Tingtilkager.dk

Ville i vide hvilken dag

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nej, ikke mig.

Normalt planlægger jeg alt og elsker det, men engang imellem er det skønt at give plads til andre og det vil jeg nyde at gøre denne dag. Noget jeg skal huske mig selv på at gøre. Jeg glæder mig helt vildt til at se hvornår det bliver. Ved at forberedelserne er i fuld sving, men jeg stoler på de har styr på alt også med passening af vores børn.

Knus Janni

0

Del dette indlæg

Nej. Jeg synes det er en del af spændingen ved PA ikke at vide hvornår og hvad der skal ske. Jeg havde en super fed dag og stolede 100% på mine veninder og det de havde fundet på.

Så glæd dig. Hvis du har nogle gode veninder der kender dig godt kan det ikke gå helt galt. :thumbsupsmileyanim:

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville vide det (fik det også af vide, da min allerede har været der :) )

Jeg har brug for at vide hvad jeg skal når jeg står op om morgenen, ellers kan jeg slet ikke overskue dagen. Og jeg vidste også i store træk hvad der skulle foregå på PA da jeg bare ikke er god til overraskelser. Mange mener nok at det er "forkert" at bruden ved hvad der skal foregå, men det er hvad jeg har brug for, hvis jeg skal have en god dag. Ellers ligger jeg og kaster op hele morgenen.

Og så var det meget praktisk at vide at den dag kunne jeg/vi ikke bruge til at lave andre bryllupsting klar. Og da vi samtigtig er ved at flytte har der bare været brug for en del planlægning. (bare et lille råd: LAD være med at flytte 2 uger før bryllup, det giver stress haha)

Og jeg synes bestemt ikke det ødelage dagen, selvom jeg vidste hvornår det var :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, jeg ville faktisk ikke vide det, hvis jeg kunne undgå det. Det er ikke fordi jeg lige står og skal på polterabend foreløbig (host host til kæresten), men hvis jeg skulle, ville det da være den fedeste overraskelse at blive taget på sengen :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan dog godt forstå, at dem der har børn eller måske meget weekendarbejde kan blive lidt stressede, når man ikke selv har 100% styr på sine kalender. Men der må man bare stole på veninder og familie, og tro på at de har styr på det, og får aflyst det der skal aflyses, fx job eller lignende.

0

Del dette indlæg

Både og...

I starten ville jeg meget gerne vide det, fordi mit arbejde fungerer sådan at de kan ringe til mig, og spørge om jeg kan komme på arbejde dagen efter. Og jeg ville jo ikke have lyst til at sige nej hver gang, og så gå glip af en masse arbejde, for dage hvor der så alligevel ikke var PA. Men jeg har fået det indsnævret lidt, så jeg ikke helt ved det, men stadig kan planlægge noget arbejde uden at risikere at det falder sammen. Det har jeg det godt med. :)

En del af mig er også tryggest ved at vide, hvornår det er, jeg er ligesom Lightspirit ikke alt for god til overraskelser. Men jeg prøver at holde fast i, at jeg ikke skal vide det. Jeg stoler 100% på mine veninder og på at det bliver en god dag, men jeg vil godt indrømme, at jeg synes det er hårdt ikke at vide, hvornår der pludselig bliver revet en dag ud af kalenderen. Men jeg har tænkt mig at holde fast i det, for kan godt lide tanken om at det bliver en overraskelse. :)

0

Del dette indlæg

jeg eeeelsker at planlægge og er nok ikke så god til slet ikke at vide noget som helst, men jeg blev overrasket og havde absolut ingen ide om hvilken dag det var, og det var bare den fedeste følelse, rigtig fedt :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Praktisk set vil jeg gerne vide det (har to børn) og er sindsyg dårlig til ikke at have kontrol over ting der skal ske. Men synes det går lidt af overraskelsen hvis man kender dagen. Da vi skulle polter min søster og svoger var min søsters første kommentar (da det altså endelig var gået op for hende hun skulle på PA) var "jamen, jeg har slet ikke været i bad..." De skulle ha passet mine unger, men det var så fedt at ta røveren på dem og sådan en overraskelse vil jeg da også gerne ha. Så svaret er nok NEJ, jeg vil ikke vide det...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer