Guest TinaFM

Bryllup den 18. Juni

71 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej piger

Tusind tak for jeres søde hilsner. Jeg har været helt færdig ovenpå et helt fantastisk og uforglemmeligt bryllup.

Der kommer en lang beretning når jeg har overskud til det, men I kan lige få lov til at se det første redigerede billede fra fotografen.

post-47184-0-64376400-1308768868.gif

post-47184-27062.jpg

Redigeret af TinaFM
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå, jeg kan desværre ikke få ændret i min overskrift men her kommer beretningen fra den store dag.

Klokken 5.00 vågner jeg og tænker, idag er det min bryllupsdag!! :cheerleader3: Sommerfuglene begyndte at flyve rundt som vilde inde i min mave og så kunne jeg altså ikke sove mere. Jeg bliver dog liggende i sengen og slapper af. Jeg øver mig på talen til min h2b og kl.6.30 kommer vores datter ind og lægger sig hos mig.

Min veninde har sovet hos os så vi ligger og snakker lidt i sengen inden vi står op.

Mens jeg har ligget vågen i sengen har jeg besluttet mig for at uanset hvad der sker i løbet af dagen så vil jeg ikke lade det gå mig på. Jeg vil nyde dagen og stole på at alt forløber som det skal. :denmarkflag:

kl.9.00 har jeg en tid nede hos frisøren som er min veninde. Jeg får krøllet håret og sat diademet i og jeg føler allerede at jeg er blevet rigtig flot.

Vejret om formiddagen er noget rigtig lort for at sige det rent ud. (y) Det står ned i stænger men jeg lader mig ikke gå på af det men håber bare at det vil klare op i løbet af dagen.

Efter frisøren kører jeg hjem hvor min søster og forældre er kommet. Mine forældre har taget nogle sandwich med så jeg får lidt at spise. Vi sidder stille og roligt og spiser hvorefter jeg går ud på badeværelset og lægger make-up.

Jeg kommer i kjolen med hjælp fra man søster og veninde og så er jeg ved at være klar til at køre. Jeg vil dog gerne lige tisse inden vi kører men opdager så at jeg ikke kan trække kjolen op da den sidder stramt helt ned på låret og derfor ikke kan trækkes over mine hofter. Hvis jeg skal tisse skal hele ryggen snøres op. :td: Sikke noget bras. Nå, men jeg havde tisset inden jeg kom i kjolen, men når jeg bliver nervøs kan jeg godt få trang til at tisse. Som regel går det over igen. Så jeg dropper at tisse og er klar til at sætte mig ud i bilen. Jeg regnede med at skulle køre i mine forældres bil til kirken men vores forældre har arrangeret at vi skal køres i en gammel MG fra 1947. En rigtig fin bil med en sød chaffør fra cirka samme årgang. :thumbsupsmileyanim:

Da vi er i lidt god tid kører vi en lille tur rundt i kvarteret før vi kører op til kirken. Jeg går ind i våbenhuset og skal nu for alvor tisse af nervøsitet. Vi bliver enige om at hvis jeg tisser så må slæbet tørre det op på vejen og så går vi ind. Jeg er super nervøs fordi jeg ikke er så vild med at ALLE mennesker kigger på mig. Det går dog rigtig fint og jeg kommer op og sidde, vi bliver viet og går ud af kirken som Hr. og Fru Andersen.

Efter lykønskninger og riskastning går vi ned i haven ved kirken og får taget billeder sammen med børnene. Det har heldigvis været tørvejr hele tiden ude foran kirken men begynder nu at småregne så vi trækker ind i kirken og tager nogle billeder derinde også.

Fra kirken kører vi ned til havnen og får taget billeder uden børnene som er taget med vores dagplejemor hjem. Igen begynder det at småregne så vi trækker ind under et tag og venter i 10 min hvor vi efterfølgende får taget de sidste billeder.

Så går turen tilbage til festlokalet hvor gæsterne venter på os. Festen forløber super. Der er nogle super indslag. Vores venner har lavet "dagens mand" hvor jeg skal udvælge en mand fra panelet. Mændene har haft mulighed for at "trykke sig ud" hvis de ikke ønsker at komme på date med mig. Der er lavet videoklip om mig for at "deltagerne" kan se hvem jeg er og udtalelser fra mine veninder ligesom i det rigtige program. Det er vildt underholdene og til sidst skal jeg vælge mellem to mænd og vælger selvfølgelig min mand som også er i panelet.

Min mand holder den smukkeste tale til mig og alle, både mænd og kvinder sidder med tårer i øjnene. Han har fået en kvinde til at komme og synge for mig. Hun synger Bruno Mars sang som jeg ikke lige ved hvad hedder men teksten er When I see your face, there´s not a thing that I would change cause your amacing just the way you are....osv. Hun synger også Morgensol tror jeg den hedder med Lis Sørensen. Den første sang synger hun a capella og den anden spiller hun klaver til. Det var virkelig, virkelig smukt.

Min tale går rigtig godt og også her bliver der fældet en tåre men også grinet.

Flere detaljer kommer senere.

0

Del dette indlæg

Louise. Jeg synes også dagens mand var en helt fantastisk idé. Folk var flade af grin. :biggrin:

Hvor nåede jeg lige til.Jo, begge taler gik fint. Inden vi var færdige med at spise kom DJén. Han spillede noget stille og rolig musik indtil vi var færdige med at spise. Efter maden dansede vi brudevals, eler vi dansede bare tæt. Vi havde ikke øvet os på brudevalsen da vi ikke synes det bestød så meget hvordan vi dansede. Folk begyndte stille og roligt at gå ind imod os og min mands strømper blev skåret i stykker med en kæmpe kokkekniv da der ikke var nogen saks i huset. Da jeg ikke havde noget slør var der ikke noget at klippe så jeg kunne stå og se på at strømperne blev skåret over. Da brudevalsen var danset blev folk på dansegulvet og så satte Djén gang i festen. Vores venner er normalt ikke så vilde med at danse men jeg skal da lige love for at de dansede meget den aften. Det var fedt at se. :cheerleader3: I huset havde vi stillet et bordfodboldspil op og det gav en rigtig god afslappet stemning. Folk hyggede sig og inden vi så os om var klokken 3 om natten og musikken stoppede. Det var folk ikke tilfredse med så der blev råbt på mere musik og så spillede DJén et nummer mere hvor alle stod i en rundkreds og dansede. Så var der nogle der dansede ind i midten og dansede nogle dansetrin. Det var vildt underholdende. Jeg har en veninde der forsøgte at lave ormen og en anden der lavede en vejrmølle med det resultat at hendes kjole gled ned og hun viste g-streng foran alle gæsterne. :tunge: Der var virkelig gang i den.

Da klokken blev 4.15 om morgenen kørte vi til vores hotel. :a1093: Næste morgen var vi meget trætte men lykkelige. Vores bryllupsdag havde været intet mindre end fantastisk. Der er ikke noget der kunne have været bedre. På hotellet gav vi hinanden vores morgengaver. Jeg havde fået lavet en stor fotocollage med vores børn. Morten syntes bare den var så flot og blev meget rørt over det og fældede en tåre. Det var dejligt at han blev så glad for den for det kan jo ikke byttes. Jeg fik en weekendtur til en storby hvilket jeg glæder mig rigtig meget til. Vi har talt om at tage en weekend til Barcelona til foråret.

Fra hotellet kørte vi op til festlokalet og ryddede op. Det var den mindre sjove del af det hele. :td: Vi nåede ikke at åbne gaver til brylluppet men det gjorde vi søndag aften. Hold da op hvor har vi fået mange lækre ting og gaver fra folk der slet ikke var med til festen. Det er helt overvældende.

Da vi kom hjem søndag kunne vi se at vores venner havde været inde i huset og lave ballade. Vores stue var møbleret om. På trappen til første salen stod der plastikbægere overalt med vand i. Så de skulle tømmes for at vi kunne komme ovenpå. Vores fjernbetjeninger var tapet op. En inde i et skab, den anden inde på et værelse. Bestik var lagt i fryseren i en pose med vand, der var vita wrap på toiletbrættet, en porre i en buket blomster, i køleskabet så colaen og ketchuppen ikke helt rigtig ud, der var dåsesodavand i tørretumbleren og så havde de smidt ris i klædeskabene og i sengetøjet. Det var alt sammen rimelig harmløse ting men risene er virkelig irriterende. Selvom vi har støvsuget mange gange efter finder vi ris hele tiden. :td:

Mandagen efter brylluppet skulle Morten køre et køleskab væk som vi havde lånt til drikkevarer om fredagen hvor der blev lavet æresport. Han skulle have det op på en trailer og uheldigvis falder den ene side på traileren ned over hans tæer så vi ender med at skulle på skadestuen da der i løbet af ingen tid er en blodpøl fra tæerne. Han endte med at få den ene tånegl taget af og den anden tå er muligvis brækket. Ikke så fedt når vi skal på bryllupsrejse 1½uge efter. Nu er det en uge siden og tæerne ser rimelige ud så det bekymrer os ikke mere. Nu er problemet at vi skal til Grækenland som er begyndt at strejke. De punktstrejker i lufthavnene så der kan være en del forsinkelser. Vi frygter at vi ender med slet ikke at komme afsted. Det er 7 år siden vi selv har været afsted på charteferie så vi glæder os bare SÅ meget. Jeg kan ikke overskue hvis vi ikke kommer nogen steder alligevel.Men mon ikke det ender godt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer