jbm79

her er min brudekjole

34 indlæg i dette emne

Helt tilfældigt fandt jeg endelig et billede af min brudekjole. Jeg sad faktisk bare og kiggede for sjov skyld også så jeg et billede og tænkte den der er flot - og hov det var jo den jeg har købt. Så nu kan jeg også få lov at vise jer min :):)GP . Men hvad synes I så om den?

Kjolen er på side 2 i indlæget

Redigeret af jbm79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Meget elegant og smuk :)

Jeg stod til sidst og skulle vælge mellem den som nu er min og en anden rigtig flot kjole. Men jeg kunne bare mærke at der ikke skulle være alt alt for meget "pynt" - jeg føler mig så godt tilpas i den kjole jeg har valgt, men jeg er spændt på om min mand synes den er smuk. I hvert fald vil jeg give dig ret i at den er "smuk og elegant" - det synes jeg dækker fint
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

mange tak for alle jeres pæne ord om min kjole. Den var faktisk i udstillingsvinduet der hvor jeg købte den, og da jeg gik ind havde jeg besluttet at den måtte jeg da prøve - jeg prøvede så også en masse andre, men endte alligevel op med denneher, som også var den første jeg prøvede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meget elegant...  smuk !!!!!

Virkelig en flot "skæring" på toppen, er det en stof rose i siden ???

:)    Britt

Ja der er en stof rose ved hø. armhule og en ved ve. skulder. Jeg er også selv meget vild med udskæringen eller overskæringen om man vil det.... :):)GP Redigeret af jbm79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer