlæg

Vi manglede også svar fra en del, men kun 1 af dem var en forglemmelse resten mente at de havde givet svar.

Min holdning var også først at så måtte det være fordi de ikke var interesserede i at deltage, men jeg valgte alligrvel at sende folk en SMS til sidst og det er jeg glad for nu.

0

Del dette indlæg

Jeg ville også give dem en chance og sende en besked rundt. Jeg må desværre med skam erkende, at jeg er en af dem der godt kunne glemme det, forstået på den måde, at det var noget jeg ville komme i tanke om når jeg står og betaler i brugsen, står og underviser osv hvor jeg ikke har mulighed for at give SU. og lige pludselig er jeg kommet for sent med mit svar. Lidt pinligt at indrømme, men desværre sandt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi mangler svar fra en på 18 men resten er voksne mennesker som godt kan finde ud af at gøre tingene selv. Det ene par, der er hun sur over at vi skal i kirke, at vi har valgt at aldersgrænsen er 18 (så hendes 17 søn er ikke blevet inviteret) samt at vi holder det i Næstved ( vi bor i Kbh). Jeg tænker nok lidt over det her i weekenden og så ser vi hvad der sker.

1000 tak for jes input

0

Del dette indlæg

helt enig i at dem der ikke har svaret bare ikke burde komme med MEN... mange tror de har svaret fordi de da de måske modtog indbydelsen bare sagde "iih det glæder vi os til" eller folk går ud fra man ved de kommer osv osv, så vi valgte at sende en sms rundt til dem der ikke havde svaret dagen inden for lige at huske på det var i morgen der var svarfrist :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer